wendy waar heb je last van je rug laag of hoog? Ik heb sinds van de week dat ik last had van mijn rib ook meer last van mijn rug vooral rechts en het begint onder mijn schouderblad echt zo'n moe gevoel dat alleen liggen het lekkerst is. Corien kan het me voorstellen de verhalen dat hier dames hem al af hebben wilde ik ook graag beginnen dus als je dan moet wachten tot na november duurt dan lang, dan maar veel ideeen opdoen. Mooie echo's en buikfoto's komen er voorbij. tipp lekker he dat er wat gebeurt in het kamertje bij ons is het nu kaal heb echt zoiets van eindelijk een begin erg he wij vrouwen. Morgen weer werken na een weekje vrij ben benieuwd hoe het gaat met mijn rib en rug we zullen zien het is nog rustig dus kan altijd eerder weg.
Liever een zwangere vrouw die 50 kilo aankomt dan een zwangere vrouw die rookt! Toppie hoor dat je gestopt bent, vind het echt vreselijk als vrouwen roken tijdens de zwangerschap. Ik heb nooit gerookt maar ben wel gigantisch gaan snoepen en dan hebben ze verdorie ook nog kermis bij ons in het centrum (met oliebollenkraampjes, suikerspinnen, snoeptentjes) dus ze maken het mij ook wel erg moeilijk!
ik zag tijdens mijn vakantie met mijn moeder een heel eng dun meisje met een behoorlijke zwangere toeter (zijn het er 3?) in een rolstoel, met grote mokken koffie en de ene sigaret na de ander
hihihi, een van mijn katten heeft een nieuw stekkie... Als ik op mijn (linker)zij op de bank lig tv te kijken, met mijn benen opgetrokken, wil ie per se tegen mijn buik aanliggen
Haha ja zo zag ik in Beekse bergen (safaripark) een moeder met een zoontje van +/- 2 weken op schoot en terwijl ze hem wiegde rookte ze een sigaret. En het lukte haar dus om zonder handen te roken, trots dat ze was! :x Arme kind lag vol in de rook
ja echt zo erg... daar kan ik ook niet tegen... Zo zag ik bij de efteling een moeder die haar zoontje van 4 op de verschoontafel legde om te verschonen En dat ventje trots rondkijken en moeder roken Een paar moeders en ik stonden elkaar vertwijfeld aan te kijken
Bij mij zit er ook al 11 kilo aan. Heel vervelend maar ik kan er niet meer mee zitten. Ik ben ook gestopt met roken toen ik wist dat ik zwanger was en ik mocht direct niet meer sporten. Van minimaal 3 keer per week sporten naar bijna niets zet ook wel aan... Ik zie het over 3 maanden wel weer. Herkende jullie al dingen van jezelf in de baby? Ik wel...Klinkt misschien stom maar ik vond haar wel op me lijken met de mond van mijn man hihi
Even een vraag of het forum gebruik. Ik doe denk ik iets niet praktisch genoeg. Als ik naar een topic ga die ik wil lezen moet ik maar gokken waar ik de vorige keer ongeveer gebleven was, bij andere fora krijg je altijd alleen die nieuwe postings te zien. Doe ik iets niet praktisch of werkt het hier helaas niet zo?
hoi! nou, dan denk ik inderdaad dat ik me niet zoveel zorgen hoef te maken of we het geslacht per ongeluk gaan zien. met de 20 weken echo wilden we het ook niet weten, maar achteraf hebben we 100x de dvd bekeken om te kijken of we het echt niet stiekem zagen haha! (die fotootjes staan ook in m'n album). maar daar kwamen we dus niet uit en ik vind het nu hartstikke leuk om het niet te weten. ik moet zelfs zeggen dat ik er bijna nooit over nadenk of het een jongen of een meisje is! hebben jullie dat ook? of weten de meestel al wat ze krijgen? die vermoeidheid, misschien is het inderdaad een dipje, want tot voor kort voelde ik me hartstikke goed. de baby is ook erg druk en ik heb ook sneller last van m'n banden, dus wie weet is het wel een groeispurtje ofzo. ik ga morgen ook weer aan het werk, maar ik heb helemaal geen inspiratie en ambitie meer. echt erg. ik ben eigen baas in een creatief beroep, dus echt handig is dat niet! wat mij betreft begin ik nu al aan m'n verlof en ga ik een paar maanden na de bevalling weer lekker vol nieuwe en goede moed aan de slag. hebben jullie dat ook? oja, wat een mooie buikenfoto's en echo foto's heb ik voorbij zien komen! leuk hoor. groetjes zonnetje
Ik ben ook 1,68 en ik geloof 4 tot 5 kilo aangekomen. Heb al lang niet meer op de weegschaal gestaan. Ik moet zeggen dat ik baby's trapjes op bepaalde plaatsen best pijnlijk vind. Zojuist ook weer eentje. Recht tegen mijn maag. @Jootje, wat een mooi buikje!
