November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ik stond net onder de douche en nam uitgebreid de tijd om mijn buik in te zepen met douche-gel. Voel ik opeens over mijn hele buik allemaal van die kleine bultjes onder de huid. Net zo'n schuim-matras zeg maar, waar van die bultjes op zitten (lijkt op een ei-platform), begrijpen jullie wat ik bedoel? Heel vreemd voelde dat. Heeft iemand van jullie dit ook? Wat is het? Is dit je baarmoederwand? Hoe komt het dat die zo ribbelig / bulterig aanvoelt?

2. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Oja, nog een vraagje. Hebben jullie je kindje ook wel eens aan de achterkant gevoeld? Ik voel nu telkens grote plopjes vlakbij mijn achterste. Nog nooit eerder daar gevoeld. Het zijn niet mijn darmen, dat weet ik zeker. Echte duidelijke schopjes vlakbij mijn billen zeg maar.

Beide dingen heel vreemd... hihi.

3. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    janny, haha.. ik denk dat ik wel ongeveer weet wat jij bedoelt. ik had eerst zoveel plopjes. maar nu af en toe echt schoppen omdat je baby moet eraan hard werken voor spieren (sterk worden) jah.. maar bij billen heb ik nog niet.. ik voel wel bij navel wel grappig. dat is echt ook wel lekker super gevoel he.. vind je het ook he

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Beetje domme vraag misschien, maar ik lees steeds over shelters. Wat zijn dat? :oops:

5. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    ik zag via google. (ff ook voor je uitzoeken wat dat is) als ik goed heb dan is misschien iets met auto of grote bus of zo weet ik het veel

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @tipp : shelter zijn die wikkeldoeken

@janny : ja dat ei platform ken ik ook ...weet ook niet wat het is , voelt idd heel raar

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    oh, zijn dat die dingen die ik met bont gevoerd ook wel bij de prenatal zie liggen, dan hebben ze het over lodgers of wrappers...

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Je kunt de shelters vinden op www.lodger.nl

Die bobbels herken ik eigenlijk niet maar het schoppen wel. Als ik slaap en een paar keer omdraai voel ik overal schopjes dus ook ver naar achteren in mijn zij. Heel vaag...

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja ik had ze inderdaad net gevonden op die site! Ideale dingen!

Zo ver naar achteren heb ik ook nog geen schopjes gevoeld...

10. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Beatrice; ik denk dat de shelter makkelijker is, dan kan je uk er slapend uithalen en in de box, kinderwagen leggen, met de voetenzak gaat dat niet, dan worden ze vaak wakker.
    Ook kun je de shelter natuurlijk als buikdrager gebruiken, hoef je uk niet over te tillen

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik had al een wrapper op mijn verlanglijstje staan...

12. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Hier gaat alles gelukkig weer goed. Rick is weer beter maar heeft nog wel kuren. Hij denkt nu elke keer dat hij misselijk is en dat hij moet spugen terwijl er niks aan de hand is. Wel zielig als hij zich nog zo voelt. Het was ook niet niks het gespuug.

Vandaag weer bezig geweest met de kelder en ja ja ja, het is bijna af. Ik kan van de week eindelijk mijn hobby spullen naar beneden brengen en volgend weekend de tafel en dan is het eindelijk af. Dan is het grootste project af. \:D/

@Janny – het komt mij heel erg bekent voor. Ik moest ook even wennen aan dit gevoel. Dit heb ik met Rick nooit gehad. Ook wordt er wat geschopt of gestompt bij mij….ja, hoe zeg ik het netjes….vagina. :oops: Ook een heel erg gek gevoel.:confused:

13. Niet meer actief

schildje! Dat heb ik dus ook.. haha heb er een tijdje terug ook hier een topic over geopend omdat ik het zo raar vond :$ hahah

14. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    tipp, ik de wrapper ook, heel erg veel gebruikt, ik gebruikte hem vooral in de kinderwagen iov een dekentje.

Hier geen schopjes op rare plekken, wel veel tegen mijn blaas :( is ook niet echt fijn als je al moet plassen.

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Wij willen graag behang op de muur maar zijn er nogniet helemaal uit met de kleur maar 1 muur word geruit behang en de andere wit/creme.

Succes met behangen, verfen en verbouwen allemaal.

Er zijn toh 2 lodgers de een als wikkeldoek en de andere kan ook als draagzak of niet?

16. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ja klopt!

Ik wil eigenlijk ook wel ander behang boven, maar moet alleen mijn mannetje nog zover krijgen ;) alles is natuurlijk pas 2,5 jaar geleden gedaan

17. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hahahaha, bedankt voor jullie eerlijke, maar soms ook grappige reacties. Die schopjes op de rare plekken is dus blijkbaar normaal. Apart he?

En alleen Sybje heeft het 'ei-platform' wel eens gevoeld onder de buikhuid? Niemand anders? Weet niemand wat het is?

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Bij mij zijn het meer 'onderaardse aardbevingen'. Dan zit de hele boel te schudden.
    En meestal voel ik trouwens de voetjes in mijn rechter zij en de vingertjes en het hoofdje schuin onder aan de andere kant.
    En als je je hand op je buik legt, dan voel je iets zwaars er naar toe verschuiven.
    En als je dan je hand een beetje verschuift, dan schuift het zware er achter aan.

Maar een ei platform, nee, dat heb ik niet.

19. Niet meer actief

jaa ei platform weet ik niet... wel echt ribbeltjes? haha

20. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Hoop morgenochtend wel op een eiplatform... versgebakken door mijn lief voor bij het ontbijt! Maar verder kan ik me er ook niet echt iets bij voorstellen!

Ga nu naar bed, zal nog eens even goed gaan voelen of iets tegenkom....

Deel Deze Pagina