November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Lekker he, wispelturigheid in de zwangerschap ;)
    Zijn jullie mannen daar ook zo blij mee :)

Ik kan ook geen boodschappen doen voor een paar dagen, want ik weet echt nooit waar ik zin in heb. Ik heb overigens uberhaupt nooit echt zin om te gaan eten 's avonds. Als het er dan staat is het prima, maar ik heb geen grote bezwaren tegen koken, sowieso vlees, blegh...

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    mijn man is inmiddels aan mijn wispelturigheid gewend... Ik doe ook per dag boodschappen...

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Marbo jeetje dat is wel vervelend hoe voel je je nu?

domino hoe is het met je kiespijn, is het nu hij open is beter?

tipp ik heb ook last van kramp in mijn kuiten, wanneer ik me nu uitrek rek ik niet helemaal mijn tenen uit want dan schiet het erin en ze zeggen dat en zeepje aan het voeteneind leggen ook kan helpen.

Hier nog iemand met een onrustige nacht en dat komt vooral omdat ik bij iedere draai een fikse steek krijg, denk mijn banden. En ik heb een zeurende pijnlijke plek boven mijn buik zeg maar onder mijn borsten waar ik last van heb. Zo weer even geklaagd nu zo naar de fysio kijken voor mijn rugpijn.

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Boodschappen...hmm die doe ik eigenlijk niet meer. Ik vergeet de helft zodat mijn man dan alsnog naar de supermarkt moet. Om dat te voorkomen doet hij alles tegenwoordig zelf. Ik kom rustig thuis met alle ingredienten voor pasta behalve de pasta en tomaten ofzo.

Ik heb ook nergens trek in. Ik laat meestal de beslissing aan hem over en dan zie ik het wel. Als het voor me staat eet ik het toch wel op. Al heb ik steeds minder zin in eten de laatste tijd...

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha hier nog 1 die iedere dag boodschappen doet :)

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    herkenbaar beatrice. Ik maak wel een boodschappenlijstje, maar kom er in de supermarkt achter dat ik dat vergeten ben :(

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Mijn man kookt. Ben veel te moe om dat nog te doen als ik thuis kom.

8. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Jeetje wat vervelend dat jullie zulke slechte nachten hebben gehad.

@ Marbo: sterkte!

Ik ga zo naar de verloskundige voor controle.

Edit: vergeet ik helemaal te zeggen: jeuhhhh 28 weken gehaald! :D

9. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hey zonnetje! Leuk dat je even op mijn hyves was. Ja, die vakantie in Kijkduin was van afgelopen zomer. We zijn helemaal gek op Scheveningen. Het lijkt me aan de ene kant heerlijk om daar in de buurt te wonen, aan de andere kant woon ik hier in Drenthe ook prima. We gaan sowieso elk jaar 1 a 2 x naar Scheveningen, vooral om de relaxte sfeer. Meestal hebben we er dan ook een musical bij. Deze keer was het Tarzan, echt heel mooi.

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Corien, gefeliciteerd met deze mijlpaal!

11. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Daarvan zeggen ze dat het inderdaad niet bekend is wat het tijdens de zwangerschap doet. Maar officieel moet het geen kwaad kunnen. Ik slik het ook als ik last heb van maagzuur, maar dat had ik al gekregen na mijn maagverkleining.

12. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Zo, moest even weer bijlezen.
    Even een vraagje: Hebben jullie ook zo'n last van ontstoken tandvlees? Het wisselt per week, maar over het algemeen heb ik er een paar dagen per week last van. Erg irritant. Mijn tandarts had het al voorspelt, maar ik weet niet wat je er tegen kan doen, behalve zo goed mogelijk schoon houden. Iemand tips?

Goed, ga nu even gauw boodschappen doen ( ;) :) ) voordat ik over een uurtje alweer aan het werk moet. Het is maar een middagje. Even 80 km rijden voor officieel 2 uurtjes werken. Dom he?

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    80 km enkel of dubbel? Dubbel valt nog wel mee.
    Maar het blijft ver. Succes met de boodschappen ;)

14. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Ff een egoberichtje hoor:
    Wat een gezeik zeg hiero...
    Ik zit in een 4-hoek verstrengeld tussen mijn VK, P&O, de arbo-dienst en mijzelf...
    Soort van het kastje naar de muur verhaal en aan het einde van het verhaaltje zit ik met tranen in mijn ogen op het werk. Waarom moeten dat soort dingen nou altijd moeilijk gaan en ben jij als werknemer uiteindelijk altijd de soort 'schuldige' waarvan lijkt dat ze niet mee wilt werken?

Ik ga lekker weer naar huis toe straks, dit is echt zo NIET mijn dag...

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeetje wat een klote situatie kersje! Dikke knuffel
    Dit is ook waar ik zo bang voor ben.

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    janny, ik heb er ook last van, afwisselend per week/dag... Als ik er last van heb spoel ik na het poetsen met Meridol. Dat helpt bij mij erg goed.

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ik heb veel last van bloedend tandvlees en meet gaatjes. Ik moet eindseptember nog 3 gaatjes laten vullen. Terwijl ik normaal nooit iets heb :(

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Oei, ik ben nog niet naar de tandarts geweest....
    Had ik voor na de bevalling ingepland...

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ook :oops:

20. Niet meer actief

Goedemorgen dames!
    Wat hebben jullie veel gekletst op 1 avond/ochtend maar ik ben weer helemaal bij :)

Zonnetje: In mijn album staan 2 echo's van het geslacht eentje met 17 weken en eentje met 21 weken. Je kunt gerust even je VK op bellen hoor als je het zeker wilt weten, zij weet het namelijk wel.

KersjeB: Wat een rotsituatie zeg, snap helemaal dat je je *** voelt. :( Dikke knuffel!

Hier ook slecht geslapen dus ben vanochtend lekker even blijven liggen.

Oja: 25 weken vandaag! :thumup:

Deel Deze Pagina