ik denk idd dat dat dan meer over hen zegt. Ik zou het best ego van mensen vinden als ze perse iets willen geven wat ZIJ leuk vinden, en waar jij niks aan hebt of wat jij niet wilt. Zeker als het van te voren duidelijk is wat je wel en neit wilt. En zeker kleertjes, daar zijn ze zo uit... Zonde. En je wilt ook echt niet dat ze in het speelgoed verzuipen...
Oeiiiiii, geboortekaartjes.... nog zoiets waar ik nog niet mee bezig ben geweest. Ik ben al zo blij dat ik de babykamer leeggeruimd heb en er (als een goedbedoeld begin...) een bedje en kommode staat! Nee, dan eerst die namenkwestie maar eens aanpakken!....
oh namen.... Bij ons krijgt het kindje 3 namen (vernoeming, eigen gekozen roepnaam, vernoemin) voor het meisje hebben we de eerste 2, voor een jongen alleen nog de 2 vernoemingen... We zijn dus bijna klaar daarmee
Nou het is niet dat ze geen speelgoed mogen geven.. heb alleen een hekel aan knuffelberen (stofnesten!) heb er een paar gekocht, die perfect bij zn kamertje passen en wil het graag daarbij laten.. En mijn kindjes naam staat ook al vast 1 roepnaam en 3 doopnamen...
meiden, ik ga slapen... Morgen ga ik nog 4 nachtjes met mijn moeder weg. Zaterdag ben ik er weer! Truste!
Hoi meiden! Wij hebben de geboortekaartjes nog niet besteld. We weten nog niet eens welk kaartje we willen! We gaan denk ik volgende vrijdag eens bij de drukker langs om te kijken wat de mogelijkheden zijn... ben benieuwd. We zijn wel dit weekend al de materialen voor de doopsuikers gaan halen (Belgisch gebruik). Die kunnen we dan over een goede maand beginnen vullen!
Is er nog plek voor een extra novembermama? Ik heb af en toe wel eens meegelezen hier, maar ´t is zoooooveel dat ik toen ben afgehaakt nog voor ik me had aangemeld Anyway, ik zal me nu maar netjes voorstellen Ik ben Sandra, getrouwd, stiefmoeder van een 18 jarige (die de afgelopen jaren bij ons gewoond heeft) en ik woon samen met mijn man en onze beestenbende: 2 katten, 2 vissen en 4 ratten (heel Feng Shui verantwoord, alles in even aantallen ) Rond 16 november komt er een babyboy ons gezin uitbreiden. Hij wordt mijn 1e en mijn mans 2e kind en ik geniet met volle teugen van m´n zwangerschap.
Ja en dan te bedenken dat ik nu vééél internet omdat ik hele dagen thuis zit Ooooh, je zit onder de 100 dagen! Nu gaat ´t echte aftellen beginnen!
Allereerst welkom voor San! Tipp, dank je wel voor het plaatje. Had nog nooit van een badcommode gehoord, maar nu weet ik precies wat ik me er bij voor moet stellen. Wel handig! Vooral als je de baby-kamer boven hebt, en de badkamer beneden. Anders moet je telkens iets heen en weer slepen... En veel plezier morgen! JsztD, ik zou het er ook gewoon op zetten als ik jou was. Ik denk niet dat je er iemand mee voor z'n hoofd stoot, en zoja, dan heeft diegene een probleem en niet jij. Het is een vriendelijk zinnetje. Mochten ze niet aan je wens willen voldoen, jammer dan. Kersje, nee, heb inderdaad geen BI o.i.d. Dus het kan dan inderdaad wel meevallen. Ik had die link met BI nog niet gelegd. Wij hebben (ondanks dat we beiden gelovig zijn opgevoed) besloten geen doopnamen (en geen geboortenamen en geen vernoemingen) te gebruiken. Ons kindje krijgt heel simpel gewoon 1 roepnaam.
wij hebben de badkamer ook beneden en de babykamer boven .... maar mannetje gaat een wastafel maken op de babykamer , wij hebben geen plaats in de badkamer voor een commode (helaas) hoop zo dat het klussen van de week opschiet .... morgen begint mannetje met het uitruimen van de babykamer ...dat is niet veel werk gelukkig
Jaaa zit al onder de 100 daaaggeeeennn hihi weer een mijlpaaltje hoor jippie ! En ik heb besloten om het zinnetje er gewoon op te zetten... als ze er geen gehoor aan willen geven oke, willen ze dat wel vinden ik en mn kleintje dat alleen maar fijn Kan ik lekker als die uit al zn beginnende kleertjes gegroeid is zelf wat uitzoeken voor m
Welkom Sandra! Heb beetje slechte dag gehad. Hele dag chagarijnig geweest (ben ik eigenlijk nooit) en alles deed me zeer. Lopen ging moeilijk...het was 1 van die dagen die ik beter in bed had kunnen blijven Morgen gaat het vast beter!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - :-# 30 oktober Maxje - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-# 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - : 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-# 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - het wordt een meisje 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - : zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje :-# Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje het wordt een meisje 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - Lelystad - 23 jr -1e kindje - : 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Noatje - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 29 november Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 56 november mama's! Totaal: 11 jongens, 11 meisjes, 0 tweelingen, 12 : (weet het nog niet) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 15 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 11 augustus JannyJansen - echo 13:30 en afspraak gyn 12 augustus Gerdien- afspraak vk Schildje- afspraak vk 14:45 uur 13 augustus lot23- afspraak vk en pretecho 14 augustus Jootje- afspraak vk chebu- afspraak vk 15 augustus Jootje - pretecho 14:00 uur 19 augustus Jaki- afspraak gyn JsztD- afspraak vk en 3d echo 20 augustus whabbit-afspraak vk 23 augustus Danili- 2d pretecho 25 augustus tipp42hgg- 5e afspraak vk 27 augustus MarielleB- pretecho 19:30 uur 4 september whabbit-bloedprikken + injectie (resus neg.) 15 september chebu- 30 weken echo 16 september Chebu met verlof 20 september Corien met verlof 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof 26 september Jootje met verlof 1 oktober Danili met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof 24 oktober lot23 met verlof 1 november Noatje met verlof neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 @JsztD: heb je afspraken erbij gezet en je leeftijd verandert. Zou je in vervolg misschien de veranderingen kunnen pbén? anders lees ik er dus zoals nu overheen @lot23: heb je afspraken en verlof in de lijst gezet
@San79, van harte welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk weer een jongen erbij. Hier een fijn weekend gehad alleen voormijn man niet goed geëindigd. Wat mijn zoontje donderdagnacht had heeft hij nu. Hij heeft vanaf 12 uur 's nachts t/m vanmorgen 6:30 heel veel overgegeven. Hij is nu zo slap en heel erg moe. Om 5 uur moest hij weer en toen werd Rick wakker en riep mij dat hij wat hoorde. Ja, dat was mijn man. Hij is weer gaan slapen en om 6:20 wakker geworden. Was wel een keer lekker. De hele week is het al +/- 5:40. De geboortekaartjes......daar ga ik vandaag voor bellen of ik de boeken kan krijgen. Bij de zelfde als waar ik de trouwkaarten en geboorte kaartje van Rick vandaan heb. Is in 1 dorp verder dan waar ik nu woon. Heel handig
ja janny, echt een super handig ding. Nou zit bij ons de babykamer wel op dezelfde verdieping als de badkamer, maar de overloop is zo vreselijk smal dat de badkmaer deur de overloop blokkeert als ie open is en ik steeds bijna van de trap af val als ik niet uit kijk.. Vind ik met emmers water enzo tochwat onhandig... Dus ideale oplossing