Kleinwonder & Tipp Dat vind ik dus ook echt niet kunnen! Ik ben echt fel anti rokende zwangeren geworden, haha. Mijn man rookt trouwens nog wel, maar die gaat netjes buiten staan Corien Als je op de hoofdpagina binnenkomt heb je bovenin "berichten sinds laatste bezoek" staan. Als je daarop klikt dan zie je alles wat er na jouw laatste bezoek is geplaatst. Scheelt zoeken. Ik moet er trouwens niet aan denken om te verhuizen in november! Ben je superstressbestendig (en je partner ook) dat je dat aankunt? Zonnetje Klinkt heerlijk, eigen baas in een creatief beroep. Wat doe je precies? Of is dat te privé? Mijn motivatie is ook ver te zoeken, maar dat heeft meer met de omstandigheden op werk te maken, waar de vriendjespolitiek de laatste tijd hoogtij lijkt te vieren.
Nou, ik moet morgen dus ook weer voor het eerst aan het werk, sinds mijn vakantie. Heb er dus echt totaal geen zin in en zie er de hele dag al tegenop... Bah, bah, bah. Ik weet dat het maar 10 weekjes is, maar toch lijkt dat nog heel erg lang. Ik wil nu vooral genieten van de kleine in mijn buik, en dat lijkt me nogal lastig met 30 gillende kinderen om mij heen... Hier nog niks aangekomen. Zit nog steeds op hetzelfde startgewicht. Corien, dat is wel jammer ja, dat je zo lang moet wachten. Kan het me helemaal voorstellen. Tipp, heb helemaal hetzelfde als jij. Zo ongeduldig tot alles klaar is! Kleinwonder: Dankzij jou heb ik nu enorme zin in een suikerspin en een oliebol met rozijntjes en poedersuiker! Kan je wat opsturen? Hihi. Beatrice, tijdens de 3d echo vond ik ons kleintje ook heel erg op mijn man lijken! Eigenlijk denk je dat je het je verbeeld, maar misschien is het ook wel echt zo... Grappig he?
Hm, kennen jullie dat? Dat je je verveelt, en eigenlijk allerlei dingen hebt die je zou willen/moeten doen, maar dat je gewoon te lamlendig bent om je er toe te zetten? Zo´n bui heb ik nu
Ik ben er inderdaad niet het type voor om me om dergelijke dingen druk te maken. Ik heb zoiets van "anders wacht het nieuwe huis maar op ons" we verhuizen gewoon als we het daar aan toe hebben. De bouw van ons huis was al helemaal geregeld voordat we wisten dat ik zwanger was (dat kwam uit de lucht vallen). Ik wist dus vanaf de positieve test dat we vlak na de bevalling zouden moeten verhuizen.
hallo, zonnetje wat heerlijk dat je weer ben. hee marbo, lang niet hier gezien. hoe is het dan met jou? ik heb nog duizelig nog nooit gehad. vaag zeg. hee de babykamer is klaar hihi maar alleen gordijn en lampen en planken en kleren en zovoort moeten nog.. dus ik doe elke dag rustig aan stap voor stap alles mooi van maken ben zo blij mee.. ik ben wel best moe.. ik ga wel zo lekker in de bed duiken. morgen is weer dag haha.. alvast welterusten voor iedereen voor straks. (zodra de babykamer alles echt klaar is zet ik de foto in) hihi.. fijne avond/nacht
... En alweer een weekend voorbij! Dat gaat toch echt veel te snel. Net onze eerst sessie gehad over...namen! Ik geloof dat (bijna) iedereen er hier al uit is, maar wij waren er dus nog niet aan begonnen! Net voor het eerst maar eens onze lijstjes aan elkaar geopenbaard, SPANNEND! Van beide kanten een hoop namen waarover de ander direct al een veto uitsprak... maar gelukkig ook een paar die we beiden wel mooi vonden, of die zich best aardig laten combineren. We zijn er nog niet, maar ik zie het hoopvol in; was echt bang dat we oneindig ver uiteen zouden liggen qua smaak. Helpt ook niet mee dat mijn vriend amerikaan is, maar italiaan van geboorte en ikzelf dus van hier kom, maar joodse achtergrond heb. En dan moet het maar net bij alle talen en culturen passen en voor iedereen uit te spreken zijn (wijzelf allereerst, maar bij voorkeur ook de familie!) We overwegen ook nog voorzichtig om als tweede of derde naam de naam te kiezen van het overleden kindje van vrienden van ons (voor wie zich mijn verdrietige berichtjes half juni nog kan herinneren). Als we dat al willen doen dan natuurlijk pas na overleg met onze vrienden. Ben benieuwd waar we op uit gaan komen! :
Ik heb veel last laag in mijn rug. Heb nu al fysiotherapie. Morgen even met de verloskundige over hebben!