ik was in april bevallen in het z'huis, en het was toen ook warm hoor, geen airco in het z'huis. Maar in November (eind oktober voor mij) zal het vast wel onder de 20 graden zijn, hihi. Heerlijk he even klagen, dat durf je niet overal te doen. Mijn beste vriendin heeft namelijk problemen met zwanger worden, hij is misschien zelfs onvruchtbaar, dus bij haar klagen vind ik niet kunnen. ga maar snel slapen, ben eigenlijk hartstikke moe
Pff wat zijn we toch een stelletje op hol geslagen zwangere vrouwen die ontzettend goed kunnen zeuren... HEEEEEERLIJK hihi Hier nog een hoor.. hele dag te mopperen, kan mijn hitte niet kwijt.. en last OVERAL van geloof ik pfff.. nu mijn bedje in maar het is boven ZO benauwd dat ik hoop dat ik snel in slaap val! Morgen weer vroeg op om te gaan werken, hoop dat het minder zwaar wordt als van de week want met deze hitte werken is echt vermoeiend! Nou dames, weltrusten en tot morgen
P.s. en de groetjes van mn zoontje in mn buik.. die is hartstikke druk bezig met spelletje 'van voooor naar aachter van liiinks naar reeeheechts" met een flinke trap hier en daar voor mama... en bedankt
@ Domino, feli met je huis! Wij gaan ook nog verhuizen zoals jullie waarschijnlijk wel weten. Ons huis wordt half oktober opgeleverd...ook lekker getymed dus @ JsztD: groetjes terug aan je zoon!
Het is vandaag 1 augustus. Dat betekent over 3 maanden onze maand! Over 3 maanden zijn de eerste misschien gewoon bevallen hier
haha wintersport haha.. dat heb ik nog nooit gedaan wel schaatsen of zo. maar ik houd eigenlijk niet van koude weer. maar geef maar liever zomer maar nu ben ik zwanger dat is echt niet lekker hoor. dat is wel echt verschil vind ik he. vinden jullie ook he. kersje. haha makkelijk kopen die je niet hoef strijken. maar stel voor als je mooi of helemaal verliefd die moet toch strijken worden. maar gisteravond had ik wel moeite met strijken en zovoort maar ik heb gewoon door gezet tot alles af te hebben. dan heb ik vandaag minder werk in het huis hihi.. na strijken en vouwen h eb ik gelijk gedouche heerlijk. maar nu heb ik probleem met zitten en zovoort jah.. steenpuist bij verkeerd plek pfffffff zooo pijn.. daar word ik chaggo maar tsja.. ik hoop dat ie snel open gaat dan minder pijn janny, ja dat klopt dat zag ik dat we verder dan oktober mama. door warmte hebben ze zeker geen zin in meer denk ik. dat kan toch of zo. hihi.. hoera behang is vandaag binnen we gaan straks halen dan gaan we vandaag weer beginnen met babykamer en mijn schoonzus komt morgen en zondag helpen met opknappen hopenlijk is zondag klaar. afwachten
Ik koop ook eigenlijk alleen maar kleding die ik niet hoef te strijken. Ik heb er echt een hekel aan! Sowieso doe ik niet zo heel veel in het huishouden. Ben op dat punt goed niet zo'n ster. Gelukkig is onze werkster dat wel hihi Ik ben echt blij met de wind vandaag! Van mij mag het nog even flink doorwaaien.
beactrice wat ben je lekker verwend he haha.. als je zo hekel aan heb dan daar heb jij werkster voor dat is ook handig he. ik houd ook niet zo van huishouden maar ik doe toch zelf gewoon lekker doorzetter meer niet..
Het huishouden. Vreselijk. Ik noem het altijd 'huishaten'. Maar doorgaans is het altijd erg schoon hier. Behalve dan de laatste week. Had er echt geen puf voor. Manlief gisteravond nog even aan het werk gezet.
domino gefeliciteerd met jullie huis! Chebu dat klinkt al best dicht bij dat voer 3 maanden misschien de eerste babytjes er zijn. Hier vanacht slecht geslapen, kramp gehad in mijn kuit, een mug, warm en heb wel vaker snachts dat ik wakker word omdat ik dan fikse steken onderin mijn buik links en rechts(banden?) heb meestal wanneer ik omdraai komt iemand dit bekend voor? zo even gezeurd
Tja ik zou ook eigenlijk niet weten wanneer ik normaal gesproken iets in huis moet doen. Mijn man en ik werken allebei 50 uur in de week en soms meer en in het weekend hebben we ook nog veel verplichtingen dus moet ik het wel laten doen. Als ik dadelijk 3 dagen ga werken hou ik die dame trouwens wel hoor. Dan heb ik meer tijd om te kunnen besteden met die kleine. En ik vind het ook weleens lekker om wat minder aan mijn hoofd te hebben. Ik kan niet wachten!
goeiemorgen meiden, Beetje brak geslapen door het onweer, maar goed... Ik ben lekker wat langer blijven liggen en het is AFGEKOELD! JOEPIEEEEEE! Ik voel me gelijk een stuk fitter! En over huishouden, ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg . Ik ga zo maar eens een beetje opruimen enzo... Tot later!
