verbaas me er toch steeds weer over hoe mooi en wonderlijk het allemaal is. groeit gewoon een mooi klein mini mensje in onze buikjes!
@jootje : vol gevoel ? contstant ik eet vaker niet dan wel ....maar goed dat heeft mijn gyn liever ook .....als ik wel trek heb is het in komkommer en zo niet een warme prak ...
Mooie plaatjes hoor Corien. Tis en blijft een wonder idd jootje, echt te gek dat we dat mee mogen maken @sybje: ik vind het zo vreemd dat jouw gyn het fijn vind dat jij zo weinig eet. Dan maak je toch afvalstoffen aan en die zijn toch juist heel slecht voor de beeb? Ikke ff niet zo goed snap... Maar dat volle gevoel wordt idd wel steeds iets meer. Ik eet ook meerdere keren klein per dag ipv 3x gewoon. Tis ook niet zo raar, want die baarmoeder is maar blijven groeien, dus alles zit een beetje in elkaar gepropt daarbinnen nu, je maag ook.
ja inderdaad...die maag komt wat in de verdrukking. merk de laatste tijd ook wel een vervelend gevoel rond mijn maag. gewoon irritant gevoel eigenlijk. ook sneller last van zuur branden, drink ook al geen koffie meer. Daar werd het alleen maar erger door.
Koffie drink ik al sinds de 7e week niet meer. Wat vind ik dat opeens smerig zeg, haha! En dat zuur heb ik idd ook last van. Mijn Rennies gaan inmiddels overal mee naartoe. Neem het zo weinig mogelijk, maar soms is het toch wel fijn om ff iets bij de hand te hebben. Wel grappig: voor mijn zwangerschap wist ik echt niet eens hoe maagzuur voelde, laat staan wat Rennies zijn Goed, ik ga ook maar lekker slapen, tis weer laat zat, morgenvroeg kruipt mijn ventje weer gezellig bij me. Drukke zondag voor de boeg verder, dus kan wel ff wat slaap gebruiken. Slaap lekker!
weltrusten kersje, ik ga mijn bedje ook opzoeken. ik vind koffie juist heerlijk, maar krijg er gewoon echt zuur van. heb ook rennie's bij me. standaart mee in de tas! tot morgen ladiez
@kersje : toch is dat het gene wat hij iedere keer weer zegt ....heb de vorige keer ook mijn zorgen uitgelegd mbt het eten , leek mij niet zo goed als je minimaal 2 maaltijden op een dag overslaat .... maar mijn gyn wil graag voorkomen dat ik ontzettend veel ga aankomen omdat ik al best wel zwaar was voor de zwangerschap .... hij zei dat ik gewoon alle voedingsstoffen binnenkrijg
Goedemorgen! Ik las iets over laminaat/parket? Wij hebben laminaat (én een hond..) en dat bevalt uitstekend hoor. Hij moest er wel even aan wennen, maar na een paar uurtjes had meneer wel door dat hij nu met rennen niet meteen stil staat Ook van krom staan/krassen is bij ons helemaal geen sprake, prima dus. Corien: Wat een mooie foto's, zo bijzonder dat we allemaal zo'n wonder in ons buik hebben zitten. KersjeB: Tegenwoordig zijn Rennies mijn beste vriend. Neem ze altijd mee want ik krijg altijd op de raarste momenten een maagzuur aanval. Ik had er ook voor mijn ZW nóóit last van.. Gisteren heerlijk (samen met mijn vriend) bij mijn schoonouders thuis in het bubbelbad geweest (met een fruitschaal en lekker drinken erbij..). Mn vriend ging af en toe ook eventjes in de sauna maar daar moest ik echt niet aan denken. Ik vond het bad al warm genoeg Wel echt heerlijk ontspannen! Gelukkig gaan ze volgende maand een hele maand op vakantie naar Ecuador en kunnen we dus dagelijks gebruik maken van hun faciliteiten hmm!
goedemorgen iedereen, wat kletsen jullie lekker snel veel haha.. enn gisteren was ik hele dag bezig met mijn schoonzus babykamer en straks weer verder hihi... vandaag worden behangen als tijd over is dan wordt liminiaat inleggen we hebben ook liminiaat overal behalve in woonkamer want er staat er al toen we hier kwam wonen dat is grote4 tegels dus vloer dan is ook makkelijk om dweilen Klein wonder, hoe is het met jou nu? wat schrik was dat he. en die foto van oma met kleine is zo lief... maxje, dank je wel ik krijg extra controle van gyncholoog dus dat is wel goed gegaan Corien, wat lief pretecho. verder weet ik het nit meer wat er nog meer over gehad misschien heb ik stukje over gelezen of zo.. fijne dag verder dag....
Goedemorgen, Wij hebben beneden laminaat en in de babykamer, lekker makkelijk met schoonmaken. Volgend jaar gaan we het ook bij ons in de slaapkamer leggen, daar ligt nu vloerbedekking. @ Corien, mooie foto's van de pretecho. Ik moet tegenwoordig vanwegen mn lage bloeddruk elk uur eten, pff zit dan ook echt vol rond een uurtje of 2. Sinds ik dat doe voel ik me wel iets beter, maar merk wel dat alles wat ik doe heel veel energie kost. Kan dan ook niet veel dingen achter elkaar doen. Van zuur heb ik tot nu toe weinig last, gelukkig maar. Ik ga vandaag weinig doen, mn ventje gaat zo de trap opnieuw verven en ik ga maar een beetje op de bank hangen denk ik.
