Hahaha, een ei-platform als ontbijt... Moet de laatste weken niks van eieren hebben... Die vieze slijmerige massa... bleh... Maar ehm, ja, het zijn ribbeltjes (of bobbeltjes). Ik voel ze heel duidelijk vlak onder mijn huid en dan over de gehele buik-bult. Beetje moeilijk te omschrijven. Overigens is ons mannetje de hele avond al ontzettend druk met schoppen. Het houdt niet meer op... hihi. Druk ventje nu al. Eens kijken of Eric hem straks op bed ook kan voelen. Dit is nog niet gebeurd namelijk. Ik ga ook naar bed. Allemaal een goede nacht en tot morgen!
schildje. fijn dat rick weer beter is. Kan me voorstellen dat hij nu een beetje bang is voor het overgeven, is natuurlijkl niet niks voor zo'n klein mannetje. Geef hem maar een dikke knuffel!
@janny : ik heb zelf het gevoel dat het beetje een vet laagje is wat ik voel , voel het bij mijn borsten ook , het is erg dubieus idd ..... en heeft je man de kleine gevoeld ?
Is het niet iets van 'onderhuidse striae'? (Weet niet of dit bestaat hoor hahahaha) maar zoals jullie het beschrijven zo voelt de striae op mijn borsten ook aan dus vandaar.. Ik heb echter ook geen 'ei platform' op mijn buik hihi. Ik heb dus een ontzettende keelpijn te pakken en als zwangere kun je dus zo goed als niets gebruiken. Heb nu maar een overdosis aan thee met honing gehad verse jus, ijsjes (splitjes hmm) maar voel me helemaal rot. Heb gisteravond voor het slapen een paracetamol genomen, dit mag toch wel?
Jaaahhh! Eric heeft de kleine heel vaak gevoeld gisteravond! Was wel grappig. We lagen op bed, hij met z'n handen op m'n buik. Bij elk schopje zeiden we telkens tegelijk: "Ja!" En zo ging dat wel meer dan 10 keer achter elkaar. Het kleintje was echt heel druk gisteravond. Zo leuk! En onderhuidse striae, hmm, ik denk het niet. Heb namelijk tijdens mijn pubertijd erg veel striae ontwikkeld doordat ik toen heel veel gegroeid ben. Zowel op m'n borsten als op m'n buik. Dan is denk ik onderhuids ook wel striae gecreeerd. Heb nog geen nieuwe striae op de bovenkant van m'n buik, maar die staat ook nog niet strak gespannen omdat ik ruim 50 kg ben afgevallen. KleinWonder, beterschap met je ontzettende keelpijn. Gelukkig zijn ijsjes een beetje verlichtend voor je keel.
@janny fijn is dat he dat die mannen het ook voelen , die van mij volet meestal met zijn hoofd , dan legt hij zijn oor op mijn buik , met zijn handen voelt hij het niet goed , nu wel wat beterder als in het begin
Het ziet er naar uit dat mijn kleine frutsel zijn eerste workshop "tapdansen op blaas" vandaag met goed gevolg aan het afleggen is...
ik heb nu al weer een paar keer de vraag gehad of ik wel zeker weet dat ik maar 1 kindje krijg Heb idd weer een behoorlijke buik, met maar echt 1 kindje, hihi. Hier ook een druk kindje, zie mijn buik elke keer bewegen.
goeiemorgen meiden, hmm, weer een heerlijk lange nacht gemaakt... ruim 10 uur geslapen. Wel heel erg gedroomd... Mijn man kon vanmorgen de kleine ook voelen.... Zo leuk... Ik geloof niet dat ik zijn gezicht toen hij het voelde ooit nog zal vergeten En ik kan het nu ook zelf zien als ik op mijn rug lig
Ik heb ze al uitgkozen en het geboortengedichtje ook. Mn beste vriendin werkt bij de drukkerij dus zij regelt het allemaal. Volgende week krijg ik de proefdruk... ben benieuwd.
ooh dat is wel handig! Ik zit echt te twijfelen of ik ze nu al moet bestellen of dat ik nog even moet wachten...
goedemiddag... heb een klein beetje terug gelezen van al dat geklep van jullie, als je een aantal dagen niet bent geweest is dat wel errug veel ons ukkie beweegt er ook aardig op los. Als ik mijn buik ontbloot kun je het zien bewegen. wel grappig. @tipp en @Janny: fijn dat jullie mannetjes nu ook mee kunnen genieten van de bewegingen van beebs. verder de laatste dagen erg veel last van vermoede/zere voeten. geen eivorming op mijn buik in iedergeval en ook geen plopjes en schopjes aan de achterkant...lijkt me een rare ervaring om dat daar te voelen.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - :-# 30 oktober Maxje - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-# 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - : 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-# 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - het wordt een meisje 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - : zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje :-# Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje het wordt een meisje 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - Lelystad - 23 jr -1e kindje - : 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Noatje - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 29 november Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 56 november mama's! Totaal: 11 jongens, 11 meisjes, 0 tweelingen, 12 : (weet het nog niet) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 15 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 11 augustus JannyJansen - echo 13:30 en afspraak gyn 12 augustus Gerdien- afspraak vk Schildje- afspraak vk 14:45 uur 14 augustus Jootje- afspraak vk chebu- afspraak vk 15 augustus Jootje - pretecho 14:00 uur 19 augustus Jaki- afspraak gyn 20 augustus whabbit-afspraak vk 23 augustus Danili- 2d pretecho 25 augustus tipp42hgg- 5e afspraak vk 27 augustus MarielleB- pretecho 19:30 uur 4 september whabbit-bloedprikken + injectie (resus neg.) 15 september chebu- 30 weken echo 16 september Chebu met verlof 20 september Corien met verlof 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof 26 september Jootje met verlof 1 oktober Danili met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof 1 november Noatje met verlof neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 @chebu: je afspraken staan erbij
denk dat wij deze week ons geboorte kaartje gaan uitzoeken. zijn beide nog een weekje vrij, hebben daar dus nu mooi de tijd even voor.
hmmm, ik ga morgen nog 4 nachtjes met mijn moeder weg.... Misschien dat we het daarna maar gaan doen... Ik heb echt geen idee
@geboortekaartjes , die hoef je nu nog niet perse uit te zoeken hoor , mijn schoonzus dealt in geboortekaartjes en zei dat ik nog wel even kon wachten , heb wel wat rondgeneusd
Ik doe dat wel als ik met verlof ga. Heb wel ongeveer in mijn hoofd hoe het moet. Verder moeten er uitnodiginen bij want tussen kerst en oud en nieuw ben ik in Nederland en dan houden we een uitgebreide kraammiddag/avond met catering etc. Alle vrienden, kennissen en verdere familieleden komen dan langs.