November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Op-eten? ;) :)

Meiden, ik ga naar bed. Moet er morgen weer vroeg uit, want dan wordt ons baby-kamertje en alle andere spulletjes geleverd met een grote truck! Oei, kan niet wachten, ben zo benieuwd! Het waren 2 hele blz vol, wat we besteld hadden bij die zaak. Zoveel, dat ik de helft alweer vergeten ben, ben ik bang voor. Daarom is het ook zo leuk om morgen alles te zien. Net alsof je jarig bent en je mag allerlei pakjes uitpakken. Ik laat het jullie morgen weten! Trusten alvast!

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Weltrusten en veel plezier morgen!
    Ik kreeg vorige week m´n meubeltjes-wagen-box binnen en voelde me weer een 6 jarig meisje op Sinterklaasavond :D

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Jaki, een hele moeilijke dag voor jullie zeg! Hoe hebben jullie je dochtertje genoemd?
    Lijkit mke zo erg als je kindje het niet red, door iets wat eigenlijk voorkomen had kunnen worden, lijkt me dat je je zo machteloos voelt! Hebben jullie het goed kunnen verwerken?

Janny, echt een top prestatie hoor, zoveel afvallen, maar je zal je vast wel veel beter voelen nu! Al blijft het moeilijk!

4. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    maxje mijn dochtertje heette Delaisha Faye. wel lang duren voordat we verwerken maar nu moeten we gewoon terug denken. maar we zijn wel gelukkig sterk geworden na paar maanden. we blijven postief terwijl ik nu zwanger ben;)

Janny welterusten en geniet morgen met truck en avan alles met de babykamer:D hihi lijkt inderdaaed als cadeauverjaardag hihi...

5. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Jaki:kan me voorstellen dat het een erg moeilijke dag voor je is...sterkte!

6. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Goedemorgen,

Sybje, hoe is het nu met je?

Hier een heerlijke nacht, het was lekker afgekoeld en heb super geslapen gelukkig:D

Groetjes Domino

7. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Oei, heb zin om nog een paar uur lekker in mijn bedje te luieren... Maargoed, 't is vrijdag, bijna weekend!

Heb maar weer eens een nieuw plaatje in mijn album gezet, langzaam maar zeker wordt het wat met die buik...

Fijne dag allemaal!

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Whabbit mooie buikfoto!

Janny al druk aan het uitpakken of zit je op alle leuke dingen te wachten.

Sybje ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu gaat?

Domino heerlijk dat je lekker heb geslapen, ik slaap namelijk zo slecht zou wel weer eens zo goed als een nacht door willen slapen.

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @janny : :) ik zou hem er mee om zijn kop slaan

@domino : het is nu weg volgens mij .....snap er niks ...maar mijn eehhh muts doet wel ontzettend zeer :oops: dus denk toch aan een huidirritatie .......maar jeukt gelukkig niet ...

@all heb vandaag die oh zo fijne dagcurver in het zh ....bleek dat ze ook nog bloed nodig waren voor de hb en de ht ....hiephoi .....dus toch ook gewoon bloedprikken ..... :( bah ....
    nou ja ik moet nog 2 keer naar het zh vandaag

10. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    heey heey
    ook ik ben in november uitgerekend
    1november om precies te zijn

11. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @Sybje: Hahaha. Kan ook, maar is een beetje sneu. Of ben ik nou te lief?

@Lot: Nee, helaas, de truck is nog niet geweest. Zal je zien, komen ze niet i.v.m. miscommunicatie o.i.d. Is altijd zo als je je ergens op verheugd... Maar ze hebben nog 1 uur en 3 kwartier...

@Whabbit: Mooi bescheiden buikje! Die van mij is nog ietsie kleiner volgens mij.

@Veghelse meid: Welkom hier! Hier wordt veel gekletst en het is hier heel gezellig. En lekker vroeg in november uitgerekend!

12. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    Whabbit, leuk buikje.

