November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    vind het wel mooi hoor zo'n wieg! denk toch dat we 1tje gaan kopen :)

ik had een erg leuke muursticker gezien, maar kan hem niet meer terug vinden....even zoeken

2. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
  3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Geweldige muursticker! Wij houden het bij nijntjes op wolkjes van de Prenatal.

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nou, ik ga maar eens naar de internist. Ik haat dat soort inwendige einddarmonderzoeken.

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    succes chebu! hoop dat het wat gaat meevallen...

6. 078mama

078mama Niet meer actief

@Jootje Als je het niet hebt is het zo gekocht! Met internet is het helemaal makkelijk. Niet zo druk maken hoor. Daar hebben we nog weken de tijd voor ;)

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    chebu succes!

Leuk die muurstickers. Wel leuk al die ideeen van die kamertjes die voorbij komen.

8. 078mama

078mama Niet meer actief

9. Niet meer actief

hai hai,

Chebu: heel veel succes bij de internist, hoop dat het allemaal mee valt.

De kleine slaapt bij ons de eerste maanden in een reiswieg op onze slaapkamer naast ons bed. Vind dit zelf heel erg fijn en ook met voeden is het erg handig.

Ook wij hebben muurstickers met een lief gedichtje in gedachten! :)

10. Niet meer actief

11. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @kleinwonder: leuke site ook...ga ik ook nog even tussen neuzen.
    die tekst is ook leuk!

ik zal me klaarmaken voor me werk.
    tot morgen allemaal en een goede dag nog!

doei doei

12. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    @jootje, kleinwonder en beatrice, leuk he die muurstickers!
    Ik wil iets met schaapjes doen en de kamer ecru met beige en hier en daar een beetje roze houden, vrij rustig.
    We hebben een wiegje gekocht bij babyplanet, leuk voor de eerste weken en toch niet zo heel erg duur.

Verder hier alles nog hetzelfde. Ik ben er even uit gegaan om te eten, maar daarna maar weer gaan liggen. Als ik loop moet ik mijn buik vasthouden, dan voel ik de pijn niet zo, waarschijnlijk echt iets goed verrekt in mijn buik :confused: Het wordt gelukkig niet erger, dus ik denk dat ik met rust wel een eindje kom..

13. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    My god, wat heb ik gewoon een ontzettende KL*TE-dag!
    Gaat ie weer:
    Ik ga lekker naar huis toe, want op mijn werk was het ook niet veel soeps, liep voor geen meter, dus op tijd wegwezen daar. Wordt ik onderweg gebeld. Ik neem normaal nooit op en als ik het doe zet ik hem meteen op speaker, heb er zelf ook een pesthekel aan als mensen bellen onder het rijden... Maar nee, deze zwangere doos gaat vrolijk zitten babbelen en ja hoor, daar stond meneer agent, godvergeten 150 euro!

Echt, deze dag gaat gewoon helemaal niets worden. En dan kan ik ook nog niet eens hier thuis in de armen van mijn vent vallen, want die is er morgenochtend pas weer :(
    Zometeen ga ik lekker mijn fiets ophalen en daarna linea recta naar bed en daar blijf ik lekker...pffff...heeft er iemand een bakkie waar mijn tranen in opgevangen kunnen worden, er dreigt een overstroming hier...
    En tot zover mijn klaagzang maar weer... Morgen zal ik weer naar jullie luisteren meiden, sorry sorry sorry...

14. 078mama

078mama Niet meer actief

Volgens mij moet jij maar heel snel diep onder de deken gaan liggen! Normaal zou ik zeggen drink er even een flinke borrel op maar ja...dat zou nu een beetje vreemd zijn!

Morgen een betere dag?

15. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Oh, Kersje, wat naar!
    Het zit ons bijna allemaal niet echt mee vandaag, he..

Jammer dat je nu net die schouder nodig hebt..verwen jezelf maar met die fiets, kruip daarna gauw onder de wol met de TV aan en iets lekkers! Vroeg slapen, dan is de dag zo om..
    Een knuffel!

16. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    kersje balen zeg! niks aan hoor...en snap maar al te goed dat je nu die schouder en die armen om je heen mist...Vanavond lekker onder de wol, met kop thee en lekkere koekjes en tv kijken! ff lekker jezelf verwennen, heb je wel verdiend hoor

17. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Kersje: wat een dag....kruip lekker onder de wol. Hopelijk lacht de wereld je morgen weer tegemoet *knuf*

18. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    hallo, wat vervelende verhalen sommige van jullie. rustig aan he.. komt wel goed. ik weet het dat niet makkelijk is omdat we bijna hoogzwanger zijn. klaag mag natuurlijk altijd. hoort bij hoor. ik ken dat.. ook veel zeuren pff. ik heb dat ook.

heel leuk lettrsinteuren of zo.. en ik heb al letters van naam besteld en ligt al in huis haha. ik moet nog ze schilderen. en tekst lijkt me ook leuk om erbij. ik heb net met mijn ventje overgelegd. hij vind het ook leuk idee. misschien kan mijn schoonzus wel zelf schilderen of zo.. wie weet. of toch bestellen we letters toch wel haha.. hihi:

vandaag heb ik zo paar dozen uitgehaald alle kleren van babys zijn in de mandje die moet ik nog alles wassen dat doe ik morgen lekker wel. hihi.. en morgenmiddag ga ik naar de stoffenwinkel voor gordijn daarnaast neem ik de behangpapier mee voor aanpassen:D hihi. daar heb ik zo zin in.. dat hebben jullie zeker ook heerlijk gevoel he:D hihi

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Kersje zal je net zien heb je al een baaldag en dan ook nog aangehouden, ga straks maar lekker in bed liggen en even uitrusten, rustig aan.

20. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    A jemig Kersje, wat een baal dag. Straks lekker je fiets ophalen en dan lekker onder de dekens wegkruipen. Morgen hoop ik dat je een betere dag hebt.

@ Beatrice, jij weet ook niet wat je wilt... Nou misschien zie ik je vanavond en anders zie ik je misschien volgende week ;)

Deel Deze Pagina