November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Zo wat weer een heerlijke nacht! Grr
    2 weken geleden had ik hier al geschreven over mijn kiespijn, nou vanmorgen was mijn tandarts er weer van vakantie en vond het weer tijd voor een tijdelijke vulling! 2 weken geleden heeft ie deze eruit gehaald om mijn kies tot rust te laten komen, heerlijk 2 weken helemaal nergens last van gehad! En nu, vreselijk wat een pijn! Heb de vulling er zelf weer uitgehaald, maar helaas de pijn/druk blijft erop staan, kan echt niet meer slapen van de pijn! bah bah bah, morgenvroeg maar weer direct bellen maar no way dat ie er weer een tijdelijke vulling erin drukt, laat nog eerder mijn kies trekken... :(

2. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Die uk van ons is de hele nacht aan het spoken geweest, kon niet eens op mn zij liggen of ze begon te trappen, en op mn rug kan ik niet inslaap komen, echt een kleine dondersteentje.. ;)

@ wendy1983, toen ik het advies kreeg van de vk wist ik ook niet hoe ik het op mn werk moest brengen, toch de stoute schoenen aan getrokken en het viel reuze mee, hij snapte het gelijk en deed helemaal niet moeilijk.
    Ik moet me binnenkort wel melden bij de arbo omdat ik die 2 uur die ik per dag minder werk wel ziek gemeld wordt.

Ik ben blij dat ik het gedaan heb... kan ik eindelijk wat meer aan mezelf denken.

3. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Vraagje van en niet-kiespijndeskundige: wat is nou eigenlijk precies het verschil tussen een tijdelijke en een blijvende vulling? Je zou toch zeggen dat ze allebei geen pijn zouden moeten doen... Sterkte in ieder geval, hoop dat e vandaag met een goede oplossing komen en je komende nacht tenminste weer fatsoenlijk kunt slapen!

4. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    @ Janny: het is inderdaad Nexium wat ik heb gekregen

5. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    goedemorgen Dames,

Wij zijn druk bezig in d babykamer, gister ons wandje geschilderd en van onze nieuwe vandaag gaan we het wiegje bij mijn ouders ophalen! (zou het niet gek vinden als we vanavond na terugkomst om 9 uur het nog in elkaar gaan zetten ook :p) hihihi

Gister aan de layout van onze familie website gewerkt...hij gaat hopelijk eind deze week online!

Fijne dag allemaal met al dat werken in de kamer vandaag ben ik vandaag denk ik niet meer online! ;)

6. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Hier ook niet goed geslapen!
    Ik was gisterenavond aan het dweilen, net voordat we gingen eten en in een keer werd mijn buik heel hard en verkrampte helemaal..het deed heel zeer en ik kon mij nauwelijks bewegen. Heb wat gegeten en ben in bed gekropen en toen ik er uit moest voor een plasje, gebeurde precies hetzelfde! Het doet echt pijn en nu lig ik in bed :(
    Ik heb een gynacoloog aan de tel gehad en ze vroeg of het gevoel wegging en terug kwam en dat doet het gelukkig niet..ze was bang voor weeen..
    Nu denkt ze dat er een spier verrekt is en als het erger wordt, moet ik langs het ziekenhuis.. :( dan gaan ze met een monitor kijken..
    Vind het best eng, ik heb de hele nacht niet geslapen van de pijn..!

7. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    marbo, dat heb ik een keer ook gehad. bij mij was niks aan de hand. ik weet het hoe je voelt. ik hoop dat ook bij jou niks aan te hand. maar is plasje wel goed dan?

ik heb wel redelijk goed geslapen. maar wel veel gedraaid.

domino wat vervelend dat je niet goed heb nacht gehad. pff sterkte met je kies. doe maar rustig aan.

8. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeiemorgen! Vandaag naar de internist brrr. Ben toch een beetje bang voor slecht nieuws ofzo. Dat mijn ontsteking weer helemaal terug is.

O ja, eet geen Kellogg's Allbran 38% op de nuchtere maag. Je zit gelijk de halve ochtend op de wc.

@Marbo, dat klinkt eng! Hopelijk is het niks ernstigs!

@Zonnetje, spannend! Ik kom niet goed wijs uit de foto. Wij hebben ook geen foto van het geslacht.

@Noatje, succes met de babykamer.

@Ukkepuk, prima, laat je werk je niet kapot maken!

9. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Tja, uh een tijdelijke vulling is in ieder geval zachter, maar voor de rest? Het is er ook makkelijker uit te halen. Idd zou het beide geen pijn mogen doen, maar er zit gewoon een ontsteking onder die niet weg kan als de tand gevuld is, daarom heb ik ook geen last gehad toen de kies gewoon open was, moet vanmorgen om 12 uur weer heen, zal me benieuwen...