Janny wat een balen zeg.. van truck pff...wel voor niks dat je vroeg op moest. en jij had verheug zich op.

veghelse meid, welkom hier en gefeliciteerd

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @janny : nee hoor ik heb alleen last van agressieve hormonen :oops:

14. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Goooooodmorning lady's!

Als er nog 1 iemand het in z'n hoofd haalt om te roepen "Gooooh, wat een GROOOOTE buik! Weet je echt zeker dat het er maar 1 is?! Nee dat kan niet hoor, dat zijn er 2" dan ga ik gillen!
    Het is half 11, ik ben pas 1.5 uur op m'n werk en ik heb al 3x de opmerking gehad dat ik per week groei, dat ik nu al dikker ben dan mijn collega (die een maand eerder is uitgerekend) etc etc.
    De eerstvolgende krijgt als antwoord dat ik een heel nest uitbroed ipv 1 baby.

Zo. Dat lucht op :)

@Whabbit
    Mooie buik! Hihi, het voordeel van een kleiner buikje is dat jij waarschijnlijk nog je bikinilijn kunt bijwerken en je tenen kunt zien ;)

@Janny
    Ze komen vast nog! Wachten duurt altijd lang. Is trouwens ook een liedje van Bert&Ernie... "Wachten duurt lang, lang, lang... wachten duurt zo lang" :({|= .

Oh meiden, ik ben echt vreselijk melig aan 't worden. Combinatie van slaapgebrek en blij zijn dat ik weer met collega's zit (ik zit 40% in de ziektewet, werk nog maar 10 uur per week op kantoor en 10 uur per week thuis)

15. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    haha san, ja dat merk ik dat je melig ben. maar als het maar gezond is. dan is vrolijk is toch heerlijk:D hihi..

ziektewet? wat heb jij als ik mag vraag? als je niet wil vertellen dan begrijp ik

16. 078mama

078mama Niet meer actief

Jeetje wat schrijven jullie toch weer veel! Ik heb het niet allemaal onthouden hoor...

@Sybje heb je al gebeld met de Vk of Ha? Misschien toch wel even handig om te doen.

Ik ben net bij de vk geweest en alles was weer prima. Ik voelde de kleine de laatste dagen veel minder dan hiervoor dus ze heeft even goed geluisterd en alles was goed. Ik moet het alleen even in de gaten houden, als het zo blijft dat er weinig reactie is dan gaan ze extra naar mijn placenta kijken. Ik hoop dat het niet nodig is.

Vanavond heb ik mijn pretecho! Ben zoooo benieuwd. Ik hoop dat ze een beetje actief is anders hebben we een dvd van 40 minuten met een slapend kind haha.

@San al die opmerkingen hoor ik ook heel de tijd. Ik word er ook gek van. Ik heb het zelfs net gevraagd bij de vk en die zei dat het een normale buik is. En al helemaal voor iemand van mijn lengte 1,62. Ik zeg meestal als grap dat ik al jaren op ruime voet leef dus die kleine wilt dat ook!

17. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ben net even naar onze november-mama-hyves geweest. Het is daar erg stil! Komen jullie er nog wel eens?

18. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    Beactrice, ik ben ook klein hih.. maar wel iet groter dan jou. ik ben 1.64 dus.

Janny, ik ben wel nog wel eens maar inderdaad nog stil. zonde he. hihi. ik hoop dat anderen nog ook terugkomen bij hyves hihi

19. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeiemorgen!

@Jaki, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte!

Ik heb zooooooo geen zin meer om te werken. Alles staat me tegen. Mijn collega´s, het werk zelf, het heen-en-weerreizen. Blegh.
    Gelukkig met baby alles ok.
    Wacht ook nog steeds op een telefoontje van de vk! Ga vanmiddag zelf nog maar eens bellen.

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @beatrice het is over ... huidirritatie is een bekend probleem bij mij deze zwangerschap ik wacht het nog even af ....

Deel Deze Pagina