Ik bedoelde het ook niet rot, maar vond het gewoon grappig hoe je het opschreef... Omdat de ha zei dat het te warm was om te werken bleef je thuis, daarom vroeg ik om zijn naam en adres. Want als ik daarmee aankom bij mijn ha kijkt ze me idd raar aan. Ik denk dat het ieder zijn keus is om thuis te blijven of te gaan werken. Ik zelf heb een vrij verantwoordelijke functie en ik voel mezelf niet gemakkelijk als ik mezelf met dit weer ziek zou melden. Ik ben vergeten wat je klachten verder zijn, er wordt ook zoveel geschreven, maar als jij je eigen ziek wilt melden is dat jou goed recht toch ! ieder zijn eigen mening. Was niet rot bedoelt hoor !
hoi Net de baby voor het eerst zo hard voelen schoppen dat ik het aan de buitenkant met mijn hand kon voelen. Helaas toen ik mijn man riep stopte hij/zij ermee. Zo van: maar die mag dat niet voelen. Gemeen van de kleine, he. Hopelijk duurd het niet lang meer voordat mijn man het ook mag voelen. Hij kijkt daar wel erg naar uit. groetjes MarielleB
Mijn JIPPIEEEEEEEE kwam helaas niet van mijn tandarts bezoekje.. een gaatje die hij meteen even gevuld heeft en tandsteen weggehaald.. verder alles goed Maarrrr nu zit die irritante verdoving er nog STEEDS in en is echt om 12:00 al gezet.. zwaar irritant! Die JIPPIEEEEEE had ik er trouwens neergezet omdat iemand zei dat het weer na vandaag weer wat minder zou worden hihi
Dat had ik gisteren... Toen mijn man zijn hand op mijn buik legde was kindlief meteen stil... Eigenwijs...
Nog even als laatste over de dvd's 8) Lees ik net de krant zijn ze vanaf a.s. zaterdag voor 17.99 bij de Aldi! (o.a.s grey's, heroes, desperate housewives, gilmore girls, law & Order, mc leod's daughters)
Ik zie Corien al 's ochtends om 07.30 met een slaapzak voor de Aldi om als eerste bij de DVD' s te zijn hihi. Fijn dat de Aldi ze heeft. Hoef je gelijk niet meer te zoeken.
Ik kreeg net over de mail de uitnodiging van de prental om de blije doos op te halen, straks gelijk maar even doen. O mijn enkels... ze zijn verdwenen, zijn hartstikke dik van het vocht, ga thuis lekker in een bak met koud water zitten.
Er is hier onder mijn raam op straat gewoon iemand overleden aan de hitte. Kwam net terug uit de supermarkt en ik zag het gebeuren. Viel gewoon om! Toen kwam de ambulance en er werd een zeil over die persoon gelegd. *slik* Ik blijf toch maar thuis.
Mn collega zei ook al dat ik met mn voeten ophoog moest gaan zitten, alleen kan ik dan niet meer bij mn toetsenbord van de pc
@ Chebu: bah wat vreselijk! En ehh nee ik sta niet om 7.30 uur bij de Aldi, dan lig ik nog lekker in mijn bedje