Blegh, zit weer op mijn werk. En heb deze week echt weer een zware shiftplan. En ik moet ook nog eens op zaterdag werken. BAH, ik word er niet goed van. Het staat me zo tegen. @Kersje, super bedankt voor je tip. Ik ga dat flipperen ook uitproberen!
Goedemorgen allemaal weer Het is echt weer een maandag... Was mijn bed niet uit te slaan en vervolgens te lang in de file gestaan waardoor ik nu helemaal geen zin meer heb! Ik hoop dat de tijd een beetje snel gaat vandaag. Ik heb al een paar geboortekaartjes gezien die ik leuk vond maar nog niet echt HET kaartje. Ik twijfel nog een beetje over de stijl. Gisteren hebben we wel alles af geschilderd in het kamertje dus dat is wel erg leuk. Over 2 weken komen de meubels en kan alles afgemaakt worden. Ik kan niet wachten. Voor de rest weinig bijzonderheden hier. Alles gaat rustig zijn gangetje. Heb wel last van mijn bekken maar heb wel het idee dat het even stabiel is. Hopen dat het zo blijft. x
goedemorgen ik ben gisteren gaan speuren op internet naar een drukker voor kaartjes bij ons in de buurt. kom ik bij 1 uit die de collectie boeken online heeft staan. je kunt degene die je leuk vind in je favorieten zetten lekker makkelijk dus.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - :-# 30 oktober Maxje - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-# 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - : 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-# 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - het wordt een meisje 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X san79 - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - : zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje :-# Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje het wordt een meisje 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - Lelystad - 23 jr -1e kindje - : 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Noatje - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 29 november Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 57 november mama's! Totaal: 12 jongens, 11 meisjes, 0 tweelingen, 12 : (weet het nog niet) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 15 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 11 augustus JannyJansen - echo 13:30 en afspraak gyn 12 augustus Gerdien- afspraak vk Schildje- afspraak vk 14:45 uur 13 augustus lot23- afspraak vk en pretecho 14 augustus Jootje- afspraak vk chebu- afspraak vk 15 augustus Jootje - pretecho 14:00 uur 19 augustus Jaki- afspraak gyn JsztD- afspraak vk en 3d echo 20 augustus whabbit-afspraak vk 23 augustus Danili- 2d pretecho 25 augustus tipp42hgg- 5e afspraak vk 27 augustus MarielleB- pretecho 19:30 uur 4 september whabbit-bloedprikken + injectie (resus neg.) 15 september chebu- 30 weken echo 16 september Chebu met verlof 20 september Corien met verlof 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof 26 september Jootje met verlof 1 oktober Danili met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof 24 oktober lot23 met verlof 1 november Noatje met verlof neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 @San: heb je op de lijst gezet. wanneer je een afspraak hebt die je op de lijst wilt hebben dan mag je me een pb'tje sturen
echt wel. kan je lekker op je gemak alles thuis bekijken en het kaartje wat je leuk vind even uitprinten en meenemen.
Hai dames, goedemorgen! Welkom Sandra ! Ik zit ook een beetje te 'tobben' over hoe en wat met de badkamer en de babykamer. We hebben een vrij grote badkamer op de benedenverdieping maar deze staat al best wel vol met oa wasmachine, droger, kasten, douchecabine dus moeten we even kijken hoe we dit het handigst kunnen oplossen zodat we daar nog een badje kwijt kunnen etc. Ik zat er aan te denken om gewoon een 'commode' te creeeren boven op de wasmachine (die staat overdag toch nooit aan) of is dit een raar idee? Jootje: Wat handig zeg met die geboortekaartjes! Tatlim: Gewoon vol blijven houden en de naam blijven uitspreken. Wij hadden eerst ook een meidennaam die mijn vriend in eerste instantie niet zo leuk vond. Nadat ik hem een paar dagen genoemd had zij hij plots: "Ik vind het eigenlijk een prachtige naam, hoe vaker ik hem hoor!" O trouwens: nieuwe buikfoto in mijn album!
nee hoor... Wasmachines zijn hele goeie commodes... Ik heb alleen mijn wasmachine niet in de badkamer staan... Anders had ik dat zeker gedaan..
Jootje bedankt. san welkom! Hier zijn we ook nog niet helemaal uit de namen dus blijf ze ook herhalen. Vanmiddag willen we naar een leuke babyzaak iemand leuke tips?
wij zijn ook nog niet heemaal uit de namen... voor een meisje hebben we er nu 2 die we leuk vinden. voor een jongen komen we er dus echt niet uit.
ik vind de babydump en de aktiebaby erg leuk... Groot, behoorlijk assortiment... Duimeland vind ik persoonlijk wat minder. Prenatal is ook wel leuk...
