Zo, ik ben weer thuis. Vanmorgen weer flauw, gelukkig morgen een afspraak bij de VK. Goed gesprek gehad op mijn werk vanmorgen. Aangegeven dat het echt niet gaat en ook zij begrijpen dat ik in mijn functie gewoon ook niet deeltijd kan werken. Mijn projecten moeten nu overgedragen worden en voor mij wordt een tijdelijke invulling gezocht die ik flexibel en in een paar uur in kan vullen elke dag. Wel morgen even een verklaring van de VK krijgen. Tis niet mijn eigen VK, dus ik hoop dat ze een beetje lief voor me is, hihi. @beatrice: jij kunt je werk dan wel aardig fijn invullen zeg na je verlof. Ik zal toch voor 4 dagen terug moeten komen, minder kan gewoon niet, maar dat wist ik al toen ik weer de reclame in ging. Ik zie wel hoe het gaat lopen. Nee, wij hebben geen media afdeling, dus ik zit helemaal tussen de creatieven, haha. Tis heel leuk en afwisselend, maar ook erg stressvol, dat is wel zwaar moet ik zeggen. @chebu: ik denk idd dat Uk het niet zo bedoelde. Anderhalf uur reizen lijkt me ook wel erg zwaar en wellicht te zwaar, het ligt er net aan hoe je je voelt. Ik vond mijn 35 minuten auto rit in airco auto ook al zwaar net... Edit: huh? je hebt je post toch wel aangepast? er stond daarstraks nog iets over die 1,5 uur?
marktplaats vind ik heel betrouwbaar hoor corien. Ik heb er best veel dvd's gekocht... Maar nog nooit onder rembours moet ik zeggen...
Toevallig zag ik op het markplaats forum dat een aanbieder van lost seizoen 4 de boel stelselmatig heeft opgelicht. De naam mag daar echter niet staan, ik weet dus niet wie. Vandaar dat ik een beetje huiverig ben. Voor de volledige serie grey moet ik rond de 50 euro gaan betalen, vind ik eigenlijk net een te groot bedrag om vooraf te betalen aan een wild vreemde. Doe jij dit wel met dergelijke bedragen aan particulieren?
hmzz okay, de verkoper van Lost vind het ook erg vervelend dat een andere verkoper haar markt verpest en biedt aan te leveren zodat ik daarna kan betalen. Dus dat "probleem" is al weer opgelost. Vind jij 50 euro veel voor 4 seizoenen van grey anatomy (niet origineel en niet in doosje)? (ik heb dit nog nooit zo gekocht en dus geen flauw idee)
Aaaaaaaaah die post. Ja had ik er even uitgehaald. Vond ik naderhand niet echt relevant. Was een beetje boos.
@Corien, ik ga zelf zo veel mogelijk voor de originelen. Maar heb geen idee of het veel is. Zijn er geen aanbiedingen. Bij bol.com ofzo?
haha, ik zat dus gisteravond ook op marktplaats te kijken voor DVD's, ook idd voor het eind als ik nachtenlang wakker ben.... Ben ook op zoek naar grey's anatomy en House. Ik koop regelmatig van marktplaats en nog nooit problemen gehad eigenlijk, hoe het met dvd's zit, weet ik niet...
Het zijn 23 niet orginele dvd's (in totaal 4 seizoenen), ook niet in doosjes (dus met overzicht van afleveringen etc) Een officieel gekocht serie kost al snel 60 euro per stuk (nieuw), 2e hands vragen ze er nog ongeveer 35 euro per stuk voor.
Ik vind 50 euro voor een paar kopie dvd's ook best veel... Maar ik heb de hele grey's serie thuis en het is het meer dan waard! House lijkt me ook wel gaaf om te hebben...
Ik ben op zoek naar de afleveringen van Midsummer Murders. Ik had hele goedkope gezien maar die waren alleen in het Duits Misschien toch maar de duurdere van de Media Markt nemen. *schrijft DVD's op het verlof/kraamlijstje*
hoi meiden, heb even terug gelezen en ik ben 2 weken geleden bij de controle bij de gyn ook getest op suiker en ijzer. Gewoon uit voorzorg denk ik, er is niet echt een aanleiding voor. Ik heb niets gehoord dus ga er ook vanuit dat er niets aan de hand is. Mijn voetjes zijn ook behoorlijk gezwollen, niet echt prettig maar goed het hoort er bij. De kleine is onwijs druk de laatste 2 dagen, hij/zij schopt zohard dat mijn hele buik beweegt. Verder heb ik heel veel steun aan mijn man, hij helpt me waar het kan en heeft ook veel begrip voor mijn situatie. groetjes conny
House heb ik bijna allemaal op tv gevolgd, super idd! Heb wel alle series prisonbreak, lost 1 t/3 en de volledige 24 serie op DVD. We konden dit toen nog voor een erg leuk prijsje shoppen bij een vriend, die is helaas gestopt met het handeltje (zijn dus ook gebrande exemplaren) Nog andere aanraders voor leuke series? heeft iemand heroes gevolgd? is dat ook de moeite waard?
onze dochter is 16 maanden! Ik en vanmorgen bij een andere fysio geweest, zij voelde echt een ruimte tussen mijn gewrichten, heb dus echt b.i. gelukkig weinig pijn door de acu, maar moet echt rustig aan blijven doen. Ik moet nu ook echt gaan slapen tussen de middag anders houd ik het niet vol de hele dag. Maar de warmte is echt een goede reden om niet te gaan werken hoor meiden!