Wendy ik snap je gevoel tegenover je baas zo denk en dacht ik ook. Maar had vanmorgen zo'n pijn in mijn rug dat ik toch maar naar huis ben gegaan, ben morgen vrij en kijk woensdag wel even wat ik doe. Ga dan ook weg met een schuldgevoel, gelukkig is het nog rustig. Mijn rug voelt dan zo moe en pijnlijk aan dat ik echt even moet liggen wissel nu lopen, zitten en liggen af en dan gaat het beter, morgen kijken wat de fysio zegt. Corien leuke foto's. Klein wonder ik heb dat ook dat ik naar de 28 weken toe leef omdat het dan misschien levensvastbaar is. Precies wat je zegt van de 12 weken grens naar 20 weken echo en dan naar de weken dat het kleintje levensvatbaar is. De kleine word hier echt steeds drukker echt een prachtig gevoel en mooi om je buik zo heen en weer te zien gaan.
Oooh ik voel me zo stom! Al een paar weken loop ik te 'klooien' met het aanmelden voor een zwangerschapscursus en loop ik te verkondigen dat ik nergens iets kan vinden. Kijk ik zonet voor de zoveelste keer op de website van een thuiszorg organisatie hier zie ik ineens heel groot een link staan met de tekst: AANMELDEN VOOR ZWANGERSCHAPSGYM: KLIK HIER. Whahahahhaa daar heb ik dus weken lang over heen gelezen.. Heb me dus per direct aangemeld, ben benieuwd!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - :-# 30 oktober Maxje - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-# 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - : 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-# 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - het wordt een meisje 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X san79 - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - : zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje :-# Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje het wordt een meisje 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - Lelystad - 23 jr -1e kindje - : 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Noatje - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 29 november Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 57 november mama's! Totaal: 12 jongens, 11 meisjes, 0 tweelingen, 12 : (weet het nog niet) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 15 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 12 augustus Gerdien- afspraak vk Schildje- afspraak vk 14:45 uur 13 augustus lot23- afspraak vk en pretecho 14 augustus Jootje- afspraak vk chebu- afspraak vk 15 augustus Jootje - pretecho 14:00 uur 19 augustus Jaki- afspraak gyn JsztD- afspraak vk en 3d echo 20 augustus whabbit-afspraak vk 21 augustus spotlight- afspraak vk 23 augustus Danili- 2d pretecho 25 augustus tipp42hgg- 5e afspraak vk 27 augustus MarielleB- pretecho 19:30 uur 29 augustus spotlight- pretecho 4 september whabbit-bloedprikken + injectie (resus neg.) 15 september chebu- 30 weken echo 16 september Chebu met verlof 20 september Corien met verlof 22 september Gerdien gaat trouwen!! 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof 26 september Jootje met verlof 1 oktober Danili met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof 24 oktober lot23 met verlof spotlight met verlof 1 november Noatje met verlof neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
weetje wendy dat klinkt als hetzelfde soort pijn als waar ik al een tijdje last van heb, alleen straalt het bij mij dan door mijn bil heen en door mijn hele been! en inmiddels aan 2 kanten. Hoop niet voor je dat je ook last van zwangerschapsischias hebt...in elk geval sterkte en beterschap gewenst hoor!
Heftig verhaal joh Janny. Ik wist inderdaad wel dat je heel wat meegemaakt had, maar goed om te weten hoe het verhaal nou precies in elkaar zit. En ja, het is gewoon pure pech wat je hebt gehad, zowel met de EUG als de gevolgen van de keizersnee. Goed dat je er nu aardig nuchter op terug kunt kijken en lekker genieten van deze zwangerschap! @wendy: al terug van de VK? Ik heb mijn fiets nog niet opgehaald. Vanmiddag in slaap gevallen en pas heel laat en supermoe wakker geworden, haha! Woensdag dan maar. @beatrice: ik heb daar ook last van, volgens mij zijn dat geen harde buiken (bij mij iig), want het zit echt alleen helemaal onderin, maar idd gewoon gespannen. Maar fijn is het zeker niet, ik kan echt bijna geen stap zetten, terwijl je er vaak uit gaat omdat je naar de wc moet, isse niet handig he @kleinwonder: het wordt tijd dat je hersenen weer wat gestimuleerd worden denk ik, je hebt te lang vakantie gehad @ukkepuk: fijn dat je nu wat minder kunt gaan werken, dat zal zeker al schelen hoor, van 8 naar 6 uur p/d. En zo niet, dan nog iets minder, komt het helemaal goed!
