Volgens mij heb ik ze gehad met het bloedonderzoek voor de combi test. Volgens mij gaan bepaalde waardes naar het centrum waar ook de nekplooi wordt gedaan en alle overige naar de verloskundige. Waaronder ook HIV etc. Bij een controle na het bloedonderzoek gaf ze namelijk aan dat er uit mijn bloedonderzoek niets bijzonders was gekomen.
Jootje, ik kan me voorstellen dat je zo druk heb en effe minder zin hebben ach dat is toch niet erg. gewoon rustig aan doen he. Beactrice,ja inderdaad nu nog 1 vier weken daarna drie weken. Kersje\b sorry, heerlijk dat je er weer ben (beetje onbeleefd van mij) dat is ook lekker dat je een leuk vakantie heb gehad. Janny, wat gaaf zeg van pret echo geniet jij zeker veel van haha en veel keren malen kijken. dat is ook echt logisch he. Domino wauw van de puppy en wel schattig en over je vriendin tja.. misschien zou zij een kaartje heel leuk vinden. ik kan me voorstellen dat niet makkelijk is voor jou en natuurlijk ook niet voor haar. Ukkpe ja dripjes moet ik wel missen Maxje wat lief van je dochtertje. wat geweldig dat zij loopt. dat is ook super heerlijk.. hihi.. geniet ervan met je dochtertje. verder met mij gaat het goed hoor maar nog last van benauwd met weertje pfff. maar niks aan te doen. heb niet zoveel nieuws
Ik heb nu 2 maal bloed laten prikken. Die eerste keer was met de combi-test, misschien zat daar gelijk de hiv bij in? Heb er niks over gehoord in elk geval. Mijn mannetje is eindelijk begonnen met de babykamer. Het isolatie-materiaal zit bijna aan de muur. Zit er op een stoel bij te kijken, hahahaha en zo af en toe geef ik wat spulletjes aan en doe kleine dingen. Tja, als ik er bij ben, werkt hij tenminste even door. Anders kijkt hij alleen maar om zich heen, zingt en danst... hihi.
Ook weltrusten van mijn kant! Ik kruip er ook in. Morgenvroeg gaan Eric en ik trouwens kijken bij onze toekomstige gastouders. Krijgen een mini-rondleiding, een kop koffie en een kennismakings-gesprek. Leuk! Ben erg benieuwd!
Goedemorgen, Lees hier over bloedprikken in het beginn van de zw. Bij mij hebben ze dat wel gedaan en ben toen gelijk getest op hiv, deze zat er standaard bij, net zoals hb, ijzer en suiker.
Er is weer weel geschreven zie ik. Iets te veel om met dit warme weer bij te houden. Hier gaat alles goed. Warm maar voor de rest nergens last van. In de kelder beginnen we aardig op te schieten met de verbouwing. Het is nog een deur of 3 schilderen, een oud keuken blok en dan is het af. Kan ik alle hobby spullen naar beneden doen en dan aan de slag in de oude hobbykamer. Daar hoeft alleen maar behangen worden en rolgordijn + gordijn opgehangen worden. Dan kan Rick naar boven. Dan is moeders heel erg blij want dan kan ik eindelijk met de babykamer beginnen. Als het af is zal ik wel wat foto's laten zien. Want ik kan niet wachten! 8) 8) Ik heb wel vlug gelezen dan niet iedereen een bloedtest heeft gehad met de zwangerschap. Ik heb er ondertussen al weer 3 gehad. Ik denk dat ik met de volgende controle weer een blaadje mee krijg om weer bloed te prikken. Ze letten hier heel erg op voor het ijzergehalte. Bij mij was het iets omlaag gegaan, ik slik hier nu ook "floradix" voor, dit houdt het aardig op peil. Dames nog 1 dag heel warm weer en dan gaan we naar gewone temperaturen. Hé ik zie dat ik de 25 weken al weer voorbij ben. Nog maar 15 weken te gaan. (als het goed is)
Ja, om eerlijk te zijn kan ik ook niet wachten op de normale temperaturen tis ook nooit goed he! En fijn dat het nu gaat schieten met de babykamer, hier kan het helaas nog niet, moeten eerst nog verhuizen en daarvoor moeten we eerst nog een ander huis hebben want dat hebben we ook nog niet! Maar hou goede moed
Hier gaat het ook weer wat beter, gister weer aan het werk gegaan. Met wat extra pauzes red ik et net. Nog 1 dagje werken en dan heb ik vakantie.... (daarom kan het zijn dat het aankomend weekend wat stil is ) Eind volgende week beginnen we de babykamer leeg te ruimen en te schilderen. echt super veel zin in!
Goedemorgen allemaal, Heb heeeeerlijk geslapen vannacht. Ben lekker vroeg op bed gegaan ( 9 uur - hald 10) en heb tot 6 uur kunnen slapen! superrrrr Heb ook eindelijk maar wat van de foto's van de 20-weken echo in mijn album gezet. Heb ze maar niet allemaal gedaan omdat t er nog best veel zijn (25 stuks)
Goeiemorgen. Het is al weer zo warm hier. Het huis is echt een bende, maar ik kom er gewoon niet aan toe om op te ruimen. Misschien zo nog even de badkamer voordat ik naar mijn werk ga. Ik hoop ook op normale temperaturen. @Gerdien, beeb staat er goed op!
goedemorgen, ja hier is ook warm pffff.. chebu, ja dat heb ik ook last van geen zin in dat huishouden bah. maar ik deed toch wat te doen op rustig aan doen af en toe pauze nemen daar lukt me wel.
Zit eraan te denken me ziek te melden. Het is nu al 26 graden! Wat zal ik doen. FF naar de dokter gaan? Ik voel me dan weer zo'n slapjanus Maar de baby gaat voor
Goedemorgen! Met een weeeig onderbuik gevoel bedoel ik echt van die zeurderige pijn onderin... echt een heel naar gevoel... heel zwaar/drukkend! Ben dus gister ook rond 9/half 10 mn bedje in gegaan en word echt pas NET wakker... jeetje ruim de klok rond geslapen!