November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Toen wij onze (2d) echo hadden en het geslacht nog niet wisten toen hebben we 40 minuten zitten kijken en echt zelf niet kunnen ontdekken wat er nou tussen de beentjes zat. Aan het einde van de echo liet de echoscopiste dan eindelijk zien welk geslacht ons kindje had en toen pas herkenden wij ook het geslacht dus zodanig als een piemeltje ;)

De echo hierna zagen we het meteen, maar puur omdat we wisten hoe het er precies uit zag. (En omdat ons ventje zn piemel erg graag liet zien haha)
    Ik denk dus dat het wel mee valt of je het ziet of niet.. En anders snel je ogen dicht knijpen ;) (Maar dan is het meestal al wel te laat en heb je al wel een vermoeden :D )

2. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hahaha, nu maar hopen dat die van ons niet wijdbeens ligt, of er graag mee showt..

3. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Als je aangeeft dat je het niet wilt weten, houdt ze hier wel rekening mee. Ze gaat er dan zoveel mogelijk om heen. Als ze even wil checken of alles daar in orde is, zal ze wel zeggen dat jullie even de andere kant op moeten kijken... Vast en zeker! In elk geval even zeggen dat je het niet wilt weten!

Welkom terug van vakantie trouwens, zonnetje. Ik herken het weinige energie niet trouwens. Misschien is het gewoon een dipje.

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeiemiddag,
    Vandaag doe ik niks. Beetje strijken, beetje in huis scharrelen, olympische spelen kijken.
    Ben steeds sneller uit adem. Vooral als ik zit voel ik dat kind echt al hoog zit. Schoppen komen al ver boven mijn navel.

5. Niet meer actief

Nou, die van mij ligt echt toch het allerliefst met zn voetjes naar beneden en ik krijg dus de schoppen ook in de buurt van mijn stuitje enz, niet altijd even prettig ;)
    Zn handjes/rug voel ik veel hoger, dus volgens mij zit ons mannetje rechtop :D

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    volgens mij zit die van ons ook met zijn/haar pootjes naar beneden... Is idd niet altijd even fijn :(

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ah nee, deze ligt met z'n hoofd naar beneden. Maar draaien voel ik hem ook. Net alsof er een centrifuge in je buik loop.
    Of hij ligt dwars, dan zijn de handjes in mijn linkerzij en de voetjes in mijn rechterzij.

8. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    die van ons is volgens mij druk aan het zwemmen steeds.
    voel het elke keer op andere plaasten.
    vandaag echt steeds in mijn zij. soms inderdaad ook wel boven de navel en soms ook wel heel laag bij mijn blaas.....

9. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hier voel ik de schopjes voornamelijk beneden mijn navel. Maar ook wel eens op verschillende plaatsen tegelijk. Zijn dan de handjes ook druk aan het beuken?

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Jeetje wat hebben jullie weer veel geschreven! Ik heb het even gelezen maar ik kan het allemaal niet meer onthouden hoor. De echo vrijdag was helemaal leuk! Ik heb even en foto in mijn album geplaatst. Ik weet nu ook eindelijk hoe het moet hihi.

Voor de rest een rustig weekend gehad. Ik ben net even in Rotterdam de stad in gegaan maar na een half uur lopen kom ik echt geen stap meer verder. Ook niet echt een succes dus. Nu lig ik lekker op de bank! Heeeerlijk, ik moet er nog niet aan denken om morgen weer te werken.

Als je niet wilt weten wat het wordt dan showen ze het gewoon niet. Hij of zij is nu zo groot dat ze toch niet alles in 1 beeld kunnen brengen bij de 3d echo...Veel plezier in ieder geval

x

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden! Alles goed met jullie.
    Hier gaat alles perfect. wij hebben 30 aug. de 3D echo. we kijken er zo naar uit!

12. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Beatrice: ook al zo'n mooie 3d foto....ben je nu ook helemaal verliefd? :D

13. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    He Kleinwonder,
    Vraagje..hoeveel ben jij aangekomen inmiddels? Jij en ik zijn ongeveer even ver en je hebt ongeveer hetzelfde postuur als ik (ik ben alleen 1.55m)
    Ben inmiddels 7 kg aangekomen :confused: en ik eet wat ik normaal eet! Best wel een eng idee omdat ik overal nu hoor dat je ongeveer vanaf nu een halve kilo per week aan gaat komen!

Ik ben vorige week wezen babyshoppen in Utrecht met mijn moeder. Tassen vol meegenomen en toen wij de Ikea uitliepen, werd ik in een keer heel duizelig en kon ik net op tijd naar een bankje strompelen, anders was ik gevallen! Dat was eng! Nog meer mensen bijna flauwgevallen?

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nee daar heb ik gelukkig geen last van. Lijkt me erg vervelend. Heb je misschien een lage bloeddruk?

Ik heb veel last van mijn rug wie heeft dit ook en werkt ook fulltime. mijn vakantie is afelopen morgen moet ik weer aan het werk. :confused:

15. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @beatrice: geweldige 3d foto! :)

@all: nieuwe buikfoto's in mijn album! :)

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    YESSSS Eindelijk! De oude vloerbedekking is uit de babykamer! Ik heb eindelijk het idee dat er iets gebeurd!

17. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ jootje: mooie buik!

@ Tipp: fijn dat het kamertje vorderingen maakt.

Ben wel een beetje jaloers op jullie met het klaar maken van de babykamer. Door onze verhuizing in november zullen wij het kamertje pas na de bevalling klaar maken. Ik mis dat nu best wel.

18. Niet meer actief

Heey hoihoi!
    Ik ben inmiddels (vorige week voor het laatst gewogen..) precies 7 kilo aangekomen en ben 1 meter 68. Ik eet niet, ik VREET dus gek vind ik het niet dat het 'al' 7 kilo's zijn hihi. Maar ik heb ook al een hoop vrouwen gehoord die met 25 weken al 10+ kilo aangekomen waren dus volgens mij valt het nog best mee? Ik heb me in iedergeval maar voorgenomen er niet meer teveel mee bezig te zijn, na de bevalling ga ik gewoon weer lekker sporten. :rolleyes:
    Ik heb ook een lage bloeddruk (altijd al en nu tijdens de zwangerschap helemaal..) en ook ik word wel eens duizelig en moet dan echt even zitten. Bij mij helpt even iets eten (zie je, daar heb je het weer: eten!) en wat drinken en het gaat meestal wel weer..

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik kan het me voorstellen Corien!

20. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Meldt zich :oops:
    Bij de laatste controle (4 weken terug, ik moet dinsdag weer) was ik ± 12 kilo aangekomen. Maar... ik ben gestopt met roken en heb dat gecompenseerd met snoepen. En door m´n hernia zit voldoende bewegen er ook niet meer in, dus dat wil wel.
    Mijn kilo´s zijn dus een beetje van mezelf en een beetje van de baby :) Ik ben trouwens maar 1.68.
    Ach, ik ben gezond en ik rook niet, die kilo´s neem ik op de koop toe.

Deel Deze Pagina