gisteravond bij de dokterswacht geweest. had ineens last van flinke steken in mn buik....En maakte me daar toch wel erg ongerust over... bleek dat ik zware blaasontsteking heb, direct aan een kuur (die geschikt is voor zwangeren). En vandaag dus maar ziek thuis.
@Gerdien, he bah! Hopelijk is ie snel voorbij! @Tipp en Kersje, er hangen hier al grijzen wolken. Dat was snel.
@Gerdien, wat vervelend zeg! Hopenlijk ben je met het kuurtje er snel van af. Hier een beroerde nacht achter de rug. Uiteraard warm, maar het meeste was met Rick. Die begon gisteren middag opeens te spugen en echt alles kwam er uit. Een beetje gegeten en toen lekker gedoucht maar voor dat kon gebeuren moest hij weer spugen. Zelf een klein beetje water wat hij gedronken had voor het slapen gaan kwam er nog uit. Ik had zo'n medelijden met hem. Hij is nog maar zo klein en dan alles uit spugen tot gal aan toe. Dus vannacht kwam hij een paar keer. Hij had wel de neiging om te gaan spugen maar er gebeurde niks. Het is nu helemaal over maar hij denk dat hij nog steeds moet spugen terwijl er niks aan de hand is. Hij spuugt dan omdat hij wilt spugen..... snappen jullie wat ik bedoel? Kon ik eindelijk weer slapen was dat maar voor 1 1/2 uur omdat meneer toen echt zijn slaap uit had. Het was toen nog maar 6:15. Mijn man nam hem mee naar beneden dat ik nog even kon blijven liggen maar dat ging ook al niet door omdat de anderen mij wakker schopte. Ggggrrrrrr......dan vanavond maar vroeg naar bed en hopen dat ik dan wel lekker kan slapen. Het is alleen al heerlijk dat het zo is afgekoeld. Sorry voor het lange verhaal. Moest ik even kwijt.
agossie schildje. Gaat het nu weer wat beter met hem? Inderdaad vanavond maar lekker vroeg je bedje in... Sterkte...
Zo heb ook eens weer wat beter geslapen, en heerlijk dat het nu zo afgekoeld is, en dit is toch ook best een lekkere temperatuur... Het hondje vreet wel heel veel energie merk ik, maar het is o zo mooi om dat kleine ding te zien Zindelijk maken gaat ook eigenlijk best wel goed, alleen 10 keer op een dag met hem eruit vind mijn buik toch iets minder... zal me benieuwen wat de verloskundige over mijn buik zegt volgende week... die buikpijn tijdens en na het lopen moet toch ergens vandaan komen lijkt me Naja ben net weer ff wezen slapen dus kan er wel weer ff tegenaan nu Groetjes
tipp volgens mij mag je geen brie,blauwkaas eten en zovoort maar voor mij maakt niks uit want ik lust niet.. haha. er is foto in mijn album kijk maar.. maar straks komt nog eentje.. ben bezig hihi
volgens mij ging het alleen om rauwmelkse brie enzo, maar over blauwaderkaas ben ik even niet zeker...
Hoihoi: Jaki: Mooie foto! Maarehh.. bij jou ene echofoto staat '7 maanden' dit kan toch niet kloppen? Dan zou je over 2 maanden/8 weken al bevallen ? Tipp: Volgens mij mag blauwaderkaas niet hoor.. Ik ben vanochtend weer op controle geweest bij de VK. Ben nu in totaal 7 kilo aangekomen en mn bloeddruk was nog steeds lekker laag. De kleine man was volgens de VK enorm gegroeid en loopt nu zelfs 2 weken voor maar ook dit was prima. We zijn dus weer helemaal goedgekeurd. We zitten er nu aan te denken om een 3d/4d echo te laten maken maar ik weet niet precies in welke week ik dit het beste kan doen?
op de site van het voedingscentrum hebben ze het alleen over zachte rauwmelkse kazen, niet over blauwaderkaas...
ik weet et ook nie van die blauwaderkaas... Kwam er net achter dat ik helemaal niet ben ziekgemeld bij het UWV, en ja hoor bij het uitzendbureau konden ze ook helemaal niet zien dat ik was ziekgemeld, werkelijk waar! Heb zelfs vorige week donderdag nog gebeld met het uitzendbureau of ze me al ziek gemeld hadden bij het UWV omdat ik nog helemaal niets van ze had gehoord! Ja hoor mevrouw, u bent gewoon ziek gemeld, kan me hier dan zo boos over maken he! Ze bellen me maandag terug, ben benieuwd... Jaki mooie foto hoor!
kleinwonder; rond de 26 weken is het mooiste! Domino, lekker dan.. Ik krijg nu een uitkering via uwv voor de dag die ik minder werk (heb nog geen geld gezien, maar goed) en brie mag wel hoor, als het maar niet rauw is, blauwe kaas weet ik niet
@ Kleinwonder: bij ons echo buro adviseren ze voor een 3d/4d echo te gaan tussen de 26 en 28 weken. (wij gaan volgende zaterdag, ben dan bijna 28 weken)