Hee Meiden! Ik ben weer terug! mijn bloeddruk was perfect en ons ventje ligt qua groei perfect op schema. Ook heb ik het nog gehad over mijn rug klachten. Ze vinden dat ik zeker zo niet door moet blijven gaan. En dat ik op mijn werk even meot gaan praten. Maar mijn baas is over twee weken pas terug uit italie. Ik vind het moeilijk om dit op mijn werk aan te kaarten, Omdat ik gehoopt had dat ik een advies van hun op papier zou mee krijgen. Maar dat was niet zo. Ik heb echt een geweldige verloskundige, maar hij denkt dat het zo ook wel op te lossen is en zo niet dan ziekmelden. Maar ik kan helemaal niet thuis zitten en niks doen haha Dat is echt NIKS voor mij Dus wil kijken of ik halve dagen kan gaan werken. Ik hou jullie op de hoogte. Verder alles Super hier hoor meiden. Ik klaag helemaal niet graag. (zit niet in de aard van dit beestje )
@wendy: Fijn dat alles met de kleine goed was! En je zal het met je werk toch zsm moeten oplossen, want twee weken is ook nog lang. Mss kun je nu al in ieder geval ietsje minder gaan werken en rijden en even overleggen met je directe collega's hoe je dit voor dit moment even kunt oplossen? En mijn VK heeft ook geen verklaring meegegeven, omdat dat niet nodig is voor je werkgever. Als jij je straks idd ziek moet melden (ook als je wel part time blijft werken) zul je via arbo of uwv toch iets van een verklaring nodig hebben, maar daar belt die arts dan jouw VK voor. Daar doen ze nooit moeilijk over. En geef er nou maar aan toe dat je wat rustiger aan moet doen, ik denk dat niemand van hier een niets-doener is, maar we zijn nou eenmaal zwanger Slaap lekker allemaal, ik ga ook weer lekker liggen zo.
Ik ben weer even uit de bank gekomen.... wendy fijn dat alles goed was met jullie kleintje. En dan toch maar luisteren naar de vk he hoe moeilijk ook.
Zo, weltrusten. Morgen vrij. Moet naar de internist vanwege de eeuwige bloedingen aan de achterkant. Ben benieuwd wat ie zegt.
Pffffoeeeee.... net pas terug van mijn werk, was net even wat te druk! Nog even snel een koppie thee drinken en dan mijn nestje weer in want voor je het weet... gaat de wekker weer en mag ik weer TERUG naar mijn werk!
Janny, wat een verhaal zeg. ik begrijp het heel goed genoeg over te hebben. maar je weet mij te vinden als je wil over te hebben komt wel goed en als gaat goe4d met je zwangerschap is belangrijkste. geniet gewoon. ik heb alleen vandaag niet zoveel gedaan. wel alleen boven bezig met opruimen stap voor stap. morgen weer verder hihi. KersjeB wat zonde dat je in slaap gevallen tterwijl mamafiets er voor jou klaar ligt. ach dan moet je inderdaad tot woensdag wachten maar morgen niet? ik ga ook zo lekker in de bed duiken ben zo moe.. pfff. welterusten voor iedereen voor straks
hallo! we hebben vandaag de 3D echo gehad en het was zo gaaf! ik ben echt helemaal verliefd! enne.... we wilden niet weten wat het is... na de 20 weken echo hebben we erg uitgebreid de dvd bekeken en toen kregen we een vermoeden, maar we twijfelden heel erg, dus ik heb er verder eigenlijk nooit meer over nagedacht (bijna nooit dan haha!). vandaag ging ze ook nog even de kleine opmeten en daar zag ik me toch ineens een piemeltje voorbij komen! we hebben thuis de film goed bekeken en eigenlijk kunnen we er gewoon niet meer omheen..... we krijgen een jongen! ik durf er eigenlijk nog niet echt 100% van uit te gaan, nog geen gerichte spulletjes kopen ofzo, maar volgens m'n vriend is het echt zeker weten een jongen! geweldig! wie van jullie krijgt er nog meer een jongen en heeft er ook een echo foto van in haar album staan? dan ga ik 't nog eens extra bekijken! JIPPIE! groetjes zonnetje
@Zonnetje: Gefeliciteerd met jullie jongen! Leuk he, zo'n pret-echo! Wij krijgen ook een jongetje, maar de beruchte foto staat nog niet in mijn album. Krijg het niet helemaal voor elkaar. Als het gelukt is, geef ik wel even een seintje. Ik ga nu eerst naar bed. Weltrusten allemaal!
