Zo, ben ik ook weer eens... Vanmorgen bij de verloskundige geweest en met de baby gaat alles goed... Las hier laatst dat sommige meiden het hadden over een te grote baarmoeder, mijn verloskundige zei dus: Je buik is vol , dit is dus te wijten aan het feit dat ik klein ben (1.60m) Over 2 weken heb ik een groeiecho vanwege mijn overgewicht, maar heb hier verder niemand over gehoord? Ik dacht dat ik een groeiecho zou krijgen met 34 weken om dan ook te kijken hoe het kindje ligt? Vind dat toch wel een beetje vreemd, maar vk zei dat het standaard was bij mensen met een bmi hoger dan 30? Iemand verder nog een groeiecho gepland? Verder moet ik ook naar de fysiotherapie, ga morgen even bellen voor een afspraak, ze denken dat ik ook last heb van mijn bekken, naja blijf gewoon nog in de ziektewet dus want kan alweer merken dat ik vandaag teveel heb gedaan, terwijl ik eigenlijk helemaal niet zover in de stad heb gelopen, grr Groetjes Domino
hey meiden ik heb een probleempje ... ik heb wat roze afscheiding .... snap er niks van .... en ik had mega donkere urine .... maar nou weet ik niet echt waar die roze afscheiding vandaan komt ....ik wacht het nog effe af ....misschien is het gewoon wat huidirritatie .... of toch een blaasontsteking ,.....
@domino : ik heb ook overgewicht ....en heb idd de laatste keer een groeicurver meegekregen ....die moet ik bij ieder zh bezoek mee nemen .....
Domino, dat wist ik niet van de groeiecho, dat ga ik eens vragen aan de vk! ik heb ook een bmi van boven de 30, ik wil ook wel weer een echo
ja gelukkig wel, zij is afgelopen vrijdag begonnen en pakt het gelukkig snel op. Heb haar vanmiddag dan ook voor het eerst alleen moeten laten, ze mocht me bellen als ze er niet uitkwam en heeft maar 1 x gebeld. Ga morgen even een gesprekje aan met mn baas..
Berekenen jullie dan je BMI van je huidige gewicht? Op dit moment is mijn BMI ook (ruim) de 30 voorbij
vanmiddag even naar de babydump geweest. hebben een boxkleed gehaald (zie album) ben er erg blij mee als ik eerlijk ben, heb ik de weegschaal aan de kant geschoven. ook al probeer ik gezonder te eten, de kilo's blijven maar komen. ik zie na de zwangerschap wel weer.
Doei! Ik ga ook weg hier. Strijken. Ik heb mijn zinnen gezet op een Oilily luiertas in licht blauw met zo'n Nederlands boerinnetje erop. Wat zijn die krengen duur grrrr
mijn bmi was voor de zs al 30 of meer denk ik. wat een geweldig mooi boxkleed jootje! (was hij duur?) Ik weeg me ook niet mer hoor, snoep ook wel, maar heb gewoon zoooo veel honger Moet na de zs echt flink af gaan vallen!
@KleinWonder: Hahaha, gekke vent van jou. Hoe kan hij zoiets belangrijks nou vergeten? @Maxje: Vond die pop ook wel leuk. Staat er ook reclame op van Sultana? Anders hoef ik hem niet. En is hij alleen in het rood? En van die bult kleren, haha, geeft niks hoor, was een grapje, maar dat had je al in de gaten. Hopelijk voor jou ben je er inmiddels klaar mee. @Schildje: Heb het ook nog niet eerder gehoor, extra echo's of controles m.b.t. je gewicht. Voordat ik zwanger was had ik een bmi van 28.2. Nu staat hij op 28.7 dus ik zit nog niet op die 30. Vorig jaar (voordat ik 52 kg was afgevallen) had ik een BMI van 46.8. Wat een verschil he? Kan het zelf nog steeds niet geloven. @Sybje: Oei, ja, kan me voorstellen dat je je een beetje zorgen maakt. Ik heb echt geen idee wat het kan zijn. Anders morgen even bellen als het nog steeds zo is?
Oh, dat is zeker een mooi kleed Jootje! Vooral de kleuren passen helemaal bij onze baby-kamer. Ik ben alleen niet zo'n fan van Winny the Pooh, omdat ik dat heel vaak voorbij zie komen. Maar hij is mooi!
@jootje mooi boxkleed hoor ! @janny : ja misschien dat ik morgen even urine weg breng ....misschien een blaasontsteking ik weet het ook niet ...misschien is er een klein adertje gesprongen tijdens het niezen of zo ...kan natuurlijk ook goed tijdens de zwangerschap ...
veel water drinken sybje! Ben je nog wel eens misselijk? Janny; de pop is reclame vrij hoor, zit alleen een labeltje aan waar sultana op staat, maar die kan je er af knippen