November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Wat zijn jullie allemaal in kazige buien vandaag! Vind kaas eerlijk gezegd veiliger dan vlees. Weet ook niet waarom...

2. Niet meer actief

Ja ik moet zeggen dat ik de laatste tijd echt veel meer trek heb in 'zuivel' producten. Melk, kaas, vla terwijl ik voorheen heel anders at. Ik at eigenlijk 9 van de 10x vleeswaren op brood en nu dus 9 v/d 10x kaas :D

3. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Ik denk dat mensen altijd vooroordelen houden. Het motto leven en laten leven is ze vreemd. Ik wordt dit jaar 29, heb al tien jaar een relatie en ben nu bijna 2,5 jaar getrouwd. We hebben alles goed voor elkaar. Omdat ik er zo jong uitzie, heb ik vaak het idee dat mensen naar me kijken met het idee dat ik tienermoeder ben. Ze moesten eens weten ;)

4. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    ik las iets over een opmerking dat de zwangerschap een foutje was...
    erg fout om zo'n opmerking te plaatsen! vind zelfs de vraag of het een ongelukje was erg fout!

Een ongelukje is iets wat je nooit weer mee wilt maken! en als je blij bent met de zwangerschap dan is t dus geen ongelukje....dan is t eerder een verrassing! Dat is iets waar je ook niet op gerekend had, maar als je het weer kon doen wel weer zou willen!
    Dus ik zou zeker een klacht indienen bij die winkel!

5. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    ik ben een "oude" moeder, 36. Dit is niet een bewuste keuze geweest. Op mijn 26e voor het eerst bewust geprobeerd zwanger te worden. Maar de natuur heeft anders beslist.

Nu in een nieuwe relatie was het opeens spontaan raak.

Mijn zus is ook zwanger en is 41 jaar als ze bevalt. Zij waren er niet eerder aan toe en hebben het risico dat het niet (meer) zou lukken op de koop toegenomen. Gelukkig voor hun was het na 3 maanden raak.

Zo maakt iedereen zijn haar keuzes of accepteert de keuzes zoals de natuur ze maakt.

6. lillebi

lillebi Actief lid

21 feb 2008
    249
    0
    0
    hoi hoi

hier ben ik ook weer eens :D

ik lees dat het over de leeftijd gaat waarop je zwanger word, ik was 21 toen ik zwanger was van de eerste en ben nu 34 en zwanger van de vierde. gisteren toevallig nog bij de gyn. in de wachtkamer, helemaal vol met zwangere vrouwen en twee kregen een discussie over leeftijd en zwanger worden en hoeveel kinderen ze nog wilden, dus ik zeg ach ik ben nu zwanger van de vierde, je had ze moeten zien kijken, ik zie er nog vrij jong uit, dus mensen denken dat ik jonger ben :D laat ze maar lekker denken.

verder gaat alles hier goed, heb alleen sinds een paar daagjes erg last van mijn buik, die groeit ineens erg hard en mijn huid staat erg strak gespannen, gaat ook wel weer over ( hoop ik )

beeb is een erge druktemaker en voel je de hele dag door wel bewegen en schoppen, net als mijn jongste dochter die was ook zo'n druktemaker.

zit nu lekker aan mijn reep chocolade, heb deze zwangerschap echt een verschrikelijke chocolademanie.

iedereen nog een fijne dag vandaag!

7. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    tjeetje.. zo veel bladeren moet ik lezen haha.. lekker kletskous:D haha.. enne ach leeftijd is niet zo erg. maar juist vind ik ergste dat als puber die zwanger is. maar 41 jaar tsja. zou het niet willen beginnen zwanger worden. ik ben zelfs 31 dan is toch ook mooi tijd. toch.

de rest ben ik helemaal vergeten omdat zoveel bladeren hihi

8. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ik vind het ook een dikke onzin dat er blijkbaar een richtlijn is qua leeftijd om zwanger te raken. Leeftijd zegt in principe helemaal niks. Je hebt tienermoeders, maar ook 40+-ers die voor het eerst zwanger worden. Sommige mensen kiezen bewust voor vroeg of laat, bij sommige kiest de natuur. Zo heeft ieder zijn eigen.

Mijn man ik ik schelen 13 jaar qua leeftijd. Ook hier heeft iedereen wat van te zeggen, vooral in het begin. Nu hebben wij het geluk dat mijn man nog vrij jong overkomt, en ik altijd wat ouder overkwam (volwassener?), vooral toen ik nog 'dik' was. Maar mensen hebben altijd een oordeel, over leeftijd, maar ook genoeg over andere dingen.

Laat ieder zijn eigen keuzes maken en leven leiden en laat ze niet zo bemoeien met iemand anders. Dat zou het leven een stuk aangenamer maken.

