November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    goede morgen tetters,

lekker geslapen, ik weer niet ik lag om half 9 al op bed, maar mijn beste vriendin belde een beetje in panietk dus ja dan ga je niet zeggen sorrie hoor ik lig in mijn bed.
    dit gesprek duurde tot half 11 :confused: , maar ja niks aan te doen.
    ik dacht oke luiken dicht en pitten. neeeeeeeeee dat mocht niet zoon lief ging spoken grrrrrrr huilen huilen huilen ik ben er ot 6 keer toe voor hem uitgeweest grrrrrrr waqarom. er hing nog een handoek in zijn kamer en daar was hij bang voor hahahah :)

eindelijk kon ik slapen man lief moest er al weer om 4 uur uit dus daar werd ik ook nog ff wakker van en dat hij eindelijk weg was, dacht ik yesss ;) nou helaas dat was ook weer voor kort zoon lief. die normaal slaapt van 7 ttot half 8 om half 6 aan mijn bed klaar wakker :confused:

ik geprobeerd hem toch in slaap te krijgen maar nee hoor pippo was klaar wakker :cry:

sta ik op :x jeetje zeg kots misselijk, moet niet braken maar dat erge misselijke krijg ik maar niet weg. wat gegeten hielp niet grrr voel me echt beroert.

ach ja zal er bij horen. ik heb het bij mijn zoontje nooit gehad, dus dacht dat ik 5 weken was goh gaat goed ben gelukkig weer niet misselijk :(

maar goed zag dat er nieuwe bij waren gekomen meiden welkomhier.
    ik hoop dat jullie van lezen houden :)

groetjes edith

2. Niet meer actief

goeiemorgen edith!

zo vervelend he als je zo slecht slaap, heb vannacht voor t eerst goed geslapen eindelijk.

mn zoontjes slapen op zich wel goed, maar idd als er dan een schaduw of iets is dan raken ze daar ook van in paniek, of een knuffel die ze dan zien, want in t donker lijkt t op een monster zeggen ze dan, de schatten.
    ik ben sinds gister zo misselijk in de ochtend, bah niks aan, maar ja, t is nou eenmaal niet anders helaas.( had bij mn 2 zoontjes ook niet trouwens dat ik misselijk was hoor)

3. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    ik heb een zoontje van bijna 3 en die weet nog niks en ik ga het hem ook nog lang niet vertellen.
    ik zit met het probleempje dat ik een broer en een schoonzusje heb die afgelopen zomer een vroeggeboorte hebben gehad van een 2ling jongens en dat was hen eerste zwangerschap door ivf terwijl ze al 9 jaar bezig zijn met zwanger worden. nu heeft ze inmiddels weer een ivf behandeling achter de rug en dinsdag is het embiotje terug geplaatst, en wil dat hun het pas weten als hun de zekerheid hebben dat de ivf is aangeslagen.
    ik wil niet dat ze nog meer druk en spanning krijgt door mijn zwangerschap. ik vertel het hun pas over een week of 3 dan weet zij of ze zwanger is of niet

4. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    ik heb normaal ook geen problemen met mijn zoontje, ik ben ook echt wel gezegend met hem. hij sliep al vanaf 8 weken door van 11 tot 8 uur en eet op rijst na alles.
    als ik zeg dat hij naar bed moet geeft hij als zijn vader thuis is die een kus en loopt naar boven.

5. Niet meer actief

de 2van mij zijn gelukkig ook wel makkelijk, met eten lusten ze op asperges na alles, en slapen is gelukkig ook nooit een probleem geweest.

6. Niet meer actief

en toen was t stil :(

7. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    laten we hopen dat deze ook zo makkelijk worden dan ;)

8. Niet meer actief

@sybje: ook zwaar zeg die nachtdiensten van jou, heb respect voor je meid!

9. Niet meer actief

@edith: ja idd!

10. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    ik mag maandat voor het eerst naar een verloskundig, maar wat moet ik daarvan verwachten, ik ben dan nog maar net 6 weken?
    echo's doet ze niet zelf het is een depandance gebouw ;)
    daar baal ik wel van maar ja we zullen zien.

de vorrige keer heb ik mijn hele zwangerschap bij een gynocoloog gelopen. ik vond dat erg fijn hoor. lekker duidelijk allemaal. hup twijvelde hij of ik ergens over echo er op ;)

ik moet met deze zwangerschap ook meer echo's hebben dan een gemiddeld iemand maar weet neit hoe ze dat gaat oplossen. ik ben er best wel benieuwd naar.

11. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Sooo over slecht slapen gesproken! Ik weet sinds zondag dat we zwanger zijn en heb sindsdien amper een oog dichtgedaan. Daarnaast ben ik ook verkouden en dat wordt dus alleen maar erger.

Heb me gisteren ziek gemeld omdat ik echt als een zombie door de klas liep en blijf vandaag en morgen thuis.

Vannacht heb ik wel vier keer geplast en heb elk uur op de klok gezien, liggen zweten en woelen niet normaal meer.

Zo stom, er moet bij mij heel wat gebeuren wil ik niet kunnen slapen. Blijkbaar heeft een zwangerschap toch veel impact op mij.

Voor de rest nog niet echt ergens last van. Eetlust is minder maar dat kan ook door de verkoudheid zijn en vanmorgen kwam er wat vocht uit mijn tepels. Heb wel het vermoeden dat die wat gevoeliger gaan worden maar ik wacht rustig af. Verder hoofdpijn maar dat komt denk ik ook omdat ik aan het afkicken ben van de cafeine .

Fijne dag vandaag

12. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    jeetje meid lekker is dat he. en dan nog ziek ook bahhh het is er hier het weer ook weer voor he.
    ik heb het ook steeds zo koud, ik ben normaal helemaal geen kouwkleun loop midden in de winter met een t shirt. nu zit ik met een flees deken achter de pc :confused:

afkicken van de cafeine. jeetje meid. ik was ook een echte koffie leut ik vind het nu vies. maar dwing mezelf 1 bakkie te drinken om die koppijn te voorkomen. ;)

13. Niet meer actief

@ edith: ja 6 wkn is nog vroeg, denk dat ze een intake houden dan ofzo, mijn vk maakt ook niet zelf de echo's, maar kunnen vaak met 8-10 wkn wel al t hartje horen, maar ook dat is per vk anders doormiddel van het apparatuur die ze gebruiken, ik krijg als ik bij de vk bent geweest een verwijskaart voor de termijnecho en meestal kan je binnen 2 wk terecht, dus ik ben ook benieuwd, hoop dat ze t hartje al bij de vk kunnen horen is toch een geruststelling dan.

@bramtin: en zwanger en verkouden, ja dat vergt wat van je lichaam hoor, raar he, ookal is t zo klein en al zo veel invloed op je lichaam, nou beterschap meid!

14. Niet meer actief

hier nog een super koffieleut, die ook aan t afkicken is, hou me aan 1 a 2 kopjes per dag, maar t valt mee t afkicken gelukkig, heb er niet veel moeite mee gelukkig.

15. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    ach ja we zien wel wat er gebeurd. zal goed komen.
    ik zal uiteindelijk toch weer bij een gyno belanden. :D

16. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    vind jij het ook al vies :)

17. Niet meer actief

dan kan je wel veel echo's laten maken!
    hier krijg je er 2, een termijnecho en de 20 wkn echo, alles wat je meer wilt is voor eigen rekening, had bij beide zoontjes over de 9 mnd 5 pretecho's laten maken, was errrug leuk om dat te zien.

18. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    ik ben er ook weer!

19. Niet meer actief

ola saartje: daar was je weer, gezellig, hoe is t?

20. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    even bijlezen hoor, heb net mijn gehakt gemaakt (gaat altijd boordevol groente bij mij, je kunt bijna de gehakt niet meer zien haha) en zit nu achter een verdiend bakkie. Hamza is alweer wakker maar is nog helemal stil, dus die mag nog lekker even in bed blijven.

Deel Deze Pagina