Wendy: Vreselijk he die warmte? Niet-zwanger ben ik er gék op maar ik kan het nu echt niet hebben. Daarbij heb ik vandaag ook nog eens gigantische rugpijn.. Iemand nog tips tegen die warmte?
ja balen he meid! Ik ben al onder behandeling bij een fysiotherapeut hoop dat het helpt tegen de rugpijn! Meiden ik heb echt last van de hitte ik ga lekker op de bank liggen. Iedereen een fijne avond en tot morgen!
Hij heeft het er niet over gehad dat we terug mochten komen helaas maar ja. En ja dat neusje haha echt een wipneusje vraag me af van wie ze dat heeft! Ik heb hier in NL ook erg last van de warmte, maar in Spanje had ik nergens last van. Gelukkig is ons huis koel dus zit grotendeels binnen.
ja vreselijk warm, pfff heb er ook last van! Wij mochten ook niet terugkomen hoor, uk zat ook steeds in de wand, maar wel een paar mooie foto's
Maxje woon je in de buurt van amersfoort? Sybje wij wilden graag dat ruitje in het oranje maar dat is er niet(overal gekeken) zijn nu aan het beslissen of we dan rood of limegroen doen en dan 1 muur en de andere muren wit/creme. Of iemand nog andere tips we moeten echt achter behang aan want mijn oom komt binnenkort behangen. Ik zie mooie buiken voorbij komen leuk om te zien.
lot, ik woon tussen amersfoort en veenendaal in moeilijk lot, is moeilijk kiezen he?! wij hebben hele kamertjes boven, we laten d emuren dus maar egwoon wit, wel hebben we oberal leke rood/paarse gordijnen en hangen leuke schilderijtejes op, weten nog niet wat. Heb stof besteld voor de wieg, en stof om hoesjes te maken voor om het 'lelijke' dekentje
Maxje dat is redelijk in de buurt ik woon een minuut of 15 rijden van amersfoort. Het is zeker moeilijk kiezen voor kleur.
Ik heb lichtblauw behang, met op 3 muren ijsbeertjes (Pompon van Bebe-jou) en op de andere kant regendruppeltjes. Ik zal vandaag of morgen een foto plaatsen, ben zo trots en blij Ik heb trouwens ook maar eens een buikfoto geplaatst, hij is alleen van 2 weken terug.
ikke niet haha. ik ben net terug van bij mijn schoonzus en schoonmoeder vandaar. hihi.. en wat mooi buikje heb jij zeker. de resten ook hihi wat warm zeg maar gelukkig buiten is wat afgekoeld.
navonddd net weer terug van een laatste dagje feestweek hier int dorp. ben overspoeld met leuke zachte knuffels van de kermis op de markt nog even een leuk nieuw tuniekje gekocht als afsluiter een lekkere barbeque bij mijn ouders en vuurwerk. kan merken dat we toch wat verder in de zwangerschap komen. het vele slenteren en de late avondjes eisen toch wel wat meer van het lichaam.
hier nog een wakkere november mama. Wij zijn vanavond naar de aanstaande ouder avond geweest. Was best gezellig, maar niet erg veel nieuws gehoord.
jootje, ja echt wel.. dat van lichaam. voel je dan ook zwaarder. dat heb ik ook. ook vooral uit de bed voel ik nogal zwaarder. als ik lopen valt wel mee soms niet soms wel
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - :-# 30 oktober Maxje - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-# 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - : 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-# 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - het wordt een meisje 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X san79 - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - : zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje :-# Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje het wordt een meisje 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - Lelystad - 23 jr -1e kindje - : 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Noatje - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 29 november Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 57 november mama's! Totaal: 12 jongens, 11 meisjes, 0 tweelingen, 12 : (weet het nog niet) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 15 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 11 augustus JannyJansen - echo 13:30 en afspraak gyn 12 augustus Gerdien- afspraak vk Schildje- afspraak vk 14:45 uur 13 augustus lot23- afspraak vk en pretecho 14 augustus Jootje- afspraak vk chebu- afspraak vk 15 augustus Jootje - pretecho 14:00 uur 19 augustus Jaki- afspraak gyn JsztD- afspraak vk en 3d echo 20 augustus whabbit-afspraak vk 21 augustus spotlight- afspraak vk 23 augustus Danili- 2d pretecho 25 augustus tipp42hgg- 5e afspraak vk 27 augustus MarielleB- pretecho 19:30 uur 29 augustus spotlight- pretecho 4 september whabbit-bloedprikken + injectie (resus neg.) 15 september chebu- 30 weken echo 16 september Chebu met verlof 20 september Corien met verlof 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof 26 september Jootje met verlof 1 oktober Danili met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof 24 oktober lot23 met verlof spotlight met verlof 1 november Noatje met verlof neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 @spotlight: je afspraken staan erbij
of wanneer je net een verkeerde beweging maakt. kan dan zo lekker pijnlijk zijn in je buik. uit bed komen...tja ik rol mezelf zowat uit bed heb de laatste tijd weer veel last van krampen/steekjes enzo. groeit het vast weer lekker.
hier ook nog een wakkere nov mama , kom net uit mijn werk .....bah .......was voor het eerst dat ik tot 2300 moest werken deze zwangerschap en ik vond het eigenlijk niet zo grappig ..... @loesjuh : aah wat een mooi meiske ! @ukkepuk : mooi buikje hoor .... ik ga nu naar bed ...lekker slapen ...ga nog even overwegen of ik morgen of overmorgen naar het zh ga voor een dagcurver .....