November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    sybje: niks aan he die late diensten.
    wat voor werk doe als ik mag vragen?

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @jootje : ik werk in een woonvorm voor korsakov patienten .....geestelijk zwaarder als lichamelijk ....maar na 21.30 loop ik wel alleen op 2 afdelingen (14 pat)
    van 16.30 tot 21.30 werken vind ik lekkerder

3. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    phoehh, das ook zwaar werk.
    ik werk met dementerende ouderen op een groep van 7 (kleinschalig wonen) vind de late diensten ook vrij lang en pittig.
    en ik heb dat al met maar 7 bewoners en jij hebt er 14 onder je hoede...poeh, heftig hoor!

4. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik geloof dat ik nu toch ook mijn bedje maar moet gaan opzoeken. ;)

weltrusten

5. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Nou, jootje en sybje hoeven we voor 11 uur niet te verwachten hier denk ik ;)

Ik heb een muggenjachtnacht achter de rug. Ben helemaal lek geprikt en vond hem pas om 2 uur...bah bah bah...

Vandaag mijn laatste projecten overdragen en dan heb ik echt rust op mijn werk, heerlijk.

Iedereen een fijne dag!

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hier ook nog geen belletje van de VK! Ik wil toch wel met die cursus mee doen!
    Anders bel ik zelf wel weer.

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @kersje : daar was ik al weer !
    het onweert hier ....bah

@jootje ja ruim anderhalf uur ben ik verantwoordelijk voor 14 van 1800 tot 2130 voor 7 .........(maar goed dat zijn er soms al te veel)
    ik heb hier voor ook op een pg afdeling gewerkt en een tijdje op een short stay pg afdeling ....dan kregen we allerlei accute opnames binnen die we moesten observeren (mensen met een delirium bijv ) en mensen met breuken .....dat vond ik opzich wel leuk , alleen soms bleven ze langer dan 6 weken ....
    maar goed pg is niet echt mijn ding , heb dus echt respect voor je !

@all : zou eiegenlijk vandaag een dagcurver gaan doen in het zh maar heb geen zin ....ga morgen wel ......

8. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen allemaal.

Wat een hondenweer! En de hond van mijn moeder logeert hier dus ik moet straks in de zeikregen naar buiten, bahhhh :(

Sybje wat is een dagcurver?

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @san : 3 keer op een dag een vingerprikje voor een klein beetje bloed , dat bloed dat kijken ze na om te zien hoe hoog je suikergehalte is , ivm diabetus

10. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ah ok, heb je zwangerschapssuiker of heb je buiten je zwangerschap ook last?

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nee dat niet , maar omdat ik wat zwaarder ben denk de gyn dat ik een risico ben voor diabetus ....
    buiten mijn zwangerschap is mijn suiker altijd veeeeel te laag dus ik maak me er eigenlijk geen zorgen over

12. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Joh wat vervelend!
    Maar ik heb net in je album gekeken, en volgens mij ben je niet heel veel zwaarder dan ik. De foto in mijn album flatteert goed zeg maar ;) Gek hoor dat ze daar dan bij jou wel iets over zeggen.
    Nou ja, misschien ook omdat je toch al medisch was, dat ze alles extra in de gaten houden?

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nee is een standaard iets in het zh als je boven een bepaald gewicht zit doen ze zo'n dagcurver ...

14. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ah, nooit geweten!

15. Niet meer actief

Goodmorning..
    Is het daar bij jullie slecht weer? Het is hier (nog) hartstikke mooi! Slecht geslapen door onze hond. Hij heeft deze nacht uitgevonden hoe hij deuren kan openmaken en kwam dus de hele nacht onze slaapkamer binnen rennen. Om 02:30 heb ik het opgegeven om hem terug te sturen, dingen voor de deur te plaatsen etc en heeft ie dus bij ons op de kamer geslapen. Een groot succes wat niet herhaald gaat worden, vanmiddag gaan we traphekjes kopen!

San: Ik vind het echt een héle mooie buikfoto!

16. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Hier is het ook nog droog, buien trekken aardig langs ons heen geloof ik.
    San, mooie buik hoor!

Kersje: owwww.... tergend hè, die muggen. Mijn man is erg gelukkig met me, sinds hij met mij getrouwd is wordt hij nooit meer geprikt, ik ben kennelijk lekkerder :rolleyes:

Kleinwonder: fijn, zo'n hond die je vast aan gebroken nachten wil laten wennen... :rolleyes:

Kreeg net een mailtje van m'n zus: zij is 14 weken zwanger en loopt voor controles bij de huisarts. Ze is er deze week al 3x geweest maar iedere keer kan hij het hartje niet vinden. Nu moet ze morgenmiddag naar het ziekenhuis voor een echo (die heeft ze nog helemaal niet gehad). Pfff... eng hoor! Nu heeft zij wel een erg goede isolatielaag (het is haar 4e, ze heeft wat rolletjes overgehouden van de vorige kids) en haar buik groeit wel, maar toch...

17. Niet meer actief

Oh wat verschrikkelijk spannend zeg, wat een enorme onzekerheid. Hoop dat er morgen iets heel moois te zien is op de echo met een kloppend hartje. Wel heel erg leuk om als zussen samen zwanger te zijn!

18. 078mama

078mama Niet meer actief

Pff wat een rot dag vandaag! Het regent aan 1 stuk door, ik heb alleen maar in de file gestaan en ik heb verschrikkelijke pijn in mijn rug. Ik ben gisteren voor het eerst naar mijn zwangerschapscursus gegaan en dat was opzich wel leuk maar die oefeningen zijn bijna niet te doen met zulke rugklachten. Ik heb toch een groot deel meegedaan en nu moet ik geloof ik op de blaren zitten. Ik heb het idee dat er met mijn stuitje is gehockeyd ofzo...

Ik hoop dat het snel morgen is...

19. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @margreet: ik heb juist dat ze mijn vent prikken, maar die was er helaas niet vannacht. Dus dan moet ik én zelf op jacht én wordt IK lekgeprikt! Ongelooflijk hoe gek die beesten je kunnen maken he.
    Wat spannend voor je zus joh, ff duimen dat alles goed is!

@beatrice: ik kijk daar ook wel erg tegenop...wij moeten ook op matjes gaan liggen heb ik al begrepen... Maar goed, als het niet gaat doe ik niks hoor.
    Kun jij trouwens mss niet beter nog iets rustiger aan doen met die BI-klachten die jij ook hebt? Ik werk inmiddels 50% (begin 's morgens ook wat later door die flauwtes en om de file te ontwijken) en dan is het te doen, maar soms ook al zwaar: ik ben kapot als ik thuis kom en moet dan ECHT even liggen en ben dan ook gewoon een uur helemaal knock out. Trek jij het uberhaupt nog wel?

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

ik heb net 2 nieuwe buikfoto;s in mijn album gezet voor de geinterreseerde ;)

Hoe is het met jullie?

Deel Deze Pagina