November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    wij hebben ons kaartje via geboortepost gemaakt, gaan we voor deze uk ook weer doen. We willen een kaartje met foto's er op

2. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    hoi... ik heb net geslapen.. was zo moe...

heerlijk is dat he van je man janny die je buik kon voelen. mijn ventje ook hihi..

geboortekaartjes, heb nog niet uitgekozen. maar ben wel mee bezig zoeken en we denken wel wat we willen ongeveer. dat zie ik wel:D hihi.

3. Niet meer actief

Hier ook nog geen geboortekaartjes, denk dat we hier ook nog even mee wachten. Straks heb ik na de 30 weken niets meer te doen ;)

Is het normaal om af en toe wat buikpijn te hebben? Ik heb het helemaal niet vaak hoor maar soms heb ik lichtjes wat buikpijn. Veelal moet ik daarna ook een 'boodschapje' ;) doen maar dit had ik vroeger echt nooit?

Zo straks lag ik trouwens samen met mn vriend op de bank film te kijken en had mn buik bloot, zien we ineens mn buik helemaal op en neer gaan en boven, beneden en naast mn navel allemaal schopjes! :) Zo geweldig om te zien!
    Ook ik voel inderdaad ook de schopjes aan de andere kant, richting mn kont/rug zeg maar ;) Voelt zo gek haha.

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    we hebben net de badcommode in de badkamer opgehangen. Ding stond toch wel erg in de weg, en waarom wachten? Ben wel blij dat ie hangt, toch het idee dat er wat gebeurd. Kind was lekker rustig tot mijn man begon te boren, toen kwam er zwaar protest vanbinnen :)

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik ben net terug uit het zwembad en ik heb me toch een rugpijn.
    Vorige keer had ik dat ook. Moet maar niet meer gaan zwemmen.
    En morgen weer werken.
    Wat zie ik daar tegenop BLEGH~

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    jakkie, sterkte chebu!

7. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Chebu, dat heb ik ook na het zwemmen :(

Ik kan ook zo genieten van al die schopjes, dat was het enige wat ik miste toen ik net bevallen was

8. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Hai meiden!

Het weekend zit er weer bijna op...helaas helaas...
    T regent hier pijpestelen trouwens...da's goed voor de planten, zeggen we dan maar. Tis ook eigenlijk nooit goed he...dan weer te benauwd, dan weer teveel regen :)

Wij zijn nog niet bezig geweest met het kaartje. Mijn vriend gaat hem in ieder geval wel zelf ontwerpen, dus daar moet ie binnenkort ook maar eens een start mee maken.

Over dat zwemmen: mijn therapeute adviseerde me om geen schoolslag te doen met de benen, dat is niet fijn voor je bekken en daar kun je dan inderdaad ook rugpijn van krijgen. Ik heb op vakantie ook alleen maar rustig 'geflippert' en dat ging inderdaad wel goed als ik het maar uberhaupt niet te lang deed, dus veel pauzes. Misschien voor jullie ook handig om te proberen.

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Wij zijn hebben nog geen kaartjes uitgezocht, maar we weten wel ongeveer wat we willen.

Chebu rustig aan met je rug.

Kleinwonder mooi he als je buik zo heen en weer gaat vind het nog zo apart om te zien.

Ik vind het echt een heerlijk gevoel die plopjes/ schopjes telkens.
    Vandaag zijn we naar de apenheul geweest, leuk zo'n dagje. Gister mijn kraampakket gehad van de verzekering, in een hele leuke doos als je hem uitvouwt is het een plastic speelkleed.

10. Niet meer actief

@jootje.. mijn afspraken ben je vergeten ;)

19 augustus: vk controle en 3d echo
    en ben trouwens geen 23 meer maar 24 :D hihi

Heerlijk dagje gehad alleen nu barstende koppijn! Ook is mn kleintje vandaag wat rustiger dan normaal.. al begint die nu wel zachtjes wat trapjes te geven :)
    Geboortekaartjes vind ik ook moeilijk... vriendin van me is fotografe en zij maakt foto;s zodra de kleine geboren is voor op het kaartje, maar moet wel echt een keus gaan maken voor de tekst op het kaartje!
    Zit nog steeds te twijfelen om het gedicht erop te zetten dat ik al genoeg kleertjes enz heb.. wat vindne jullie daarvan?

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hoe is dat gedichtje jsztd?

12. Niet meer actief

"Kleertjes en beertjes heb ik al in overvloed.. als je me toch wat geven wil, is een cadeaubon of een bijdrage voor in mijn spaarpot goed.."

13. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Oh, dan moet ik even kijken of ik straks geen last van mijn rug krijg met zwangerschapszwemmen. Die paar keer zwemmen tijdens de vakantie ging wel goed.

Tipp, een badcommode ophangen, wat moet ik me daar bij voorstellen?

JsztD, wat is het gedicht? Wil je hem hier plaatsen of houd je hem liever voor jezelf?

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    janny ik zal even een plaatje van het ding opzoeken...

Leuk gedichtje jsztd! Zou het er gewoon opzetten. Mijn moeder schrijft veel verhalen en gedichten en die gaat het gedichtje voor ons kaartje maken. Ik heb het haar net gevraagd en ze schrok wel even maar wilde het erg graag doen :D

15. Niet meer actief

Ja heb dat niet echt als gedicht hoor.. heb er nog wel een ander gedicht bij... ga dat meer linksonderin het kaartje zetten, beetje als ''cadeautip'' wat je op bruilofts/verjaardagskaarten etc ziet..
    Twijfel alleen nog wel.. van de ene kant ben ik bang dat mensen zich gepasseerd zullen voelen, maar van de andere kant is het toch nog veel lulliger om NOG maar weer iets op de hele stapel kleding erbij te leggen om het vervolgens met kaartjes en al weg te moeten doen?

16. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @janny: jij hebt geen bekkenklachten toch? Dan zal het wel meevallen hoor! Zwangerschapszwemmen is er niet voor niets natuurlijk, dus niet elke zwangere zal er last van hebben :)

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    mee eens hoor jsztd. En ik zou me niet gepasseerd voelen. Ik vind cadeautips altijd fijn. Dat weet ik tenminste zeker dat ik iets geef wat echt gewenst is....

Ik heb een plaatje van die badcommode in mijn album gezet. Hij is opklapbaar, ideaal voor extra commode in de badkamer (term badcommode heb ik ook zelf bedacht). Hij is water bestendig. Wij doen het badje in de badkamer en na het badje wil je je kindje toch ergens neerleggen om hem in een badcape ofzo te wikkelen....

18. Niet meer actief

Ja heb het nu aan een paar mensen in mn omgeving gevraagd en wordt verschillend gereageerd.. maar de meeste mensen zeggen wel dat ze het zelfs fijn vinden dat het erop staat, weten ze in ieder geval wat ze kunnen geven & hoeven ze er niet stad en land voor af...

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik zou het er gewoon bij zetten...

20. Niet meer actief

Ja.. blijf het moeilijk vinden, want zou er wel van balen als mensen zich er rot door zouden voelen..
    Maarja, dat zegt dan ook meer over hun als over mij toch ? Probeer het alleen goed te doen...

Deel Deze Pagina