Hihi oke ik pb je zometeen ff dan mn nr.. Maaaaaar luister eens, jij bent de 7e uitgeteld of niet? We zitten lekker dicht op elkaar hihi ben benieuwd, maybe moeten we tegelijk bevallen, kunnen we allebei niks hier typen naar de andere hahaha
Ik voel beebje juist veel bovenin, maak wel een beetje zorgen, mijn dochter lag al vanaf de 20e week met haar hoofd naar beneden, deze uk ligt alleen maar met zijn koppie omhoog Ik ben dus gister vergeten naar de vk te gaan het stond een beetje raar op mijn kaart, het was een hele rare schven 4 die ik dus had aangezien voor een 11. Belde om die afspraak te verzetten, zei ze dat ik die ochtend had moeten komen. Nu mag ik volgende week. Ik heb echt zulke dikke enkels en voeten, lijkt wel of ik mijn enkelbanden gescheurd heb, zo'n groot ei zit er op, allemaal vocht HIer nog geen last van urineverlies, wel afscheiding dat je soms voelt lopen. Morgen weer werken, pffff om 7:30 al beginnen. Vroeg opstaan dus, 6:30 uiterlijk. Ben benieuwd hoe het gaat, ben natuurlijk 2 weken vrij geweest. En mijn buik is heeel veel groter geworden in tussentijd.
Dat was bij mij dus ook... na 2 weken weer beginnen met werken viel vies tegen vorige week, gister was ik ook echt weer KAPOT na mijn werkdag... merk dat mijn buik echt weer flink gegroeid is en dat ik het echt wat rustig aan moet doen
@Chebu, maakt opzich niet veel uit toch? zou wel heel sterk zijn als we op dezelfde dag moesten bevallen..
lot, heb jij dan ook elke dag? urnieverlies. hmm moeilijk zeggen. ik moet eigenlijk heel veel naar wc. misschien heb ik dat wel. wie gebruikt wel eens maandverband voor urnieverlies?
Bij mij is het alleen onderin mijn buik, maar wel aan beide kanten. Echt omdraaien voel ik nog niet, maar voel vaak wel waar het kindje zit, omdat ik dan een harde bobbel in mijn buik heb. Dit is altijd rechts bij de placenta. @JsztD: ik heb vorige week mijn vk gevraagd vanaf wanneer je het kindje elke dag moet voelen. Ik heb vaak dat het een dag erg sterk en druk is en dan 4 dagen bijna niets meer voel. Hij geeft aan dat je het bij 30 weken wel elke dag moet voelen en de vk van het forum rond 28 weken. het kan dus best dat je het niet elke dag voelt.
Ik voel de kleine wel elke dag maar er zijn dagen dat ik er echt naar moet zoeken. Vooral de afgelopen 2 weken is het een stuk minder geweest. Gisteren was ze ineens weer heel druk maar ook alleen 's avonds. Ze zeggen dat als het een rustig kind in de buik is dat het ook een rustig kind zal worden... Ik heb nog geen urineverlies gehad. Hoop ook eigenlijk dat dat niet komt. Volgens mij moet je er in ieder geval niet te snel een maandverbandje voor gebruiken. Dat wordt dan echt een broeinest en is weer niet goed voor je blaas.
Ik voel mn kleintje de ene dag meer als de andere dag, gisteravond en vanacht was ze heel druk bezig en nu voel ik der maar af en toe. Vanaf 23 weken moet je hem/haar iedere dag voelen. @ Maxje, mooie buik heb je al... die van mij is nog niet zo groot. En begint de zwangerschapsdementie toe te slaan hihihi kan gebeuren toch dat je een afspraak vergeet. @ Beatrice, vanavond weer zwemmen ? ik wel
o ja dame's nog even iets. Gisteren kwam mn ventje thuis met de mededeling dat bij eens van zijn collega's de maxicosi niet in de auto paste, de gordel is te kort. Wij hebben het gelijk uitgetest en bij ons past deze wel. Dus voor de zekerheid zou ik het wel even testen als je de maxicosi al hebt.
corien, je hebt een pb. Zoals ik lees zijn er dus meerdere dames die last hebben van urineverlies, ik heb er best veel last van maar de gyn zei dat hij pas na de bevalling kan kijken of er iets is of dat het aan de zwangerschap ligt.
@ Conny: pb terug! (06 nummers uitgewisseld voor buddyschap) Ik slaap de laatste tijd ook slecht, vaak wakker, niet lekker liggen, moeten plassen en de momenten dat ik slaap droom ik giga heftig. Voel de baby gelukkig al een tijdje elke dag.