Verder net bij de fysio geweest, en idd bekkenklachten... nu 2 keer in de week oefeniningen en massage pff, ben blij dat ik nu wel weet wat het is iig, hoop dat ze dan een beetje meer begrip krijgen op mijn werk, dat werken gewoon echt nie kan...

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    he bah marbo, sterkte...

Hier ook brak geslapen. Kindlief heeft vanaf 4 uur olympische turncapriolen liggen uithalen :( Met als gevolg dat ik constant 3 druppels moest plassen, en honger kreeg en vervolgens tot 6 uur weer niet kon slapen.

Heeft iemand ook dat 's nachts steeds je kuiten in kramp schieten? Heel irritant en pijnlijk!

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ja ik had vannacht ook kramp. Hinderlijk he. Maar magnesium helpt niet echt hier.

12. 078mama

078mama Niet meer actief

Goedemorgen

Ook hier een verschrikkelijke nacht! Misschien hebben we iets gemist maar bij mij was die kleine ook verschrikkelijk druk. Daarnaast moest ik heel de tijd plassen en kon ik mijn draai niet vinden. Ik heb net een plasje bij de HA gebracht voor een blaasontsteking en ik hoor vanmiddag of ik dat heb of niet. Ik twijfel een beetje dus dacht, waarom niet.

Eind van de middag komt het kamertje als het goed is! Ik ben zo benieuwd! Ik hoop dat het een beetje makkelijk in elkaar te zetten is. Dat zullen we vanavond wel gaan doen als ik me beter voel.

@Uk ik denk dus niet dat ik ga zwemmen maar ik ben zo wispelturig als maar kan dus misschien denk ik over een paar uur weer iets anders...

13. 078mama

078mama Niet meer actief

Voordat je gaan slapen melk drinken schijnt ook te helpen tegen kramp. En even goed je spieren bewegen zodat er zuurstof bij je spieren komen.

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ah, nou dat melk drinken is geen probleem, er gaat tegenwoordig een liter per dag doorheen hier :D

Ik denk inderdaad dat onze kinders een stiekem pact gesloten hebben om ons wakker te houden. ;) Waarschijnlijk om te wennen ofzo :)

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik heb me net ingeschreven voor de themabijeenkomst bv van de kraamzorg. En voor infoavonden over zh bevalling bij 2 ziekenhuizen hier...

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Zonnetje!

Wij krijgen ook een jongetje! Zie foto in album. 30 aug. krijgen we de 3D echo dan zal ik die er ook in zetten.

17. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Nou, ik weet wel zeker dat dat pact is gesloten, want ook hier een horrible nacht. Ben echt kapot. Gisteravond begon het al met heftige krampen. Zodra ik iets van een stap wilde zetten, kwam ik echt niet meer verder en in bed was het helaas niet beter en bleef het dus aanhouden.
    En vervolgens ging madame ook nog ff druk koprollen en trappen. Lag ik eindelijk op mijn zij (na 10 tranen van de pijn...:() wilde madame niet op die zij liggen...

Goed, ik denk dat we die beebs van ons maar niet meer met elkaar moeten laten praten, want dat is helemaal niet leuk dit soort pacts :)

@jaki: fiets kan ik vandaag wel ophalen, maar is handiger om samen te gaan, want al die zitjes en zo zitten er los bij, die heb ik nog effe niet nodig natuurlijk :)
    Alleen morgen is die shop dicht, dus mss dat ik de fiets vandaag al wel haal...tenzij ik vanmiddag weer in zo'n diepe slaap donder, en dat klinkt niet onwaarschijnlijk na afgelopen nacht.

@zonnetje: voorzichtige felicitatie met jullie jongen dan! Ik zou het anders voor de zekerheid gewoon ff aan je VK vragen de volgende keer, want je gaat je er nu toch op instellen denk ik.

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Ukkepuk!

Ik ga zometeen mijn werk bellen om te zeggen dat ik in iedergeval geen berzen meer kan doen. Die heb ik midden en eindseptember nog 1. 2 totaal dus. Dat zijn dagen waarbij je moet staan en werken van 10:00 tot 20:00. Nou dat gaat deze meid zeker niet meer volhouden :)

Mijn baas is nog twee weken op vakantie. De komende twee weken probeer ik rustig aan te doen en dan toch maar de stoute schoenen aantrekken en een gesprek aan vragen.

Vanmiddag om 16:00 uur weer naar fysio eens kijken wat hij gaat zeggen.

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeetje meid wat vervelend! Dikke knffel voor jou hoor :)!

20. 078mama

078mama Niet meer actief

Alleen al de gedachte aan het werken op een beurs maakt me moe...Verstandig dat je dat niet gaat doen!

@Uk nu heb ik toch wel weer zin om te zwemmen..hmmm lastig lastig

Deel Deze Pagina