oke weer gerust gesteld ....kon het me al niet voor stellen ...irriteer me er dus mega aan ...is zo'n rotgevoel als je broek te strak zit normaal vond ik het wel prettig maar nu niet meer dus ......... mijn schoonzus die heeft voor dr eerste kindje 2 jaar in het zh gelopen ....en na de bevalling was ze zo weer zwanger ...zoals men zegt binnen een wip helaas mk maar de volgende maand weer volop zwanger ...... ik ga zo weer lekker snurken ! veel kletsplezier !
Goedemorgen Lees vanmiddag weer bij, zo naar de tandarts blllll Heb m al laten weten dat ik zwanger ben. Zouden eigenlijk foto's gemaakt worden omdat dat vorige keer niet kon omdat ik zwanger was Die denkt ws ook: 'alweer?' Tot later! x Sophie
ik zou gewoon voor de iets minders strakke broeken gaan! die kan je denk ik nog wel prima aan toch? hetzelfde verhaal dus bij je schoonzus! tja het is en blijft een raadsel allemaal he.. jeetje jij hebt ook een rotritme zo omgedraaid.. hoe lang moet je nog nachtdiensten draaien? iig trusten!
hoi Sophie hier ook zo'n type heb echt een gruwelijke hekel aan de tandarts en moet er eigenlijk nodig heen. heb nog een noodvulling zitten ipv een echte vulling na een wortelkanaalbehandeling.. maar nu heb ik weer een excuus.. zwangerrr haha. vind je het niet zwaar, nu alweer zwanger te zijn? of is Sophie een makkelijke baby?
niemand nog online? ok ik ga even nog wat dingetjes aanpassen in de lijst want ik zie dat ik nog steeds foutjes heb gemaakt (ja heb een scanner in mijn ogen zie elke gekleurde komma die zwart moet zijn etc. irri!)
Sybje, Waarom en ik hebben idd IUI gekregen. Bij mij was de 4e raak (1e met clomid, pregnyl en utrogestan) en bij Waarom geloof ik de 2e IUI. Slaapwel meis! Vraag me ook af hoelang jij nog nachtdiensten moet draaien. Ik dacht dat dat niet meer mocht eens je zwanger bent Saartje, kan me voorstellen dat dat een grappig zicht was met die garnaal. Die kids kunnen toch nogal gezichten trekken he! Ik zie dat ook met mijn neefje (en hoop dat binnenkort zelf ook te mogen bewonderen ) Sophie, veel plezier bij de tandarts Ik zou ook eigenlijk nog eens op controle maar nu ik zwanger ben kan ie toch niet veel doen he... en zonder verdoving komt ie mijn mond niet in!
NOVEMBER 2008 MAMA'S 1 november Fio, 31 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje 2 november Beppie1976, 31 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ? Sophie, 34 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ene dag jongen en andere dag meisje Edithdeb, 34 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje 3 november Maxje, 25 jaar, 2e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje Sanna, 28 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje sasgirl, 25 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje mimi1981, 27 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf ?? weet nog niet Saartje, 24 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: hoop een meisje aaltje, 29 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: ? 4 november Corien, 36 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf jongen 5 november Hummel, 24 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: jongen AmyRose, 27 jaar, 3e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen Marisha, 27 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje happyluna, 28 jaar, 2e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen 6 november Sybje, 23 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen 7 november tatlim, .. jaar, .. kindje, kalender:.., denkt zelf:.. 8 november Bramtim, 32 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ? Seilenna, 25 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen 9 november Ukkepuk078, 28 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje noortje30, 32 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje 11 november Waarom, 28 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ? 13 november Marlieke, 32 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje Er zijn tot nu toe 23 november mama's! AFSPRAKENLIJST: 10 maart Sasgirl vk, Edithdeb vk 12 maart Hummel vk 15 maart Saartje vk en echo 18 maart Marisha echo, Mimi1981 gyn termijn echo 15:00 uur, Seilenna intake vk 19 maart Sophie intake vk 21 maart Maxje gyn voor echo 25 maart AmyRose vk, Sybje echo fert. arts 26 maart Maxje vk, Sanna echo 27 maart Corien vk. 31 maart Beppie1976 vk, Sanna vk 2 april Fio vk 3 april Ukkepuk vk, Maxje echo vk 16 april noortje30 vk + echo
dank je wel! ik ben echt een freak sorry weet je wat ik nog het grappigste vond, dat ik eigenlijk geen gezicht trok! hij vond het gewoon heerlijk ik heb bewondering voor MMM'ers hoor, 26 rondes, petje af! dan weet ik gewoon dat ik een oude zeur ben dat ik met de 2e ronde een 40dagen cyclus had en me rot ergerde.. schaam me daar eigenlijk voor.. en dan de 3e cyclus raak, net als bij Hamza.. respect voor jullie!
