@ Conny: wat spannend dat je al een datum weet! Ik heb nog geen buddy en wil graag de jouwe zijn. (ben alleen niet zo'n beller maar sms-en is ook prima toch?) Moeten we maar even onze 06 pb-en.
@conny : ik verlies zo nu en dan ook een heel klein beetje urine hoor , maar alleen als ik de kleine voel rommelen met mijn blaas , weet niet wat er dan gebeurt maar het voelt als of het touwtje trekt aan mijn urineleider
Ik kan het nog net aan ophouden als de baby voluit op m´n blaas springt, maar ik moet dan geen volle blaas hebben Verder heb ik gelukkig geen urineverlies, ook niet als ik nies. Afscheiding heb ik met vlagen wel veel meer dan normaal. Waar ik trouwens wel last van heb is slecht slapen. Voorheen was ik nog met geen kanon wakker te krijgen, nu moet ik minimaal 1x naar ´t toilet ´s nachts waarna ik niet meer in slaap kom. Ik zit nu ook alweer sinds 4.30 uur op, dus ik ga straks nog even een uurtje liggen denk ik. Ik ben zo moe dat ik er misselijk van ben
Hier nog een slechte slaper... Ik voel mn kleintje ook erg weinig de laatste 2 dagen, maar heb net geluisterd met de doptone en zn hartje klopt nog goed Maar hoe zou dit kunnen komen? Ineens die rust...?
@jsztd : rust ? mijn beebje kent tot nu toe een rust , zeg net tegen mijn man dat het alleen maar erger lijkt te worden hihi ! deed vannacht 1 keer mijn ogen open en daar gingen we weer
Ik merk elke keer als hij 1 of 2 dagen erg rustig is geweest dat hij daarna harder trapt. Lijkt wel alsof alle energie dan naar het groeien gaat ipv naar bewegen, haha.
En ik heb de laatste paar dagen juist het gevoel dat ons beebje helemaal niet meer slaapt! Zo druk is hij aan het trappelen! Vind het wel gezellig.
Conny dat is apart dat je al weet wanneer jullie kleintje komt maar wel een datum om naartoe te leven. Doe rustig aan. Ik slaap ook zo slecht, of moet plassen of kan mijn draai niet vinden dus vaak wakker.
Ik ben er ook weer eens. Wat is er enorm veel gepost zeg! Ik heb niet echt de enrgie om het allemaal na te lezen, sorry. Ben een beetje opgebrand. Voel me niet lekker en heb me vandaag ziekgemeld. Moet volgende week nog en heb dan pas 2 weken vakantie. Heb hier ook dagen dat de baby enorm rustig is en dan weer dagen dat het enorm druk is. Apart Hebben jullie ook dat je de schopjes vaak op dezelfde plaats voelen? Ik voel ze nagenoeg altijd onderin mijn buik. Heb misschien één keer eenschopje boven in gevoeld. Vind het gek aangezien de baby nog zoveel zou koppeltjeduikelen
JsztD ik herken het wel. Met dat hele warme weer voelde ik hem sowieso maar een paar keer op de dag heel kort en vrij zacht. En verder af en toe 1 of 2 dagen dat hij heel rustig is en ik hem bijna niet voel. Ik begon me vrijdag een beetje zorgen te maken, maar hij was ´s avonds weer helemaal aan ´t keten gelukkig. En hij schopt zowel hoog als laag en van links naar rechts. Ik voel hem af en toe ook echt omdraaien, heel grappig. Heb jij dat ook Spotlight?
Ik voel m nu dus al 2 dagen wat minder.. terwijl het nou juist minder warm is.. vind het een beetje eng maar kan niks mis zijn met beebje toch? Heb zn hartje net nog gehoord... en heb m ook wel gevoeld, maar heeeeeeel zachtjes..
Tuurlijk kan er wat mis zijn, maar ik denk eerder dat hij gewoon druk bezig is met een grote stoere baby te worden.
Jsztd ik heb het nu ook dat de kleine minder aanwezig is, het is wel wat eng als je de kleine zo goed voelt iedere keer maar waarschijnlijk is de kleine gewoon druk aan het groeien. snap je ongerustheid
Hier ook een slechte slaper. Ben hartstikke moe. Dan weer kramp, dan weer naar de wc, dan weer rusteloze benen en warme voeten, dan weer rugpijn, dan weer een beweeglijke baby......Wat een ellende hihi. Ik zoek een one-way buddy. Iemand die ik ff kan sms´en als de weeen etc beginnen. Je krijgt dan heel exclusief een sms'je uit Duitsland! 8)
Nou nee dat hoeft dan ook weer niet.. heb mn kleintje vanmorgen nog gevoeld en gehoord, maar vroeg me gewoon af of jullie het herkennen! Chebu ik wil je buddy wel zijn hoor, krijg je van mij een heel exclusief smsje uit NL als mijn weeen beginnen
goedemorgen, ik heb ook zo slecht geslapen. ik ga morgenochtend dokter bellen want ik krijg elke ochtend pijn in mijn been (lijkt wel op kramp) dat is toch niet normaal he? enne baby is ook nog lekker druk. soms niet... janny, ja het is gezellig. dat vind ik het ook hihi...