Brr Chebu dat zal wel schrikken geweest zijn! Denk ook dat veel oudere mensen/zieke mensen het niet redden met dit weer helaas
Hoi dames! Heb net geprobeerd om +/- 10 pagina's terug te lezen alleen ben nu alles alweer kwijt haha! Hoop dat alles met iedereen goed gaat. Voelen jullie je ook zo raar nu met dit weer? 'T is net of ik de warmte minder goed kwijt kan, pff zweten, snel duizelig enz. De kleine schopt lekker in het rond momenteel, echt heerlijk.
heb iik ook last van. Ik had vandaag ook echt een drukkend gevoel in mijn nek... Heel naar en vreemd...
Hier ook....hele dag al beetje wiebelig op mijn benen. Vond het soms gewoon eng om te moeten staan/lopen. De kleine is super actief en reageert direct als ik mijn hand op mijn buik leg.....heerlijk!
Ik kan momenteel ook alleen maar klagen... Dikke enkels, vingers en tenen, pijn in mijn benen, rug en kont (BI) en vooral veeeel te warm. De kleine is ook veel rustiger met dit weer, dat is wel jammer. Geen opbeurende woorden van deze kant dus. 1 geruststelling, in November is het vast niet zoooo warm.
Heeeeeeeeerlijk dat klagen hier he, het lucht wel op en ik moet zeggen dat het mij altijd goed doet om te zien dat ik niet de enige ben die het zwaar heeft...je voelt je toch een soort van verenigd, niet? Hihi! En inderdaad, in november zal het toch echt niet zo warm zijn...alhoewel het voor mij niet uitmaakt: ik wil toch in het ziekenhuis bevallen en daar is het echt wel koel! Ik wens de thuisbevalsters deze dagen heeeeeeeeel veel succes.
ik ga toch bij nader inzien ook voor een ziekenhuis bevalling... Maar inderdaad, dat klagen lucht op en verenigd
hallo allemaal. wat is vreselijk dag zeg.. ik zit ook hele dag klagen warm warm warm ik heb bijna helemaal niks zin in om wat te doen daar is echt warm voor.. maar tsja. straks moet ik nog strijken vouwen ja laat. dan is wel ff koelen maar waarschijnlijk nog niet afgekoeld. wel echt benauwd. maar ik zet gewoon door tot alles klaar dan ga ik lekker douchen hihi.. dat maakt me wel koelen haha.. ja betreft over oudere mensen of ziek mensen tsja.. helaas wel.. dat is ook niet prettig voor oudere mensen. mijn vader gaat ook niet vaak buiten dan is ook niks voor hem want mijn vader heeft ziekte van lymcofyeemlong of zoiets. te snel benauwd. hij moet inderdaad oppassen met de weer. dus maar gelukkig h eeft ie wel airco. beter dan niks toch. dus ik hoop dat jullie straks kunnen slapen met warme nacht weer pfff. ik ben ook zelfs benieuwd of ik kan slapen. da zie ik wel.
oja ff vergeten. ik heb ook dikke vochte handen,tenen,voet,enkel pfff irriant gevoel. maar wel zeker door warmte pfff..
Ik ben vanavond thuis gekomen en heb gelijk een grote bak gepakt, gevuld met koud water en daar lekker een uurtje ingezeten... Heerlijk.
Jaki, denk je niet dat die was morgen ook nog wel gestreken en gevouwen kan worden? Tis morgen een stuk betere temperatuur, ik zou nu echt never nooit niet gaan strijken en vouwen. Nu strijk ik overigens uberhaupt zelden, ik koop alleen maar kleren die niet gestreken hoeven worden, hihi. Goed, ik ga lekker douchen en naar bed...eens kijken of ik niet geteisterd wordt door die pokke muggen...mijn muggenjager (lees: vriend) is helaas niet aanwezig deze nacht...
Hopen idd dat het weer morgen idd een beetje lekkerder is! Verder hebben we vandaag te horen gekregen dat we een huisje hebben, midden september krijgen we de sleutel dus dat word dan nog een drukke periode! Groetjes Domino
Goeienavond! Eindelijk een berichtje van mij vandaag! Oh, ik had wel heerlijk met jullie mee willen klagen. Dit was echt de eerste beroerde dag van deze zomer. Wat kan je je rot voelen met die warmte. Buikpijn, loom, geen puf, ontiegelijk moe, enz. Heb het erg te doen met de mensen die deze periode moeten bevallen inderdaad. Zeg, is het jullie al opgevallen dat we met het aantal blz voorbij de oktober-mama's zijn gegaan? Bewijst maar weer eens hoe gezellig er hier gekletst wordt. Vanmorgen bij de toekomstige gastouder geweest. Er waren op dit moment 6 kindjes. Een gezellige boel en echt een huis waarin geleefd wordt. Alles zag er leuk en goed uit. Een plekje waar ik ons beebje wel toe vertrouw als het zover is. Alleen blijf ik het een naar idee vinden dat je je kleintje al zo jong alleen moet laten. Had ik liever anders gezien, maar ja, werk he? Allemaal weltrusten, ik hoop dat jullie een beetje slapen kunnen! Tot morgen!