@beatrice: groot gelijk hoor! Ik ben ook op zoek naar iemand die hier wat dingen in het huis kan doen, want ik vind het ook gewoon echt zooooooooo'n K-werk. Mijn vriend is weliswaar veel thuis, maar ik zie hem liever in de garage prutsen aan zijn motor dan met emmertjes en sopjes in de weer. Genieten van het leven noem ik dat Ik ben net bij de VK/huisarts geweest. Andere dan mijn eigen, maar een superfijn mens zeg! Ik ga maandag bloed laten prikken op van alles en nog wat (ijzer, suiker, HELPP). Dat vond ze gewoon wel handig en kun je maar beter meteen ff meenemen als je toch gaat prikken. Daarna begon ze over mijn gewaggel, dus ik aangegeven dat dat idd bekkenklachten zijn, dat ik daar al mee bij de therapeute liep en dat ik op mijn werk heb aangegeven dat het niet meer gaat FT en dat ze nu een verklaring wilden hebben daar. Maar die moet toch echt via de arbo verlopen nu ik me 50% ziek ga melden. Ze zegt: straks komt jouw medisch dossier bij je werk op de administratie te liggen, dat is zeker niet de bedoeling. En maak je geen zorgen, zei ze, ik zie zo ook wel dat je echt een stap terug moet doen, zeker met die flauwtes erbij, dus we zullen je echt volledig steunen als ze ons bellen. Nou, dat is echt zoooooooo'n opluchting! Ik voelde me toch echt een beetje een aanstelster, maar nu kan ik me dus gewoon met een gerust hart ziek melden. Fijn die bevestiging van een arts. Oh ja, en er zijn nu opeens heel veel zwangeren bij mij op het werk. Toen ik terug kwam van de week van vakantie, waren er opeens nog 2 bij, eentje in december en eentje in januari uitgerekend en gisteren kwam er nog eentje bij, voor februari...dus we wachten nu maar op de volgende voor maart, hihi. Wel leuk hoor! Alleen ook weer zo dubbel dat ik met allemaal klachten loop en zij echt allemaal erdoorheen vliegen zonder problemen, maar goed, het is niet anders. Ik ga lekker genieten van mijn weekend nu! Jippie ja jeeeeeeeeej Ennnnnnnnnn: de benauwdheid is weg, het is gewoon lekker fris met een heerlijk windje, dan maar ff wat minder warm, ik vind het helemaal best zo!
Op het gevaar af dat ik van jullie allemaal via de computer een ongelofelijke schop krijg... maareh... Niets te klagen hier! En zelfs het warme weer ligt mij wel (ben een ontzettende koukleum, dus leef helemaal op bij warmere temperaturen!). Op mijn werk wel airco, dus dat scheelt! Maar ik heb het wel met jullie te doen hoor! Want verdwenen enkels, flauwvallen, etc. lijken mij zeker redenen tot klagen. Gelukkig maar dat ik hoor dat de meeste werkgevers begrip hebben voor de situatie. En voor de meesten: nog maar iets van anderhalve maand en het zwangeschapsverlof gaat in?! Klinkt toch al best snel of ligt het aan mij?
@Whabbit, dat is zeker snel. Eigenlijk heb ik pas verlof op 26 september maar ik heb een deel van mijn vakantiedagen opgespaard waardoor ik er nu eerder uitkan. Heerlijk! Ik denk dat augustus snel voorbijgaat. Moet nog zoveel doen!
Ik ga pas op 16 oktober met verlof. Ik heb gekozen voor 4 weken voor de uitgerekende datum. Misschien dat ik het nog aanpas maar ik denk het niet. Mijn verlof duurt dus nog wel even...Nog 10 weken te gaan...
whabbit, ik gun het je alleen maar hoor, geen klachten. Ik ben eigenlijk, op wat warmtedingetjes na, ook klachten vrij. Mijn enkels zijn er nog, geen BI, niks... Sorry meiden En lekker hoor, verlof straks... Huisvrouw zijn is heerlijk, maar kent geen verlof... Ach eigenlijk is het 1 groot verlof En chebu, ik heb er wat van jouw kant opgestuurd, maar je krijgt niet alles hoor...