ik heb niet echt meer een lijstje ..... we krijgen van mijn ouders de kinderwagen ...... en mijn schoonouders tja ......mijn schoonzus en zwager kregen bij de eerste een box en nu bij de 2e werd er gezegd van joh je mag iets uitzoeken van de zelfde prijs .... en tegen ons word niks gezegd ....terwijl manlief altijd voor ze klaar staat en alles voor ze doet ....echt alles hij is meer daar bezig dan hier raak er ook behoorlijk van gefrustreerd ......bah schoonouders ..... en van mijn schoonzus krijgen we nog een beddengoed setje die wel leuk vinden en van mijn zwager en broertje weet ik het niet ..... de rest van de mensen die komen mogen het zelf uitzoeken .....van de ene helft weet ik zeker dat ze iets leuks mee nemen en van de andere rest tja ...uuhm dat kan weer weg gegeven worden of zo !
ja hier ook goed hoor... Ben lekker 2 weekjes naar denemarken geweest (kinderwagen gekocht, foto staat in album) en daarna nog een midweek met mijn moeder weg geweest. Vooral de afgelopen week veel gegroeid. Dat scheren is hier inmiddels ook een olympische uitdaging geworden De geboortekaartjes gaan we binnenkort doen denk ik... Eerst even de babykamer...
@wendy: bij gym of yoga wordt je in ieder geval meer voorbereid op de bevalling ook. Zwemmen is meer leuk voor erbij. Verder denk ik dat gym iets fysiek inspannender is dan yoga, maar dat is puur mijn gevoel. Ik ga zelf een cursus samen met mijn vent doen (ik heb hem zover gekregen, hihi). Succes met zoeken in ieder geval, hopelijk is jouw yoga-vrouwtje niet op yoga-kamp
ik voeg je als beheerder toe kersje en verder hoe jij niks te doen. HEt enig dat voor jou veranderd is dat je wat extra menu-opties krijgt en dat je ziet wanneer mensen lid willen worden. Dank je!
Tja, dat zijn wellicht toch de meer privé-slaapkamer geheimen die ik helaas niet op publieke fora kan delen Ik zag er gewoon zo tegenop om met 10 puffende meiden die ik niet ken, week na week naar zo'n cursus te gaan (ben zelf ook niet zo'n meisje-meisje zeg maar...). En ik wil wel graag goed voorbereid die bevalling in gaan, dus ik had hem gevraagd of ie dat voor me wilde doen. Lijkt me een stuk fijner als er wat mannen-hormonen en -humor tijdens zo'n cursus bij zit. Ik heb nog wel op een of ander papa-forum wat ervaringen laten lezen voordat ie overstag was, maar we gaan het nu dus gewoon proberen! En als het niet fijn is, dan gaan we op wat privé lessen over.
Met dat ik dit typ zit ik al in onze nieuwe computerkamer. Het is eindelijk af. Ik zal zo snel mogelijk foto's maken om het te laten zien. Het is heel erg mooi geworden. Ik ben wel blij dat het af is. Nu beginnen aan de nieuwe kamer van Rick en dan de babykamer en dan rustvoor de bevalling. Mijn man had het er over dat het met een week of 4 klaar is. Er is zoveel geschreven in 1 dag dat het even niet is bij te houden. Sorry. Iedereen een fijne dag verder.
hee meiden, even een vraagje... We willen in de woonkamer nieuwe vloerbedekking. We zaten te denken aan laminaat of parket. Heeft iemand van jullie ervaring met 1 van 2-en in combinatie met intensief gebruik (hondennagels bijv.) Wat blijft op termijn mooier? Ik voel er namelijk niet veel voor om over 2 jaar het weer te moeten vervangen....
@Jootje en Kleinwonder en Maxje Maar als iemand jullie vraagt "goh wat wil je hebben" dan geef je toch wel suggesties? Of zeg je dan gewoon dat ze maar wat moeten uitzoeken (ook familie die graag iets blijvends of groters geeft) zonder een indicatie te geven? Nou, die suggesties die zet ik voor mezelf op een lijstje, want anders vergeet ik wat ik wel en niet nog nodig heb @Tipp Laminaat is goedkoper en makkelijker in onderhoud. Je legt het en bent klaar. Parket moet je echt onderhouden, laklagen bijwerken etc. Mijn ouders hebben hun laminaatvloer nu zo´n 12 jaar, met 2 honden en die ziet er prima uit. Mijn eigen laminaatvloer ligt er ook al zo lang en is ook nog netjes. Tegenwoordig heb je ook met v-groef, dus dan lijkt het net echt hout.
Fijn Schildje! lekker he als iets dan klaar is! Ik maak ook wel een lijstje hoor, maar die zet ik niet op het kaartje. Als iemand het vraagt, pak ik het lijstje. Ik wil nog een fietsstoeltje voor achterop, nog een ikea kinderstoel (die van 15 euro, die je overal mee naar toe kan nemen, is echt iedeaal) en verder kom ik nu even niet
Hihi, nee op het kaartje zet ik die natuurlijk ook niet Maar met m´n verjaardag merk ik het ook altijd: mensen vragen wat ik wil hebben, en dan weet ik niets te vragen terwijl ik een tijdje er voor allerlei dingen in m´n hoofd had.
Net bij broer en schoonzus langsgeweest en weer een tas vol spulletjes meegekregen. O.a. een heel leuk dik winterjasje (niet praktisch, maar dus wel heel leuk!... Nu hoef ik IN IEDER GEVAL zelf geen winterjasje meer te kopen...) en alvast 1 kruik met hoes. Langzaam maar zeker ga ik nu alles bij elkaar sprokkelen. Ook een matrasje besteld, kinderwagen is inmiddels bij schoonmama in Amerika gearriveerd dus die nemen we over 2 weken als we er zjin mee terug naar Nederland, veilige familiewagen gearriveerd... Het to-do lijstje is nog steeds lang genoeg, maar iedere keer streep ik weer een regeltje weg! Vanavond weer eens lekker stappen met een paar goede vrienden, nog maar even genieten van het feit dat er nog geen oppas nodig is voor een avondje weg!
san, is de laminaatvloer niet erg glad voor de honden? En als de honden drijfnat thuiskomen, gaat de vloer dan niet na verloop van tijd kromtrekken (je komt van alles tegen als je info gaat zoeken en vaak zo tegenstrijdig )
Wij hebben laminaat en hadden ook een hond (moest helaas weg wegens allergoe van mijn man) Maar de hond (een boxer) had niet echt last van dat de vloer glad is, maar hij is natuurlijk te groot om te rennen door ons kleine huisje. Maar denk niet dat parker minder glad is, of wel? Je ziet trouwens geen krassen op de vloer, alleen hebben de plintjes losgelaten in gang omdat hij daar wel eens plaste
Ja, ´t is spiegelglad, dus in ´t begin hebben we erg om ze moeten lachen. Kwamen ze als een dolle aanrennen, hadden ze niet door dat ze niet gelijk stilstonden Maar goed, dat went snel zat hoor Kromtrekken hebben we geen last van, je droogt ze toch af als je binnenkomt?