dankjewel! hihi nee ik heb het niet gevraagd, omdat ik het eigenlijk niet wilde weten..... hahaha hoe bedoel je wispelturig! aan de ene kant het niet "officieel" willen weten, maar vervolgens wel de hele tijd met je neus op de dvd om te kijken of er nou wel of geen piemel zit we weten dus officieel het geslacht niet, en misschien hebben we het ook wel hartstikke verkeerd..... maar het lijkt er wel verdacht veel op! haha!
hoi janny, ik heb net je hyves bekeken omdat ik toch wel erg nieuwsgierig was, maar dat is niet niks zeg, wat je hebt meegemaakt. ik heb ook je foto's bekeken (jaja nieuwsgierig dus) en zie dat je in scheveningen bent geweest. was dat je vakantie van kort geleden? erg grappig want ik woon daar vlakbij! heb je het leuk gehad? wat vond je het leukste in die omgeving? groetjes zonnetje
goedenavond..of eigenlijk nacht, mijn kleine week vakantie zit er weer op. morgen weer late dienst draaien. gelukkig heeft mijn teamleider me dubbel ingepland. heeft geregeld dat bij al mijn diensten iemand samen met mij is. zo hoef ik niet zwaar te tillen endergelijke. goed geregeld dus, want tillen gaat echt niet meer. schiet het gelijk in mijn bilspier. nog 3 weekjes en dan gaan we lekker met vakantie! zie er nu al naar uit vooral als ik hier de verhalen van de vakantie's hoor of de leuke foto's op hyves voorbij zie komen. 1 dagje even niet aanwezig geweest, maar ongelovelijk hoeveel je dan terug moet lezen. zo maar even doen. iedereen weltrusten!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - :-# 30 oktober Maxje - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-# 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - : 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-# 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - het wordt een meisje 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X san79 - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - : zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje :-# Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje het wordt een meisje 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - Lelystad - 23 jr -1e kindje - : 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Noatje - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 29 november Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 57 november mama's! Totaal: 12 jongens, 11 meisjes, 0 tweelingen, 12 : (weet het nog niet) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 15 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 12 augustus Gerdien- afspraak vk Schildje- afspraak vk 14:45 uur 13 augustus lot23- afspraak vk en pretecho 14 augustus Jootje- afspraak vk chebu- afspraak vk 15 augustus Jootje - pretecho 14:00 uur 19 augustus Jaki- afspraak gyn JsztD- afspraak vk en 3d echo 20 augustus whabbit-afspraak vk 21 augustus spotlight- afspraak vk 23 augustus Danili- 2d pretecho 25 augustus tipp42hgg- 5e afspraak vk 27 augustus MarielleB- pretecho 19:30 uur 29 augustus spotlight- pretecho 4 september whabbit-bloedprikken + injectie (resus neg.) 8 september JannyJansen- afspraak gyn + 30-wk echo 13.30 uur 13 september JannyJansen -Herhaling 3/4D echo 09.00 uur 15 september chebu- 30 weken echo 16 september Chebu met verlof 20 september Corien met verlof 22 september Gerdien gaat trouwen!! 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof 26 september Jootje met verlof 1 oktober Danili met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof 24 oktober lot23 met verlof spotlight met verlof 1 november Noatje met verlof 13 sept. 9.00 Herhaling 3/4D echo neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 @Janny: staat er weer bij hoor