Bij mijn dochter hadden we de kinderkamer met 26 weken klaar, nu moeten we ook nog beginnen, maar het zooooooo warm boven, heb nu geen zin om te gaan ruimen...
Hai meiden! sybje welkom terug! Was het daar ook zo benauwd warm? tipp: ik zapte gisteren inderdaad langs dat programma, my god... Dat mens had al een kind gekregen en vroeg zich af of d'r kind uit d'r plasbuis was gekomen?! Tja, dan kun je wel wat lesjes gebruiken ja... Wij gaan maandag beginnen met het kamertje. Meubels hebben we wel al, die staan opgeslagen en maandag gaat mijn vent stuccen, dus hopelijk over 2 weken een mooi geverfde kamer, dan kan ik alles een beetje in gaan richten. Daar heb ik wel superveel zin in zeg! Gisteren de Arbo aan de lijn gehad, ik moet me ook ziek gaan melden bij het UWV en daar op consult. Krijg ik dan ook via hen die andere 50% betaald straks of geldt dat alleen als je via een uitzendbureau oid werkt? Ik heb gewoon een contract namelijk...
goeiemorgen meiden. Nou van dat bankhangen is niet veel gekomen, om half 10 lag ik met vreselijke maagpijn in bed. Ik heb tot 12 uur liggen draaien van de pijn. Ik heb dus lekker uitgeslapen. Vandaag gaan we met de babykamer beginnen
Baby's uit plasbuizen? Hihihi ik kreeg het al benauwd toen ik bij de uroloog een blaasonderzoek kreeg en er daar wat doorheen moest! Laat staan dat er een kindje uit moet haha
hahahaha, ja sommige mensen.... Ach, het zijn amerikanen... Die schijnen sexueel toch een stuk minder ver te zijn dan wij
Kersje, ik heb een min-max contact (ik werk minimaal 18 en max 27 uur) bij een kinderdagverblijf, ik krijg die 18 uur gewoon van het kdv en die 3e dag (omdat ik die het afgelopen jaar altijd gewerkt heb, ze kijken namelijk naar het afgelopen jaar) krijg ik van het uwv
Wij zijn ook vandaag begonnen met de kamer! De eerste verflaag zit op 2 muren en nu moeten we het even laten drogen voor de tweede laag. We verven namelijk 2 muren roze en 2 beige. Over 2 weken komen de meubels dus dan is het echt zo goed als klaar. Helemaal zin in! Gisteren hebben we ook een box besteld en een boxkleed gekocht. De box komt over 6 weken. Jammer dat alles zo'n wachttijd heeft... Voor de rest weinig bijzonders. Dikke voeten en veel pijn in mijn buikspieren. Soms kan ik bijna niet overeind komen van de pijn. Vrijdag maar evne met de verloskundige bespreken. Nog veel plezier dit weekend!
verfen jullie allemaal de muren van de babykamer ? wij gaan voor behang ....tenminste als ik dat ooit nog vind ....
Ik vind verven makkelijker en ik kon echt geen behang vinden wat naar mijn wens was. Ben nogal pietjeprecies... Nog even een vraagje...Ik heb een lodger Shelter gekocht en een maxi cosi voetenzak besteld maar is dit dubbelop? Ander annuleer ik mijn bestelling...
ja,denk wel dubbelop, maar als de shelter in de was moet, dan is het wel weer handig om dubbel te hebben. Ik heb nog een voetenzak voor de MC, die gebruik ik ook naast de shelter. Heb je de shelter ook bij een abo op de Kinderen gekregen? Was goedkoper dan nieuw
Ik heb al een abo op de kinderen zodat ik een maxicosi voor 50 euro erbij kreeg... Beetje jammer dus maar oke, nu heb ik hem gewoon gekocht in de winkel. Jij denkt dus ook dat het een beetje dubbelop is. Maar wat is makkerlijker de lodger of de voetenzak?
