November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    San nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik kan me voorstellen dat je er van baalt. Daarom een dikke knuffel van hier.

Ik heb vannacht een rot nacht gehad, ik was om 2 uur thuis van de verloskamers. Ik had gisteravond om 11 uur om de minuut aandrang om naar het toilet te moeten plassen, ik kreeg er gewoon buikpijn van. Dus maar de verloskamers gebeld en ja hoor moest gelijk komen.
    Ik kreeg een ecg en moest mijn urine inleveren, na 2,5 uur kwamen ze met de uitslag, weer een blaasontstekking. De tweede al in 2 maanden tijd. Ik had het al gelijk tegen hun gezegd dat het blaasontstekking was maar ze moeten natuurlijk eerst alle testen doen.
    Ik heb nu wel weer even van de kleine kunnen genieten met de ecg en de echo.
    Vandaag een rust dag ingepland want ons zoontje was om 6 uur al wakker, terwijl ik pas om kwart over twee in bed lag.

2. Niet meer actief

San: Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag! En ik vind het helemaal niet gek dat je ervan baalt etc, das hartstikke logisch. Mannen zijn nou eenmaal rare, ingewikkelde wezens!

Conny: Gelukkig dat het 'maar' een blaasontsteking was, lijkt me toch wel even schrikken..

Hier trouwens nog geen herkenning in jullie klachten met het plat op de rug liggen etc. Ik denk zelfs dat ik dit het allerliefste doe :D Ik vind zitten op bijv een stoel/bank juist verschrikkelijk en ga het liefst languit liggen. Kom maar op met die dunne matjes! ;)

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    [​IMG] voor San!!
    nog gefeliciteerd!

Ukkepuk en Beatrice, rustig aan he, echt om je zelf denken

4. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    we hebben nieuw huisgenootje, staat foto in mijn album, hij heet Oscar en is nu 5 weekjes oud ongeveer :p

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    aaahh wat een schatje maxje ......mijn kleine buurmeisje is er ook hillarisch van ...hihi

6. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    buik 27,4 weken

7. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    en nog een van Oscar, nu kan ik m wel neerzetten hier :p

8. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Bedankt voor de felicitaties!

@ Conny
    Wat zul je geschrokken zijn. Voel je je nu wel iets beter?

9. 078mama

078mama Niet meer actief

@Kersje Je hebt ook wel gelijk. Ik heb morgen een afspraak met mijn vk en dan ga ik maandag misschien maar weer even praten. Geen zin in maar oke, wat moet dat moet...

@Uk Vervelend dat je toch weer wat meer klachten krijgt. Ik denk dat je er goed aan doet om ook minder te gaan werken. Je was toch al de enige die nog ft werkte bij het zwemmen ;)

@Jootje Daar moet je wel een beetje op letten. Als je echt last hebt met plat liggen enz dan kan je dat het beste de volgende keer even bij de vk aangeven. Er zijn voor de vk en fysio een paar makkelijke oefeningen om te kijken of het BI is.

@Maxje als ik je foto zie vind ik helemaal niet dat je overgewicht hebt. Je hebt gewoon een mooi buikje that's it...

@San Ik zou ook niet echt blij zijn als mijn man niets heeft voor mijn verjaardag...En geloof me ik kan het weten! Inmiddels ben ik er aan gewend....

Ik heb net heerlijk 2 uur geslapen. Dat helpt wel goed! Nu g aik maar weer verder op de bank hangen. Ik hoop morgen een betere dag te hebben. Ik heb dan in ieder geval een 3/4 D echo. Daar heb ik echt zin in.

10. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Cony: jeetje wat een schrik, gelukkig is met de beeb alles okay!

@ Maxje: feli met je nieuwe huisgenoot!

11. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Nog niks geschreven vandaag, wel regelmatig gelezen. Ben namelijk de hele dag al in de tuin aan het werk... pfff.... Maar goed, het is hier nog steeds droog, en het lijkt ook voorlopig droog te blijven. Nadeel is dat het nog erg broeierig is.

Mooi buikje Maxje! En ook ik vind je persoonlijk niet 'zwaar' lijken. Als je eens wist hoe ik er vorig jaar uit zag... Maar ehm, ik zie dat je nog een hoop was te doen hebt... jakkes he? Hihi...

