margreeth dank je wel voor je medeleven. Jij vreselijk veel sterkte toe gewenst..ook voor je zus! Daar zijn geen woorden voor! wat een vreselijk bericht heb je dan gehad zeg. Alle sterkte toegewenst.
Margreet wat vreselijk zeg! Dit had je zus waarschijnlijk helemaal niet aan zien komen? Pff, voor sommige dingen zijn geen woorden Sterkte, ook voor jou! En voel je niet schuldig dat jij straks een kindje krijgt, het één staat los van het ander! @all Niets! Manlief had gisteren ook geen bloemen bij zich (wel een surprise ei...) dus vandaar: hetzelfde als ik van hem gekregen heb. Volgens mij wordt ik geboycot ofzo :S
Same here Mijn katten en hond heb ik ook vreselijk gemist... En 4 nachten is echt het langste ooit! Brrrr. nooit weer Nou ja, san... Rot zeg...
@Jaki Je vroeg waar ik last van had. Ik heb een hernia en daarbij flink wat bekkenpijn. Ik kon half mei opeens niet meer lopen van de pijn. Nu gaat het gelukkig stukken beter, ik werk weer 20 uur per week (waarvan 10 uur buiten de deur) en kan zelfs een blokje om lopen @Gerdien Je gaat trouwen? Gefeliciteerd! Al snel?
He, jakki Margreet, wat vreselijk sneu! Zoiets komt altijd hard aan want vaak is een kleintje oh zo gewenst! Veel sterkte voor jullie allemaal. Dat je zus maar weer snel zwanger mag zijn!
@San, nou ja....tssssk da's ook niet aardig! Mijn puflessen beginnen op 21 augustus Heb nu alles geregeld: de verzekering, de verloskundige voor en na de bevalling. Nu alleen nog in het ziekenhuis inschrijven en naar de info avond. Fijn gevoel!
@ Margreet: wat vreselijk voor je zus/zwager en natuurlijk ook voor jou. Mijn zus is nu ook 14 weken zwanger dus kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt.
@magreet : jeetje wat heftig zeg ....dikke knuff hoor meis , voel je niet schuldig voor het zelfde geld was het anders om geweest .....dan had je zus zich waarschijnlijk ook zo gevoeld ....sterkte
Goeie nacht. Of eigenlijk niet. Heb extreem rusteloze benen en kan niet meer slapen. En er loopt hier een grote spin over het toetsenbord IEUWW!
Ik wil even kwijt dat ik jullie meeleven echt vre-se-lijk lief vind... Pfff, de tranen komen alweer na jullie lieve woorden. Bedankt meiden, doet me goed! Chebu: fijn dat je cursussen enzo nu geregeld zijn, maar balen dat je niet kon slapen! Is het nog gelukt? Allemaal een fijne dag gewenst!
Nee, met slapen is het niks meer geworden. Voel me nu net een soort zombie. Moet nog tot 16.30 werken. Heb trouwens alleen slaapproblemen als ik de volgende ochtend vroeg naar mijn werk moet.
Dikke pluim voor mijn liefje: nadat ik een zware week achter de rug had kwam hij gisteren thuis met bloemen en bonbons en heeft hij net een heerlijk glaasje verse sinaasappelsap voor me geperst! Ik denk dat ik hem maar houd!....
Whabbit: Houden die vent! Margreet: Jeetje, heel veel sterkte voor jou en natuurlijk ook voor je zus. Chebu: Oh ben jaloers op je meid! Hier zijn pas net de papieren voor de kraamzorg de deur uit moet nog zwangerschapsyoga/gym/zwemmen zien te regelen en ook het pufclubje is nog niet gevonden Grr.. Hier trouwens nieuws wat mij enorm aangegrepen heeft. Mijn vriend belde gisteren om 23:00 dat het broertje van een speler uit zijn team een hartstilstand heeft gehad en 15 minuten later overleden is aan een bloedpropje bij zijn hart. De jongen was 19 jaar en naast het broertje van 1 van de spelers ook een goede bekende van alle andere spelers. Ze hebben nu alles afgelast en komen vanmiddag terug. Ik ken de jongen niet maar moest vreselijk huilen alleen in mn bedje. Zo ontzettend jong nog, zo zie je maar weer hoe snel het afgelopen kan zijn..
@Kleinwonder, verschrikkelijk nieuws. Kan me voorstellen dat het je van slag maakt Ben wel blij dat alles rond is. Ging eigenlijk vrij vlot! En de vk die de cursus doet is ook de vk die ik bij de bevalling krijg. Geen idee of ze aardig is. Een beetje een oudere dame, dus ik hoop geen ka.
Margreet: heel veel sterkte voor jou, je zus en je zwager. Ontzettend rot dat ze dit mee moet maken, terwijl ze dacht al 14 weken zwanger te zijn. Maar ze zal hoe dan ook ontzettend blij voor jou zijn hoor, voel je daar niet schuldig over! Whabbit: dat is heel lief, zo zouden alle mannen moeten zijn! Ik heb gelukkig ook niets te klagen over mijn vent overigens! kleinwonder: dat is idd een aangrijpend verhaal. Zoiets kregen wij ook meegedeeld toen we op vakantie waren over het broertje van een collega (en vriend) van mijn man, die was overleden door een scooterongeluk. Maar probeer het wel weer los te laten, dat soort dingen gebeuren nou eenmaal, hoe hard dit ook klinkt. Jij moet zometeen toch ff een beetje klaar staan voor je vent die wellicht wat overstuur thuis komt. En probeer dan vandaag ff een cursus en zo te zoeken, want toen ik daarmee bezig was (2 maanden geleden) begonnen ze al vol te lopen. Tis helemaal frustrerend als je straks iets hebt gevonden wat jou echt wat lijkt en dan zit het helemaal vol. Wij zijn ondertussen druk druk druk met de babykamer. Eindelijk begint het ergens op te lijken. Het stucwerk van mijn vriend en zijn vader van de week is heel mooi geworden en gisteren is een vriend van ons (schilder) begonnen met de eerste laag. Het wordt echt supermooi! Hopelijk is het over 2 weken af!