Gisteravond had ik het huis alleen met mijn kleine mannetje en hij wilde niet slapen maar ik was zo moeee. Dus zijn we samen in het grote bed gaan liggen keuvelen. Was zo lief! Ik heb hem nu geleerd: "Wat zit er in mama's buik?" "Beebie" zegt ie dan *snik*
goeiemorgen tettertjes: hoe is t met jullie allemaal? hier gaat t wel goeg gelukkig, ben al1 bang dat ik toch aan de misselijkheid moet gaan geloven, ben nu weer zo misselijk en heb toch goed geslapen vannacht, maar ja, t is niet anders, had t bij mn jongens niet trouwens, maar elke zws is anders he? over broeken gesproken, ik heb echt al een buik hoor, weet wel dat dat mn darmen zijn( de beeb is nog te innieminnie natuurlijk) maar kan mn broeken al niet meer aan en draag ook een vest van manlief in huis als de moeders de oppaskids komen brengen omdat t gewoon opvalt al, bij de vorige 2 zag je pas wat met 5 mnd, maar vind t wel leuk hoor, hoef nu waarschijnlijk niet zo lang te wachten dan totdat ik eindelijk wat zie. nou saartje je bent weer ijverig met de lijst geweest, hij is wel erg mooi zo hoor meid, en garnalen....niet voor mij bestemd, maar fijn dat hamza alles lust dan. ik ga met 8 wkn naar de vk voor t eerst en vaak proberen ze dan al te kijken of ze t hartje kunnen horen, maar dat is per vk anders, ligt ook aan de apparatuur die ze hebben, en als t niet lukt heb ik gelukkig vlak daarna de termijnecho, maar vind die 1e 12 wkn zooooo langzaam gaan, ben blij als we daar door heen zijn.
mimi: suc6 met het studeren meid, toch wel fijn als je die opleiding hebt gehaald en dan idd onderwijsassistente kan worden! marlieke: leuk hoor van je zoontje, heb mijn zoontjes nog niks verteld, maar hun zijn de 1e die t te horen krijgen met 12 wkn! sophie: sterkte bij de tandarts, ik hou er zelf ook totaal niet van , maar ja, soms moet t maar he?
@AmyRose mijn zoontje is nog zo klein, hij snapt het nog niet, van die baby, en praten doet ie ook nog niet echt... maar je had het gezicht van mijn man moeten zien toen ik aan het ontbijt vroeg wat er in mama's buik zit en hij "beebie" zei hihi
enne saartje: lekker hoor lasagna! had gister eigenlijk teveel nasi gemaakt, dus vanavond hoef ik niet te koken haha, lekker makkelijk. ben al aktief geweest in huis gelukkig, staat een was aan, heb al gestoft en gezogen, de bedden opgemaakt, wel fijn al zeg ik t zelf.
AmyRose: Hij is nu bijna 16 maanden! Poe wat heb je al veel gedaan in huis... ik ben te moe om uit mijn ogen te kijken
nou ik ben ook zooo moe, kan heel de dag slapen, maar was vanochtend om 6 uur wakker en dacht als ik t nu vast doe kan ik de rest van de dag rustig aan doen, anders zit ik er heel de dag tegen aan te hikken, dan is t maar vast gebeurd