San, ook namens mij nog van harte met je verjaardag! Ik ken het hele verhaal. Toen ik afgelopen juni jarig was, was mijn verjaardag ook niet denderend. Heb hier ook even geklaagd toen. Mijn man kwam toen namelijk niet thuis van zijn werk (chauffeur) en heb maar 4 mensen ofzo op mijn verjaardag gehad...

Conny, gatsie, alweer een blaasontsteking. Hopelijk is die snel weer weg. Beterschap ermee!

Heb net de brief binnen van zwangerschapszwemmen. 19 Aug. begint de mijne. Helaas heb ik dan op 26 aug. zowel zw.zw. als die voorlichtingsavond. Beetje dubbel. Waar zal ik heen gaan?

12. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Conny, gelukkig was alles goed, wel schrikken!

Beatrice, dank je :p ik weeg nu toch wel bijna (of helemaal) 100 kilo :(

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @maxje me too ....en dan te bedenken dat het voor de zwangerschap nog veeeeeel meer was .....

ik kan je borstelbeestje niet meer zien hoor ....

@conny : jeetje het zit je niet me he ...hopelijk knap je snel op !

@janny : hier heeft het net geregend ppffff niet normaal meer .....maar vond het wel lekker het was benauwd ....
    maar goed ik ging even shoppen ...en ben zeiknat geregend ...echt tot op mijn bh ....hihi ....
    iedereen keek me ook heel stom aan buiten ....maar goed ik kan niet rennen met die dikke buik en zere bekken .....xzal vast wel koddig geleken hebben !
    tuinze verder !

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Maxje richting harderwijk, scherpenzeel ken ik wel.

conny dat is wel even schrikken gelukkig alleen een blaasontsteking ook erg vervelend, weer even je kleintje gezien.

Ik heb vandaag de brief van fit rondom de bevalling gekregen, het begint 19 aug, alleen van 21.00-22.00 ik ben al niet zo'n avondmens nu. Nu ik met mijn rib loop gaat mijn rug ook zo'n zeer doen telkens waarschijnlijk mijn spieren weet me soms geen houding en moet dan echt liggen, hoop niet dat het lang blijft, het is niet echt een pretje en moet volgende week weer werken.

15. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb nog steeds geen bericht van mijn cursus! Baal er een beetje van. Heb graag de zaakjes op orde. Zometeen slaan ze me over en heb ik helemaal geen cursus! :(

Ik zal morgen zelf nog wel eens bellen hier naar de vk.

@Conny, schrikken zeg! Gelukkig is met de hoofdrolspeler alles prima!

16. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Uk: rustig aan en inderdaad nu toch maar wat gaan minderen. Vond het al zo knap dat je maar door bleef gaan. Je vervangster is er ook al toch?

San: heppy bursday! Dan maar een klein forum-feestje met je digitale 'vriendinnen' hier ;)

jootje: vraag het idd ff aan je VK de volgende afspraak. Het kan iets zijn, maar het hoeft niet persé... Zolang je verder nog niet heel veel klachten hebt kun je je volgende afspraak wel afwachten denk ik.

17. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    janny; we waren die dag boven aan het klussen, alle kleren van ons uitzoeken, en van Ilana alle dozen, pfff.
    Vandaar de rommel :D

18. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik denk dat ik ga zwangerschapszwemmen op maandagavond in Veenendaal, is 4,80 per keer, is dat duur?

19. Niet meer actief

:-k Ik snap 'ze' soms echt niet hoor! :-k

Vanmiddag gaat de telefoon, het was mijn lieve vriendje. Even bellen hoe het met me was etc dus ik vertelde dat ik de hele dag al erg moe ben en veel op bed heb gelegen. Waarop hij antwoord:
    "Nou weetje wat dan ga ik straks lekker voor je koken". Nou lief! Ik kroop weer in bedje en heb hier thuis een beetje opgeruimd.
    Om 17.30 komt meneer thuis, gooit zn spullen in de badkamer, kijkt me aan en zegt:
    "Wat gaan we eten?"

:confused:
    Ehh..? Lieverd, jij zou toch eten koken etc?

:confused:
    antwoord: Ja hallo, ik heb vandaag gewerkt hoor!

:confused: :rolleyes: :confused: :rolleyes:
    Soms.. val je toch bijna van je stoel?

20. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik heb vanmiddag de sultana pop opgehaald, was nog net op tijd, is bijna nergens meer te krijgen :p ben helemaal happy

Deel Deze Pagina