Wij zijn er qua namen helemaal uit Mijn man kwam met het idee en ik vond het direct super leuk! Geboortjekaartjes heb ik online al wel beetje naar gezocht en ook paar proefdrukken laten komen (bij veel sites kun je gratis drie kaartjes laten komen). Maar moet zeggen dat ik ze dan in het echt tegen viel vallen. Heb volgende week vakantie, ga dan toch maar naar de drukker om een paar boeken te halen. @ Kleinwonder: mooie buik!
AAARGHHH! Mijn papegaai besloot net even in bad te gaan. Ik zie hem draaien en koprollen maken in zn badje (Ik dacht nog, gut wat lief) zodat meneer kletsnat wordt. Vervolgens hupt ie als een speedy gonzales uit zn koop en begint buiten de kooi met zn vleugels te slaan en rond te vliegen.. Hij zit nu (nog nadruppende) vanaf een afstandje naar mij te kijken.. Alles is nat, ik begin nu dus maar met schoonmaken.. Corien: Thnx!
goedemorgen iedereen, welkom sandra, genoeg ruimte voor extra novembermama hoor hihi... namen hebben we al vast.. we hebben niks veranders voor onze kleine h ihi.. we hebben ook kleine houten letters voor muur in de babykamer besteld. die moet ik nog alleen in schilderen. ik doe pas in oktober of zo.. en geboortekaart hebben we nog niet uitgezocht zoals jullie weet. maar we weten wel ongeveer wat we willen hihi. alleen ben ik bezig met adressen die ik ga kaarten sturen. staat al bijna klaar in de pc. voor enveloppen plakken met etikken. dan is wel handig he. als ik een geboortekaart klaar is dan hoef ik eerder envelop al in de huis hihi. en postzegels ook natuurlijk. maar gedichtje voor een geboortekaart laat ik mijn ventje doen. ik heb hem gevraagd want hij kan goed in. dus ik vind zo moeilijk. maar niet via uit internet of zo. mijn ventje wil graag uit zich zelf mooi gedicht van maken. dus ben benieuwd. nog ook niet uitgekomen ach genoeg tijd toch. babykamer is nog niet klaar. we zijn nog bezig.. gisteren waren we bij buren om kennis te maken het was gezellig.. en vandaag weer verder
hoi dames, welkom San van de week en het weekend toch steeds meer last gehad van mijn bekken, vrijdag naar de fysio geweest... deed toch wel zeer.. Gister met vrienden naar de dierentuin geweest, en dan toch eigenwijs blijven lopen, vond de drempel om dan een rolstoel te pakken toch nog te hoog... ik kende de dierentuin gelukkig op mijn duimpje (heb er gewerkt) dus ben regelmatig gaan zitten. Ben nog op zoek gegaan naar leuk dekentje en lakentje voor commode, maar er zijn zoveel dekbedhoezen, terwijl ik dacht dat ze de eerste tijd niet onder een dekbed mogen, weten julie dat misschien? Wel moeilijk hoor, iets leuks uit te zoeken, zijn zoveel met drukke motiefjes... hou ik helemaal niet van, bed moet rust uitstralen, speelhoekje moet prikkelen... Vrijdag heeft de vader oud behang getrokken en zondag de meubeltjes gebracht Vrijdag gaan we behangen, word nog wel wat zo. Badje doe ik wel op de babykamer, naast de commode... Kaartjes heb ik ook nog niet. Ben vroeger zelf DTP'er geweest en bij Multicopy gewerkt dus wil eigenlijk zelf iets maken, maar heb geen inspiratie, straks met verlof maar kijken, ben ik toch 10 weken vrij. (voor de agenda: morgen vk en 11 sept met verlof, 4 weken vakantieverlof en 6 weken zwangerschapsverlof )
Goedemorgen, Hier nog steeds ziek. Gelukkig gaat t wel weer wat beter.... las dat er een nieuwe mama bij is. Van harte gefeliciteerd en welkom! Geboortekaartje hebben wij al geregeld. Moet ook wel omdat we in oktober gaan verhuizen, dan hebben we er gewoon geen tijd meer voor....Dat is direct ook de reden waarom we nog niet met de kamer bezig zijn...erg vervelend, want ik wil juist zo graag er mee bezig! Maar we hebben alles al wel in huis, dus hopelijk gaat het snel als we eenmaal in ons nieuwe huis zitten.....