November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    GerdienD,

dat lijkt me logisch. dat moet alles snel geregeld worden maar toch is wel vervelend. maar ik hoop dat gelukt is. dat op tijd voordat kleine komst.

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    meiden ik ga lekker weg... Ik zie jullie zaterdag weer! Knuffels!

3. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    Tipp ,

heel veel plezier met je moeder weg.. geniet ervan... doe maar rustig he

4. Niet meer actief

Veel plezier tipp, geniet ervan!

5. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Tip: veel plezier
    @ Kleinwonder: je hebt een papegaai met humor :D

6. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @tipp: heel veel plezier met je moeder :)

iik geloof dat ik net een leuke jongensnaam heb gevonden, vriend vond hem ook leuk dus das alweer een stapje verder :)

7. Niet meer actief

Hij vind zichzelf grappiger dan dat wij hem vinden hoor ;)
    Maar het is inderdaad wel een grappig beestje, en erg gezellig om erbij te hebben in huis.
    Hij heeft ook een belletje in zn kooi hangen en als ie ergens zat van is of honger heeft dan gaat meneer als een gek tekeer met dat belletje.

Jootje: Nou vertel op! ;) ;)

8. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    whoehahah kleinwonder, wat ben je lekker nieuwsgierig aagje wil weten wat het naam wordt.. hihi...

toch is leuk verassing blijven he klein wondertje.. lol....

9. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Boefje; leuk de dierentuin, ben je in Amersfoort geweest? Wij wonen vlakbij elkaar, hihi.
    Nee, dekbed mag pas vanaf 2 jaar, ivm warmte stuwing, baby's kunnen nog niet zo goed de warmte kwijt.
    Je mag dus alleen lakentjes en dekentje gebruiken.
    Ik heb een mooi effen dekentje met 1 pooh er op, heel rustig.
    Voor de wieg ga ik zelf hoesjes maken voor om het dekentje, die is lelijk en oud :D

10. Niet meer actief

Haha, ja ben inderdaad altijd wel nieuwsgierig hoor. ;)
    Heb bij mijn zus eens het hele namenboek doorgezocht. Ze had me verteld dat het 5 letters waren en dat de naam minder dan 100x keer voor kwam in Nederland. (Was zo'n boek met al dat soort gegevens erbij..)
    Uiteindelijk (Lees: na een paar uren!) had ik een rijtje van 20 mogelijke namen haha, maar de goede zat er bij!

Vind het nu zelf alleen erg leuk dat niemand onze naam weet, en dat houden we ook zo. Is iedereen trouwens al bezig met de namen of zijn er ook nog dames die hier nog niet eens over nagedacht hebben?

11. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    wat genig ben je dat.. dat vind ik echt wel grappig.. het is ook echt leuk.. ook dat niet we bijna naar dertig weken halen.. dan dan is tien weken te gaan. dan weten we helemaal hoe allemaal gaat heten (hebben genoemd) hihi..

kunnen jullie dan wachten tot kleine op de komst ? ikke af ent oe niet en af en toe wel. maar zeker weten als 37 weken is dan is echt zover logisch he?

12. 078mama

078mama Niet meer actief

Wij wisten de naam voor een meisje al een tijd voordat ik zwanger werd dus dat was makkelijk. De jongensnaam hebben we geloof ik in de eerste maand bedacht maar ja, die is niet meer nodig...Die houden we nog even voor de volgende! Je weet maar nooit.

Ik heb nog een vraagje..misschien een beetje raar maar oke. Ik heb nog geen last van lekkende boobs maar ik heb wel preices in het midden van mijn tepels een klein hard stukje zitten. Het lijkt net een korstje ofzo. Hebben jullie dit ook?

x

13. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Mijn jongensnaam staat al een aantal jaren vast! Ik was er vroeg bij! (In mijn 2e studiejaar Russisch :))

14. Niet meer actief

Jaa, deze korstjes heb ik ook. Volgens mijn VK is het heel normaal en het is 'colostrum' alleen dan opgedroogd.

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @beatrice ik word wel regelmatig wakker met opgedroogde melk rond mijn tepels ....en soms wat korstjes maar dan smeer ik met bephanten .....

@boefje : ik hoorde van de week ook dat je geen dekbedje meer mag ....
    maar ik heb al onwijs gave dekbedhoesjes gekocht .....en daar doe ik een velux deken in .....

16. Niet meer actief

Oh en dames, even een trots berichtje van mij!

Mijn broer is gisteren voor het 2e jaar op rij 'Sterkste man van Groningen' geworden!
    We zijn echt super trots! :D

17. 078mama

078mama Niet meer actief

@kleinwonder Waarom heb ik het idee dat dat geen klein mannetje is ;) Gefeliciteerd!

18. Niet meer actief

Haha, nee het is inderdaad geen klein mannetje ;)
    Maar wel een hele lieve hoor! :D

19. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Gefeliciteerd! dat evenement was hier bij ons in het dorp (Vlagtwedde) :D

Zijn foto staat op de voorkant van de regiobijlage van het Dagblad van Noorden.

20. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Kleinwonder: GEFELICITEERD!

Deel Deze Pagina