November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @kleinwonder: sterkte meis, ook voor je mannetje!
    door zulke gebeurtenissen sta je toch weer even stil bij het feit dat het leven onvoorspelbaar is!

hier ook de papieren binnen van de zwangerschapsgym.
    begint 25 aug. al.
    helaas moet ik al 2 bijeenkomsten missen doordat ik dan met vakantie ben. naja aan de overige lessen zal ik vast wel wat hebben.

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    @Kleinwonder
    Altijd vreselijk hè, als iemand veel te jong gaat :( Wat een impact zal dat hebben op zijn broer, maar ook op jouw lief en het team. Ik hoop dat ze het er met het team goed over hebben kunnen hebben, ipv met de gebruikelijke stoerheid.

@ All
    Ik heb me aangemeld voor de novemberhyves maar ik heb nog geen goedkeuring. Wie is de beheerder? Dan kan ik een pm sturen hier op ´t forum.

3. Niet meer actief

Ja, ik vind het ook erg netjes dat het hele weekend is afgelast we hebben namelijk bij andere clubs ook wel eens anders meegemaakt.

Ik snap echt helemaal niets van dat verdraaide zwangerschapsgym/yoga/zwemmen! Ik heb van mijn VK een papier gekregen met telefoonnummers van degene die deze lessen geeft. Alleen nu bel ik al bijna 2 week iedere dag maar er heeft nog nooit iemand opgenomen..
    Als ik zoek op internet vind ik ook helemaal niets!

4. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Heb je geen naam opgekregen van de organisatie dan?
    En googlen op jouw woonplaats & zwangerschapsyoga-zwangerschapsgym levert ook niets op? Gek dat ze niet opnemen zeg!
    Via de kraamzorg of thuiszorg organisatie in jouw stad kun je ook adressen/telefoonnummers krijgen.

5. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Hebben jullie trouwens al dingen apart op een lijstje gezet om straks te vragen aan de kraamvisite?
    Sommige dingen heb je toch niet gelijk na de geboorte nodig dus leek het me wel handig om een aantal daarvan apart te houden als cadeau-idee.

Ik zat voor de naaste familie te denken aan
    - flessenwarmer
    - magnetronsterilisator
    - wipstoeltje
    - kinderstoel

En voor de kraamvisite kleertjes zonder cappuchon of spijkerstof (ligt niet lekker voor zo´n uk) in maat 62 of bonnen.

6. Niet meer actief

7. Niet meer actief

Ik 'vraag' niets, weet niet maar zoiets zit bij mij gewoon niet lekker om een lijstje te maken met 'wat ik nog wil'. Als mensen iets meenemen is dat leuk maar ik ga geen lijstjes maken.

En via mijn kraamzorg zie ik (hun website) ook niets staan over zwangerschapsgym o.i.d pff..
    En als ik op mijn woonplaats zoek dan kom ik alleen uit bij het telefoonnummer dat ik al heb en die neemt dus niet op.

8. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    volgens mij is @tipp de almachtige beheerder ;)

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik ga ook geen lijstje maken....vind dat wat raar staan.
    past niet bij mij. ik ben blij met wat er meegenomen word, en word er niks meegenomen en komen ze alleen kijken naar onze knappe beeb dan vind ik dat ook wel okj.

10. Niet meer actief

Ja inderdaad, same here!
    Ik zou me heel ongemakkelijk voelen bij het maken van een lijstje

11. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Margreet wat vreselijk zeg voor je zusje/ zwager en jullie familie :( Ik wens jullie heel erg veel sterkte!! Wat gaan ze nu eigenlijk doen, moet ze gecuretteerd worden of bevallen?

kleinwonder Wat erg zeg van die jongen, zo jong.... Het leven is zoooo oneerlijk :(
    Mijn moeder belde net, ze werd gister ochtend gebeld door een collega of ze al onderweg was, ze moest iets ergs vertellen, een verpleegkundige die mijn moeder al 10 jaar kent is op het werk in de koffiekamer niet goed geworden en zo overleden :confused: Mijn moeder is ook helemaal van slag...

Jaki mooie naam hadden jullie voor je dochter! Verwerken blijf je altijd doen, en geloo wel dat je deze zwangerschap nu extra bang bent. Hoop dat je snel voorbij de 28 weken bent! Krijgen jullie goede begeleiding van de vk?

Hier kan ik ook steeds de Yoga vrouw niet bereiken, zeker vakantie?
    Zwemmen gaat gewoon door in d evakantie, ga ik aar mee beginnen volgende week!

12. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Ik ga ook geen verlanglijstje maken, maar misschien wel zeggen tegen bekenden dat ze geen kleertjes moeten kopen!
    Familie vraagt het ook wle wat we willen hebben

13. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Kleinwonder, dat is balen! Misschien is die persoon gewoon op vakantie?

Ik kan wel wat puftechnieken tzt hier neerzetten, kun je online meepuffen! ;)

14. Niet meer actief

Maxje: O jeetje, wat erg voor je moeder! Het lijkt mij zo'n enorme klap als je zoiets ineens hoort. Als iemand ziek is dan kun je er nog naar toe leven maar als iemand zo plots overlijdt brr. Vreselijk.

Tsja, ik denk dat mijn Yoga-vrouwtje ook vakantie heeft ;) Misschien zijn ze samen op yogavakantie!? :p

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    That's me! Maar ik ben niet thuis geweest, dus heb ik ook nog niet gekeken. Maar zoals al vaker gevraagd, als er meiden zijn die het leuk vinden om mede-beheerder te zijn.. Graag! Het is op zich niet veel werk, maar het is best fijn om wat backup te hebben... Bijv. als ik op vakantie op ziek ben ofzo...

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeetje wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte met je zus en met je eigen verdriet.

Een dikke knuffel voor jou!
    Liefs Wendy

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hee wen, hoe is het inmiddels met jou... Lang niet gezien door onze vakanties :D

18. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    kleinwonder; ja denk t ook :D

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha ja met mij alles goed! Ik heb ook een heerlijke vakantie gehad en mijn buik groeit werkelijk als kool. Ik kan mijn eigen tenen niet zien en zie zelfs niet wanneer ik me moet scheren :oops: haha....... :)

Maandag begin ik weer met werken moet nog 8 weken maar ik zie er een beetje tegen op nu. Doordat ik al een flinke buik heb wordt het natuurlijk zoals voor iedereen steeds zwaarder en ik zit voor mijn werk ook nog eens de hele dag in de auto of ben bij klanten. ben namelijk vertegenwoordiger.

Verder voel ik de kleine heeeel veel :D soms ook als het niet uitkomt en ik even wil slapen haha dan houd hij me lekker wakker. Straks gaan we naar de drukker om de geboorte kaartjes te bestellen. We hebben alles klaar de namen en alle teksten en ook het kaartje uitgezocht. Maar dat viel nog niet mee er is zoveel keus :confused:

Ik twijfel nog of ik zwangerschaps gym of yoga of zwemmen ga doen. Weet ook niet wat het leukste is! Iemand ideeen?

Hoe gaat het verder met jou?

Liefs Wendy

20. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @kleinwonder & maxje: dan zijn jullie yoga-vrouwtjes straks wel weer helemaal up to date na zo'n yoga-werkweek :)

@tipp: ik wil wel samen beheren hoor. Moet jij mij aanwijzen of zo, of moet ik dan iets doen? Mijn gewone naam is Sandy (hoef je je ook niet rot te zoeken ;))

Deel Deze Pagina