November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Volgende week wordt het een stuk minder warm.

2. Niet meer actief

Chebu, als je jezelf hier niet prettig bij voelt gewoon ziekmelden hoor.. de gezondheid van jou en de kleine gaat voor !

Hier is het ook al ZO warm! Pff..
    En moet zo ook nog eens naar de tandarts :rolleyes: zeker 1 gaatje vullen.. .erg fijn (niet dus hihi)

3. Niet meer actief

JIPPIEEEEEEEE ! :D

4. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    DIV medewerkster tot eind van het jaar
    Soesterberg
    zo, hier ook nog ff gedag zeggen ;)
    vluchtig de laatste 5 pagina's doorgelezen...
    iedereen met kwaaltjes / klachten, veel sterkte...
    heb zelf niet zoveel last van kwaaltjes of zorgen. Van de week wel een paar enkels als olifantenpoten gehad en bijna door de stoel gezakt :)
    Morgen eerste afspraak met de fysio voor mijn linkerkant van bekken, toch wel regelmatig pijnscheuten en gister last gehad van groei-pijnscheuten, maar ja, hoort er allemaal bij he.

Werk 4 dagen in de week en savonds ben ik lekker lui op de bank, huis is nu een puinhoop ivm verplaatsen van dingen en verbouwen...
    Bed staat nu al in de woonkamer, en al op klossen, wel opstapje gekocht voor het in- en uit bed stappen :D
    Slaapkamer is nu leeg, morgen behang krabben en volgende week behangen. En zondag komen de meubeltjes al :D zo word het allemaal steeds tastbaarder

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    chebu, de gezondheid van jou en je kindje gaan voor hoor!

janny, dat van een man die niks doet als je er niet bij gaat zitten ken ik. Ik hoop dat we van het weekend aan de babykamer gaan beginnen....

het is hier ook al weer smerig warm. Ik drijf alweer uit mijn vel...

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Jippie wat? Gee gaatjes? Da's inderdaad jippie! :)

Ben lekker thuis vandaag en morgen. De huisarts vond het niet verantwoord om naar het werk te gaan. Veel te warm. Ook lichtelijk opgezwollen voeten door de hitte.
    Ga zo lekker afkoelen in het zwembad.

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    heel verstandig chebu!

8. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Hoi
    vannacht lekker geslapen, wel kort door de warmte. Heb vannacht voor het eerst het zwangerschapskussen gebruikt. Ligt heerlijk, veel beter dan het zware, dikke kussen dat ik eerst gebruikte.
    Heb veel last van de warmte, maar ben niet de enigste.

groetjes MarielleB

9. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Geef mij de naam en adres van jou huisarts eens door, zo eentje wil ik ook wel....Het is te warm.. dus blijf maar thuis... Sorry hoor vindt dit gewoon grappig

Lichtelijk opgezwollen voeten... denk dat iedereen daar wel last van heeft, ik pas op dit moment mn normale schoenen niet eens. Loop al de
    hele week op mn zlippers.

10. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Maxje, wat een droppie is jullie dochter. Zat net dat filmpje te kijken... Echt lief. Hoe oud is ze ?

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Ukkepuk, moet je wel naar Duitsland komen. En dat is niet aan te raden want de temperatuur hier is op dit moment 33 graden.

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hier is het niet veel beter :(

13. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Gelukkig is het straks oktober/november als we allemaal hoogzwanger zijn.
    En dan is het niet meer warm (hopelijk).

14. 078mama

078mama Niet meer actief

Zoals je het omschrijft vind ik het eigenlijk ook wel grappig...Klinkt als een tropenrooster. Heerlijk waren die tijden op school dat je thuis mocht blijven vanwege de hitte, maar dat terzijde. Als ik naar mijn HA ga dat het te warm is dan denk ik dat ze me aankijkt alsof ik gek aan het worden ben. Maar dat is natuurlijk niet de enige reden dat je thuis bent maar ik denk dat Uk het ook niet vervelend bedoelde. What ever. Je bent vrij en daar gaat het om. Ik wil ook zwemmen!

Ik ben blij dat ik heel de dag in de airco zit. Het is zoooo warm buiten. Alles is opgezwollen! Gelukkig is het morgen alweer minder. Ik kan niet wachten.

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik hoop inderdaad dat we niet een indian summer of een te warm najaar krijgen...

En heerlijk inderdaad, tropenrooster op school. Ik doe het tegenwoordig nog wel eens... Maar helaas zijn de klanten van mijn man het daar niet altijd mee eens... :(

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Tropenrooster hebben wij nooit gehad. Vandaar dat ik nu de schade inhaal. :evil:
    Maar ik zal maandag weer braaf naar mijn werk gaan. :(

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    gewoon kijken hoe het gaat chebu...

18. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik zou ook gewoon kijken hoe het gaat en als de HA en je werk er geen probleem van maken, waarom niet!

Heb je nu net je berichtje verandert? Mijn reactie lijkt nu namelijk een beetje raar haha.

19. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Beatrice, nope.

20. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Kom net van mijn werk, maar had daar beter kunnen blijven. Zat daar heerlijk in de airco en hier is het zweten. (32 graden op dit moment)

Denk dat ik het juist maar andersom ga doen en morgen een hele dag ga werken ipv een halve, lekker koel!
    Kan ik die dag altijd volgende week als het wat koeler is weer omruilen.

Verder gaat hier alles naar wens (houden zo!).

Ben druk via markplaats etc op zoek naar dvd's van lost seizoen 4 en de hele serie van grey's anatomy (voor tijdens mijn verlof en de slapeloze nachten die zoals ik begrijp nog gaan komen.) Maar lees zoveel over niet betrouwbare aanbieders. Het onder rembours verzenden drijft de prijs zo omhoog. Of weten jullie toevallig een betrouwbaar adresje?

Deel Deze Pagina