hihihihi, wie wil lachen moet vanavond volgens mij naar RTL5 kijken... "Shockdoc: masturbation for girls, 22:15-23:15 Documentaire waarin een heel hardnekkig taboe centraal staat: vrouwen en masturbatie. Dr. Betty Dodson heeft zichzelf uitgeroepen tot orgasmecoach en haar doel is om zoveel mogelijk vrouwen kennis te geven over de geneugten van het vrouwelijke hoogtepunt. De camera's volgen drie vrouwen die in New York Betty's masturbatietraining volgen, waarin praktische tips, een psychologische aanpak, groepstherapie en persoonlijke sessies centraal staan. Dit levert een onthullend kijkje op in de levens van de vrouwen die uiteindelijk een ding leren: masturberen. " Misschien kunnen we er nog wat van leren?
Inmiddels zijn ze weer weg, Mn voeten blijven echt dik.. loop al de hele week op slippers, pas mn schoenen niet meer. Ben echt blij dat het wat minder warm is nu.
hey meiden ik ben weer terug van een heerlijke vakantie ..... ik moet helaas wel bekennen dat ik niet alles terug gelezen heb ..het was zoveel ..... zijn er nog hele erge dingen gebeurt hier ?
hee sybje, wat leuk dat je er weer ben. nee hoor niet zo veel bijzonder hier hoor. ukkepuk dat he bik ook ik draag al weken slippers want draag ook niet schoenen omdat niet erin past pfff maar ik hoop het ook dat minder wordt. dan kan ik weer normaal schoenen aan. hihi.. ik hoop vanavond beter kan slapen want afgelopen vannacht heb ik zo slecht geslapen door warmte. dus vandaag was wel lekker weertje wel lekker afgekoeld. zeker jullie ook he.
ja, werk al vanaf begin juni minder, heb echt 10 brieven gehad waar allemaal hetzelfde instaat. Maar ja, uwv is niet zo snel Sybje welkom terug
goedemorgen, ik heb wel wat beter geslapen afgelopen vannacht. en ik werd wakker omdat ik kramp in mijn been had pff. dus niks aan te doen. ja klopt moet ff nog maanden veranderen moet zes maanden zijn in plaats van zeven maanden. je hebt gelijk hihi.. bedankt. (bij fotoalbum)
hey meiden bedankt voor de leuke reacties ! wij zijn 2 weken naar duitsland geweest in de buurt van osnabruck . @jaki : heb je zulke dikke enkels dan ? blijft dat tot november ? of komt het alleen door de warmte ? ik heb wel wat dikke enkels maar alleen aan de binnenkant van mijn enkels .... waar ik wel veel last van heb is kuitkramp s'nachts ...dat is ook zo irritant ! @jsztd : ooh spannend zeg je kamertje ! hier gaat het mannetje maandag aan het kamertje beginnen ...(erg he )
ik hoop niet tot november zo blijft. dus moet wel door warmte zijn. waarom zou je erg vinden dat je man as maandag beginnen met de babykamer. we zijn ook ff late.. we zijn gistermiddag ff al begonnen met de babykamer. dus we moesten bijna twee weken wachten op behang en gisteren is binnen gekomen hoera. dus vandaag wordt behangen hihi ik hoop dat morgen klaar is. dan kunnen we meubels in de babykamer zetten. kleren wassen voor onze kleine doe ik pas in eind van september of zo.
ach niet zo erg. ik h eb ook wel eens. volgens mij hier drie of vier zijn al klaar. dus de resten nog niet. hihi.. komt wel goed straks wordt straks jouw babykamer helemala mooi hihi..
Sybje wij zijn ook net begonnen aan de babykamer hoor, met behang krabben, dacht ook als ik alles zo lees misschien wel een beetje laat maar we moeten voor half september klaar zijn dan komt het kamertje.
WOEAAAAAAHHHH!..... Vannacht gedroomd dat mijn kindje al was geboren en dat, hoe prachtig hij ook was (ja: het was een jongetje!), ik alleen maar kon denken: dat is veel te vroeg, dat kan nooit goed gaan.... Gelukkig nog steeds met een bol buikje wakker geworden!
Hihi hier is er nog niks aan het kamertje gedaan syb... dus ben gerust Staat nog helemaal vol troep... moeten we van het weekend en maandag en dinsdag nog leegruimen, mijn vader gaat het texen en daarna ga ik nog een muurtje schilderen... De meubeltjes zullen er woensdag nog niet ingaan, maarja... hopelijk nog zeker 12/14/16 weken de tijd
... want ik ga er natuurlijk van uit dat zodra die kleine is geboren ik DIRECT mijn strakke 6-pack weer terug heb....