hoi H en J! stond jij al op de lijst? of zie ik je over het hoofd.. of kom je hier voor het eerst tja ik ben hier pas 3 dagen.. dat is idd bandenpijn je hoeft je echt geen zorgen te maken!
@AmyR het is hier trouwens knap warm geworden, al blijft het bewolkt. ik denk zo'n 30 graden ofzo. ik denk toch maar even pesten
Als ik nadenk over hoe ik me nu voel (buikpijn hoofdpijn moe moe moe) dan is het toch lastig te begrijpen dat sommige vrouwen niet eens merken dat ze zwanger zijn... Nou ja... Heb net eventjes geslapen maar daar word je ook niet echt frisser van. Nu maar weer snel aan het werk!
@Edith rot he diabetes. mijn broer heeft het ook maar dan niet de zwsversie haha. je moet idd heel erg oppassen dan.. en 4400 gram viel wel mee? Hamza was 2850 gram! haha.
SAARTJEeeeeeee hihi ik heb je gemist hoor hahaha. Marlieke, Ik wist het bij mijn dochter ook niet. Het is dat ik niet ongesteld werd. MAar ik sloeg wel vaker een maand over dus dacht nog niks. Na daarna nog het niet te worden heb ik toch maar een test gedaan. Volgens de regels toen was ik 6 weken overtijd dus 8 weken zwanger. Tegenwoordig is het dan 10 weken maar oke. Ik had nergens last van. Als ik nu kijk naar nu dan denk ik ook jeetje. Heb maar last van mijn buik weer. Gisteren niet zo maar nu weer wel. vlagen van misselijkheid. Hmmz. Het was bij mijn dochter heerlijk.
mimi: hm dat klinkt inderdaad fijn! dat je dan weet dat je zwanger bent en dan heb je er al 10 weken opzitten hihi, hoef je het ook niet zo lang voor je te houden... heeft iemand het hier al aan iemand verteld? Ik heb het wel aan mijn moeder verteld maar die zat er al bovenop omdat ik vorige maand ook zwanger was maar toen werd ik later alsnog ongesteld...
@Marisha ja volgens mij krijg je overal ter wereld meer echos dan in NL! hier in Egypte is het ook niet ongebruikelijk om bij elk bezoek een echo te krijgen.. @Edith ben jij Belg? haha klinkt stom maar meestal kan ik uit de schrijfstijl wel opmaken dat er een Belg schrijft.. tot straks! @Marijke spannend! ben je al overtijd? @Joytje had he nog gegevens voor me? @Ukkepuk gelukkig voel je je wat beter vandaag! @Bramtim jij nog een test gedaan, het kriebelt bij mij dan ook steeds weer om er 1 te doen en mss doe ik dat ook wel! @Marlieke da's niet lekker werken als je zo moe bent.. sterkte ermee! trouwens als ik geen test had gedaan had ik ook niet geweten dat ik zwanger was! nergens last van! het kan dus wel @AmyR tot vanmiddag! @Mimi alvast een preventieve beterschap! hopelijk word je niet ziek en heb je geen blaasontsteking..
Mijn schoonmoeder weet het. Omdat ze wist dat in ongesteld moest worden. (was die maandag een beetje boos dat ik bang was weer een langere cyclus te krijgen). Ja de raden het al. Ik wist het niet eens. hahaha. Mijn 3 beste vriendinnetjes. en dat was het wel. Mijn vader zag het 16 februari al. Hmmmz haha ik niet want toen was ik net bevrucht haha maar hij het altijd eerder dan ik. Dus word leuk als ik hem zie. Mijn zus dacht het ook toen. en dat was 1,5 week voor mijn nOD
@Mimi jij wist het bij je vorige zws dus ook niet! wow.. had je geen kwaaltjes bij je dochter? @Marlieke ja de hele wereld weet het al zo ongeveer hahaha. met mijn ouders hing ik meteen al aan de telefoon 1 minuut na de positest
Hoi Meiden, ik kom me hier ook bijvoegen Met dank aan Saar! Ik ben kreeftje, 31 jaar, getrouwd, heb een zoon Noah van 17-02-2006 en heb vorige jaar 2 miskramen gehad. We hebben onderzoeken gehad, bloed en chromosomen en alles was ok. Ik hoooooop met heel mijn hart dat het nu wel goed mag gaan, wil zo graag een november kindje. Hopelijk gaan we hier tot novemeber van elkaar genieten en ervaringen uitwisselen. Liefs Kreeftje
Welkom kreeftje. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. We gaan er toch wel vanuit he dat het goed blijft gaan toch? We gaan gewoon lekker met zijn allen genieten deze zwangerschap. Ik wil ook graag een november beeb. Heerlijk
Hoi, Fijn dat jullie zo snel reageren. Is in elk geval toch een geruststelling te lezen dat het echt, echt, echt, erbij hoort. Zo raar, hoewel ik het bij mijn eerste zwangerschap ook had toch weer onzeker. (nou ja, het is ook wel 7 jaar geleden, hihi) Ik sta idd nog niet op de lijst, ik had pas 1 x gepost. Maar ik zou het wel leuk vinden om erop te staan hoor! Ik heb 26 maart de eerste afspraak met de verloskundige. En ik denk dat het een jongen wordt, ondanks de chinese kalender die denkt dat het een meisje wordt. 8) Uh, moest je verder nog iets weten? Oh ja! Uitgerekend, 3 november! (tenzij de verlosk. nog tot andere bevindingen komt met de echo, maar die krijg ik pas rond 12 weken)
lieve Kreeftje! ontzettend leuk dat je hier mee komt kletsen! ik hoop wel dat je van lezen houdt, want zoals je aan de blz kunt zien gaat het hier hard! maar het is wel supergezellie wil ik even van je weten: wat de Chinese mndkalender zegt dat het wordt en wat je zelf denkt.. de rest weet ik nog wel dan vul ik het lijstje in! xxxxxx Saar
NOVEMBER 2008 MAMA'S 1 november Fio, 31 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje 2 november Beppie1976, 31 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ? Sophie, 34 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ene dag jongen en andere dag meisje Edithdeb, 34 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje 3 november Maxje, 25 jaar, 2e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje Sanna, 28 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje sasgirl, 25 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje mimi1981, 27 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf ?? weet nog niet Saartje, 24 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: hoop een meisje aaltje, 29 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: ? H en J, ? jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: jongen 4 november Corien, 36 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf jongen Kreeftje, 31 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: jongen 5 november Hummel, 24 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: jongen AmyRose, 27 jaar, 3e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen Marisha, 27 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje happyluna, 28 jaar, 2e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen 6 november Sybje, 23 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen 7 november tatlim, .. jaar, .. kindje, kalender:.., denkt zelf:.. 8 november Bramtim, 32 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ? Seilenna, 25 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen 9 november Ukkepuk078, 28 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje noortje30, 32 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje 11 november Waarom, 28 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ? 13 november Marlieke, 32 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje Er zijn tot nu toe 25 november mama's! AFSPRAKENLIJST: 10 maart Sasgirl vk, Edithdeb vk 12 maart Hummel vk 15 maart Saartje vk en echo 18 maart Marisha echo, Mimi1981 gyn termijn echo 15:00 uur, Seilenna intake vk 19 maart Sophie intake vk, Kreeftje echo 21 maart Maxje gyn voor echo 25 maart AmyRose vk, Sybje echo fert. arts 26 maart Maxje vk, Sanna echo, H en J vk 27 maart Corien vk. 31 maart Beppie1976 vk, Sanna vk 2 april Fio vk 3 april Ukkepuk vk, Maxje echo vk 16 april noortje30 vk + echo