Corien: wat een mooie foto's! Leuk hoor. Van maagzuur heb ik nog helemaal geen last, en ik kan nog lekker dooreten. Nu ben ik altijd al wel nogal een wandelende kliko, dus ik denk dat ik gewoon een getrainde maag heb... Gisteravond heelijk uit geweest, lekker gegeten, cafeetje in... Wel pas om 3.00 mijn nestje in, dus nu nog een beetje moei. Beebie was eerder wakker dan ik in ieder geval! Denk dat ik lekker een middagdutje inplan voor vanmiddag. Van laminaat heb ik helemaal geen verstand: hier hebben we beneden een tegelvloer (heerlijk makkelijk om schoon te maken moet ik zeggen!) en boven vaste vloerbedekking. Minder makkelijk schoon te zuigen, maar wel lekker warm voor de voetjes!
Jeetje even niet geweest en genoeg om bij te lezen. Heb het alleen niet allemaal onthouden ben daar zo slecht in soms. Ik las wel van vervelend nieuws veel sterkte. Corien wat een mooie echo's wij mogen woensdag ben zo benieuwd. Wij hebben behang uitgezocht voor de babykamer helemaal blij mee mag nu wel snel klaar zijn. Van de week weer wat inkopen voor de kleine gedaan, dinsdag intake kraamzorg. Vanmorgen was de kleine zo druk in mijn buik mijn buik ging helemaal heen en weer prachtig om te zien als je net wakker word.
Ik heb een nieuwe buik foto geplaatst. Ik zal morgen proberen een betere te maken. Ik vind dat je niet alles goed kan zien. Ook las ik iets over maagzuur. Nou de afgelopen 2 weken heb ik wel eens een rennie genomen. Het ergste is als ik op bed lig en dan op mijn rechterzij. Precies het zelfde als met Rick. Heel erg vervelend. Vanmiddag gaanwe op kraamvisite. Een jongentje van bijna 6 weken oud. Zal wel appart zijn om vast te houden. Fijne dag allemaal.
goeiemiddag meiden, ik heb lekker uitgeslapen.., Hoofdpijn is gelukkig weer over. Thanks voor alle tips voor de vloer. Ik denk dat het inderdaad laminaat gaat worden...
goedemorgen ook wij hebben laminaat. erg makkelijk om schoon te houden vooral met huisdieren. ook bij ons geen krassen of kromtrekken. ook boven hebben we sinds kort laminaat. zou niet meer anders willen. tis alleen wel wat kouder aan de voetjes. beestjes moesten er eerst even aan wennen, die gladde vloer. maar nu is het ok. kleine zit me de hele tijd te plagen. zit de hele tijd in mijn zij te trappen. voelt niet fijn!
Hoi allemaal! we zijn weer terug van vakantie en jeetje wat hebben jullie weer lekker hard doorgeschreven! Hoe gaat het met iedereen? Met mij gaat het goed, alleen is m'n energie echt ver te zoeken de laatste tijd! En het ging zo goed, ik had alle energie van de wereld leek wel. Ik slaap ook wel niet zo goed, maar ook weer niet zo slecht dat het daaraan zou moeten liggen.... hoe staat het met jullie energie? Vanaf wanneer zal dat minder worden vanwege de zwangerschap? Ik dacht pas vanaf een week of 30 ofzo! Morgen hebben wij de 3D echo, ik ben zo ontzettend benieuwd! We (eigenlijk ik) willen niet weten of het een jongen of een meisje is, en ik zit me nu al druk te maken over hoe dat dan moet met de echo, ik wil wel heel graag handjes en voetjes zien, maar dan is de kans toch redelijk groot dat je ineens een geslachtsdeel voorbij ziet vliegen, of valt dat wel mee? Nou ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! groetjes zonnetje
hey zonnetje, welkom terug! leuke vakantie gehad? ik hoop dat wij met onze echo toch ook geen geslachtsdelen gaan zien. wij willen het ook niet weten en aangezien de oma's meegaan, zou dat wel heel sneu zijn als zijhet dan ook gelijk wisten. energie heb ik nog wel, alleen gat alles niet zo vlot meer als in het begin. slapen gaat ook wat minder. weet vaak niet hoe ik met liggen
bij onze 20 wkn echo werd gezegd dat als we het niet wilden weten, ze ervoor zou zorgen dat het niet (of slecht) in beeld kwam... En ze zei ook dat als het in beeld kwam ze er niks over zou zeggen, het is waarschijnlijk niet duidelijk herkenbaar voor een leek... Ik zou jullie wel aanraden om het even van te voren duidelijk te zeggen dat je het niet wil weten!
ja dat doe ik zeker, om misverstanden, terleurstellingen te voorkomen! neem ook aan dat als je het niet wilt weten dat ze hin best zulle doen om het niet te laten zien!