9. Niet meer actief

AMEN! O:)

10. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    janny, mijn vriend en ik zijn bijna tien jaar verschil. maakt toch niks uit. ik doe voor liefde dan uiterlijk;)

11. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Zo dan...ik was vanmorgen bijna bij met lezen toen ik een meeting in ging en kan gewoon 5 pagina's bijlezen, haha!

Ik zal niet meer deelnemen aan de discussie, our point is made volgens mij ;)

Hier verder ook weinig nieuws, behalve dat het vandaag toch wel weer erg warm is op sommige plekken in dit kantoorpand. Gelukkig kan ik met een uurtje weer naar huis.
    Verder niemand last van de hitte?

Ow, en ik zie een mijlpaal vandaag: nog 100 dagen te gaan! :D :D :D

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    tja leeftijd blijft een discussie , denk dat iedereen wel zijn reden er voor heeft ....

was net effe aan het speuren op google naar voorbeelden van kinderkamertjes met ruitjesbehang ......kom ik hier op zwangerschapspagina terecht op dit topic :confused: :( beetje vreemd ....

13. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    idd ieder bepaalt lekker zelf hoe oud ze kinderen willen :D
    heeft iemand nog interesse in een positiejas? heb er 1 gekocht via mp maar is me veel te klein.
    http://link.marktplaats.nl/185060609

14. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    o meiden, wat kunnen jullie toch kletsen, gezellig hoor!
    ben hier de laatste tijd niet zoveel geweest (heb wel geprobeerd mee te lezen), heb zowel vorige week als de week ervoor logé's gehad.

ff afkloppen, maar ik vind het wel bijzonder dat we voor zover ik weet als novembermama's tot nu toe nog geen "enge dingen" bij de hand hebben gehad. oké, de nodige kwalen wil ik zeker niet bagatelliseren, maar nog niemand met vreselijke echo's, veel te vroege weeën en dat soort ellende. hoop echt dat dat nog een heeeeeeeeeele poos zo blijft.
    (overigens wil ik hiermee trouwens beslist niet tekort doen aan degenen die eigenlijk ook novembermama hadden zullen worden en een MK gehad hebben hoor! maar ik doel meer op ellende vanaf de 20e week)

maxje, stoere jas! zal mij alleen veel te groot zijn. draag nu veel een fleecejasje, niet superflatteus maar rekt wel heerlijk mee.
    ik zie trouwens dat je redelijk bij me in de buurt woont (ik woon in ede)

wb de leeftijd om kinderen te krijgen: vroeger droomde ik er altijd van om op m'n 23e te trouwen en op m'n 25e mama te worden. maar ja, ik was een beetje traag in de liefde en trouwde "pas" op m'n 28e! dus had best vroeg mama willen worden, maar dat zat er gewoon niet in (ben nou niet echt een type voor bam-mam).
    idd, zoals sybje al zegt: ieder heeft zo z'n redenen... leven en laten leven!

haha sybje, je komt toch niet bij je eigen onderwerp uit?

15. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Margreet, daar dacht ik dus zojuist ook aan. Op andere maanden zijn er een aantal verschrikkelijke dingen gebeurd en ik hoop dat hier echt bij iedereen alles rustig blijft totdat de kindjes ook moeten komen.

16. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Ik kwam net toevallig deze tegen:
    http://www.woonidee.nu/voorbeelden.php? ... img_nr=425

Tis roze, geen idee of je dat wilt, maar vind het wel mooi dat het ruitje afgewisseld is met effe vlakken wit en roze.

17. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ lillebi, ik heb ook veel last van een gespannen huid, mijn buik heeft ook een groeispuurt, Is erg vervelend.

@ margreet78, idd ik lees ook wel eens terug in een andere maand en die hebben toch al heel wat narigheid meegemaakt.
    Bij de Oktober mama's hebben er al een paar een paar cm ontsluiting enzo.

Leeftijd..... Ik ben 29 en mn vriend is 30, helaas zie ik er jonger uit dan 29 dus krijg ook wel eens rare gezichten (mensen denken snel dat ik ongeveer 21 a 22 ben.)

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @magreet nee ik kwam bij de nov mama's uit ....

@kersje dankje wel ! zal het aan mijn man laten zien .....die denkt dat egaal limoen behang icm ruitjes limoen behang te druk is .... :rolleyes:

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ukkepuk : oooh jullie hebben ook een gaaf kamertje !

20. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    :oops: :oops: :oops: thanks, zijn er zelf ook erg blij mee.
    Zal vanavond een nieuwe foto plaatsen, de snoopy's staan nu ook op de muur

Deel Deze Pagina