Wij zijn dus ook nog maar net begonnen met onze grote verbouwing. Het isolatiemateriaal zit inmiddels aan de schuine wanden, nu moet het nog helemaal dicht getimmerd worden. Vanmiddag hebben we behang uitgezocht. Dat was nog best lastig, maar uiteindelijk hebben we iets heel moois kunnen vinden. De kamer krijgt 2 behangen muren en 2 schuine wanden met gesaused glasweefsel-behang. Dus eigenlijk 2 soorten. Alles wordt creme met ecru, heel lief, en ook gelijk geschikt voor 2 geslachten. Dit keer wordt het een jongetje, maar wie weet krijgen we ooit nog een meisje... De meubeltjes komen vrijdag, dan is de kinderkamer nog lang niet klaar, maar alles moet maar even bij ons op de slaapkamer worden opgeslagen. Ben wel erg benieuwd naar alles wat we besteld hebben. Oja Sybje, welcome back! Leuke vakantie gehad? Toch ook altijd wel weer fijn om thuis te zijn he?
@janny : ik ben ontzettend blij om weer thuis te zijn , heb een fijne vakantie gehad maar thuis zijn is ook heerlijk !
wij zijn met het leeghalen van de babykamer to be een heel eind gekomen vandaag... Daarna moet de oude vloerbedekking eruit, het plafond gewit, en de muren geschilderd. (creme met lichtblauw, ik vind lichtblauw ook wel voor een meisje kunnen ) Nieuwe vloerbedekking erin... Ook moet er nog een stopcontact verlegd worden en een lichtschakelaar verplaatst... Nieuwe gordijnen... Kortom, voorlopig zijn we nog niet klaar. De Ikea meubeltjes staan al een tijdje te wachten
Wij halen de meubels eind September. Een Trofast commode en een kledingkast van Trofast. We hebben niet veel ruimte en zo kun je eindeloos combineren. Het enige dat we nu in huis hebben is een wipstoeltje en wat kleertjes...
middag... het huis zit inmiddels bijna compleet in de verf gelukkig. heeft de nodige ruzietjes/meningsverschillen gekost, maar uiteindelijk is het resultaat erg mooi geworden. zal straks maar weer eens even de lijst opzoeken
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - :-# 30 oktober Maxje - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-# 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - : 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-# 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - het wordt een meisje 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - : zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje :-# Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje het wordt een meisje 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - Lelystad - 23 jr -1e kindje - : 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Noatje - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 29 november Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 56 november mama's! Totaal: 11 jongens, 11 meisjes, 0 tweelingen, 12 : (weet het nog niet) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 15 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 11 augustus JannyJansen - echo 13:30 en afspraak gyn 12 augustus Gerdien- afspraak vk Schildje- afspraak vk 14:45 uur 14 augustus Jootje- afspraak vk 15 augustus Jootje - pretecho 14:00 uur 19 augustus Jaki- afspraak gyn 20 augustus whabbit-afspraak vk 23 augustus Danili- 2d pretecho 25 augustus tipp42hgg- 5e afspraak vk 27 augustus MarielleB- pretecho 19:30 uur 4 september whabbit-bloedprikken + injectie (resus neg.) 16 september Chebu met verlof 20 september Corien met verlof 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof 26 september Jootje met verlof 1 oktober Danili met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof 1 november Noatje met verlof neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
Ik heb ook een shelter en een voetenzak, die voetenzak gebruik ik in de maxicosi en de shelter voor in de wandelwagen. Het is tenslotte winter als de baby's geboren worden. Ik ga ff in bad zitten, heb de hele middag al zulke onrustige benen, pff wordt er moe van.
mijn ventje en schoonzus zijn al begonnen vanmorgen met babykamer. en ik ook mee beetje helpen haha.. enne oude behang is alles weg. dus mijn ventje gaat zo een albertine insmeren. en daarna als droog is. als ze tijd over hebben voor straks dan gaan ze verven of behangen h aha. maar we doen een kant verven en kant met behang als het zodra klaar zet ik de in mijn album foto in. dan kunnen jullie zien welke kleur en zovoort. hihi meubels hebben we zelf geverfd en opgeknapt. het is wel heel mooi geworden die was vorige jaar. dus dat kan onze kleine mooi gebruiken. maar waarschijnlijk was ongebruikt. mijn voet is nog steeds dikker. pfff. we hebben ook voetzak voor onze kleine. dan is ook lekker