November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hey ja dat klopt!
    Wij konden helaas dit jaar niet naar Vlagtwedde komen (ik woon in brabant, maar ben een echte groninger hoor haha) omdat het te ver was om even heen en weer te rijden.
    Erg jammer, want de wedstrijden zijn altijd super spannend. Vorige maand deed hij mee aan 'Sterkste man van Nederland', dat komt in september ook op televisie.

Ik krijg straks nog een bekende broer! ;) haha

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Wel makkelijk met het openen van potjes augurken...

3. Niet meer actief

Haha, absoluut.
    En als je het kleine zusje bent en gepest wordt door jongens uit de buurt, dan is het ook erg handig ;)

4. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    wij hebben onze naam al heel lang....die voor een meisje was heel makkelijk en die voor een jongen wat lastiger...hadden we einelijk de perfecte naam, kun je die weer op 9 verschillende manieren spellen......maar t is gelukt.

5. Niet meer actief

Corien: Weet jij toevallig of je het artikel van de wedstrijd (en de foto?) ook op internet kunt vinden?
    Ik lees namelijk altijd online het DvhN maar ik zie op de site nergens iets staan?

6. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Zal nog wel even voor je kijken. Groninger Dagblad werkt met verschillende regio edities (zoals je wss wel weet) maar geen idee of die allen ook op het i-net komen. Ik zoek nog wel even voor je!

7. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Weten jullie wat ik op dit moment aan het doen ben? Plamuren in de babykamer! Hahaha, is wel leuk. Gezellig samen met mijn Ericje aan het klussen.

We hadden een hele leuke meisjes-naam, maar die is niet meer nodig. Die bewaren we voor een eventuele volgend meisje.
    De jongensnaam (we wisten maar 1 leuke) was vanaf het begin bij ons bekend, maar opeens zijn we vanaf vorige week naar een andere jongensnaam geswitched. Moet er zelf nog best aan wennen, omdat we de 1e naam al telkens gebruikten.

Nog even een vraagje; hoe gaat het volgende?
    Als je nu naar de drukker gaat (kan dat ook nog 5 weken voor de uitgerekende datum?) en je kiest een kaartje uit met evt. een gedichtje ofzo, hoe gaat het dan met de onbekende gegevens? Als je bevallen bent moet je man naar de drukker om de aanvullende gegevens zoals naam, geboortedatum, gewicht e.d. door te geven? En heeft die drukker dan wel alles binnen 2 dagen klaar? Kan je van tevoren al vragen om de enveloppen? Heb echt geen flauw idee. De trouwkaarten waren makkelijker. Toen stond alles al vast.

8. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Oja KleinWonder, gefeliciteerd met je grote, sterke broer! Haha. Stoer hoor!

Enneh, hier geen last van lekkende borsten of korstjes erop.

En heb ik nu iets gemist of is Conny hier al een tijdje niet meer geweest? Zij was toch degene met zorgen om het hartje van haar kleintje?

9. Niet meer actief

Nee inderdaad.. al een tijdje niets meer gelezen van Conny volgens mij? Of ging ze op vakantie? Ik weet het niet meer.

Hoe dat werkt met geboortekaartjes: Ik heb geen flauw idee! Ik heb mezelf voorgenomen om er pas met 30 weken mee bezig te gaan, anders verveel ik me straks! ;)

Trouwens: ik zag net foto's van mezelf 2 jaar geleden op vakantie in Barcelona met vriendinnen.
    :confused: wat was ik dun! :confused: haha.
    Ik dacht meteen: "Nou het enige wat ik nog pas van die outfitjes zijn de slippers hahaha"

Ze staan trouwens in mn fotoalbum haha.

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hier is het zo dat je de gegevens van de baby na de geboorte nog even telefonisch doorgeeft en dan worden de kaartjes gedrukt.

Ik ben helemaal gaar op mijn werk. Ik wil niet meer. Nog 6 weken...

11. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    janny, wij hebben alles wat we al wisten al door gegven, en na de geboorte moet je even contact opnemen met de drukken (ff bellen zeg maar) en de ontbrekende gegevens door gegeven. Zij drukken dan de kaartjes meteen voor je! Dus dan heb je t allemaal zo klaar. Enne de enveloppen krijgen wij inderdaad al van te voren, zodat je die alvast kunt schrijven / etiketten op kunt plakken en de postzeggels er op kunt doen. Dan hoef je als ze klaar zijn ze alleen nog maar in de enveloppen te doen!

12. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    Janny, ik wou ook zeggen wat Gerdien zegt. hihi
    dat is handig daarom heb ik al de adres in pc gedaan voor envelop ;)

13. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Oke, dank jullie wel voor de antwoorden! We zullen dat dan wel even regelen met de drukker. Dat zijn wel leuke dingen om te doen lijkt mij.

Leuke foto's Kleinwonder!

En Jaki, ik zal binnenkort ook eens even onze adressen gaan opzoeken. Alhoewel dat ook wel een leuk klusje is voor tijdens mijn verlof. Maar misschien heb ik het dan wel te druk met het huis poetsen en de laatste kleine dingetjes. Ga namelijk niet zo heel erg vroeg met verlof.

14. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    janny, dat kan ik me voorstellen.hoe eerder hoe beter. daarom heb ik ook gedaan.

toevallig was ik ff zoeken wanneer laatse conny achterlaat. het was 25 juli. dus zij heeft niet over vakantie.. maar over tilburg in kermis en zij moest rustig aan doen voor baby. dus ik maak nu al wel effe zorgen om haar. ik wilde wete3n of alles goed met haar is. maar aangezien heeft zij geen buddy. dan moeten we maar afwachten hoe met haar gaat he. dat wil ik ff op de hoogte. dus.

15. Hummel

Hummel Niet meer actief

Ik vroeg me af of sommige van jullie de blije doos bij de Prenatal al op hebben gehaald of al een uitnodiging hebben gehad.
    Ik kan niet wachten tot ik hem op mag halen :D er schijnt veel leuks in te zitten.

Liefs Hummel.

16. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    hummel,

ik mag al ophalen dat moet ik nog uitprinten via mail. maar heb op dit moment effe druk met babykamer en huishouden doen en zovoort dus as weekend ga ik wel ff halen :D

17. Hummel

Hummel Niet meer actief

@ Jaki: dus jij kreeg de "ophaalkaart" via de mail?

Nou, ik ga mijn mailbox in de gaten houden. ;) Kan dus niet lang meer duren.

Liefs Hummel.

18. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    maar ik heb via internet gratis bij prenatal aangevraagd dus. ik weet het niet hoe jij heb aangevraagd dus daarom heb ik via mail gekregen.

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hey! We hebben vandaag het 10.000 ste bericht gehad! Wow, wat kletsen we lekker veel!

Maar ehm, ik ga afsluiten, want we gaan met stroom bezig op de babykamer, dus het stroom moet er even af. Allemaal nog een fijne avond en tot morgen!

20. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hallo ik kom ook weer eens spieken hier. Ben gisteravond teruggekomen van 2 weken Spanje, was echt heerlijk. Werd alleen de laatste dagen toch best zwaar, het kamperen. Nu lekker nog een weekje vrij!

Wij hebben ook al de naam. Voor een jongen waren we eigenlijk gelijk uit, meisjesnaam was wat moeilijk maar zijn er zo goed als uit.
    Ook heb ik een proefdruk al opgevraagd maar ik vond het kaartje toch niet zo, dus moet op zoek naar een andere.

Deel Deze Pagina