Jeetje schildje, dat is idd ff heel moeilijk, zeker nu je zo lekker in je zwangerschapshormonen zit. Heel veel sterkte en doe waar jij je het beste bij voelt, dat zal je opa ook willen. Succes.
Chebu: Ik ken het.. Ook wij hebben die rommel! Komt denk ik ook omdat we hier nog maar kort wonen en tot nu toe altijd alles maar 'neergekwakt' hebben. Nu begint het allemaal toch wel 'vol' te worden in de kamers haha. Vooral mijn vriend kan er iets van. Hij heeft wel 200 paar keeperhandschoenen (die een speciale behandeling nodig hebben en dus niet zomaar ergens opgeruimd mogen worden maar ze worden wel na 1x gebruikt te hebben weggegooid :S en dan hebben we het nog niet eens over de voetbalschoenen en loopschoenen die overal door het huis heen slingeren... grrr
Hoi allemaal! @Kersje: Ach meid, wat rot voor je dat je zo'n kl*tedag hebt. Gaat het nu iets beter nu je lekker in bed ligt? Gelukkig heb je je nieuwe fiets kunnen halen. En als ik die agent was geweest, had ik jou als sneue, zwangere vrouw, lekker laten rijden. Wat betreft je werk, ik hoop echt dat ze jou nu eens serieus gaan nemen. Ik zou bijna naar je werk rijden en eens flink voor je opkomen! @Tipp: Is Meridol te koop in de AH? Of in de Etos? Werkt het binnen een paar uur? @Beatrice: De verkoopster heeft ons uitgelegd dat het hemeltje wel een functie heeft. Weet alleen niet meer precies wat. Als je kleintje gaat slapen moet je het een stukje dicht trekken. Ik vroeg net aan mijn man of hij zich haar verhaal nog kon herinneren. Hij dacht dat het om de tocht was. Ook al zitten er gaatjes in de stof, hij houdt wel tocht tegen. Verder ook om de redenen wat Noatje zegt. Ben benieuwd hoe jullie kamertje wordt! Het klinkt heel leuk. @Jootje: Bij ons komt ons beebje gelijk in een ledikantje. Heb al veel gehoord dat ze maar een paar maandjes in een wiegje passen. Daar istie zo uitgegroeid dus. Dat vonden we zonde. @Jaki: Heerlijk dat je zo aan het genieten bent van je kamertje. Ben erg benieuwd naar de foto's! @Kleinwonder: Nesteldrang? Wow, ik krijg altijd zo'n bewondering voor meiden die spontaan begin te poetsen! Volgens mij krijg ik nooit in mijn zwangerschap schoonmaakneigingen. Heb er zo'n hekel aan! Je bent er wel op tijd bij trouwens! @Chebu: Auwie! Knuf voor je meis! @Sybje: Gefeliciteerd met je nieuwe nichtje! @Conny: Wat fijn dat het hartje normaal klopte. Een hele geruststelling! Blij dat je onder goede controle blijft. Knap dat je tijdens de keizersnee gelijk de sterrilisatie doet. Lijkt me bij elkaar een zware ingreep. Ben ook wel benieuwd waarom je een keizersnee krijgt en hoe je nu zwanger bent geworden. Maar als je het niet wilt vertellen begrijp ik het hoor! @Schildje: Heel veel sterkte met je opa. Het zal een moeilijke tijd worden. Het is wel dubbel zo he? @All: Sorry voor als ik iemand vergeten ben! Hier is alles rustig. Heb voor het eerst in mijn zwangerschap vanmiddag na het werken een slaapje gedaan. Gun mezelf er eigenlijk geen tijd voor, maar het lag wel heerlijk!
Jeetje meiden wat is het toch rustig op het forum vanavond! Wij gaan zo lekker bank hangen! Tot morgen meiden. xxx
schildje dat is erg vervelend nieuws heel veel sterkte! Chebu vervelend van je achterste succes. conny fijn dat de controle goed was en het hartje ook goed klopte. Dames die nesteldrang hebben dat wil ik ook wel dat ik uit mezelf wil opruimen hihi komt hopelijk nog. Kersje lekker op bed? lekker uitrusten Vandaag de intake van de kraamzorg gehad, wel leuk om er over te praten en tips te krijgen.
Schildje wat er voor je, ik wil je heel veel sterkte wensen. Kersje en janny, ik ben via ivf zwanger geworden. Ik heb de ziekte van crohn, die was zo erg dat ze mijn dikke darm, endeldarm en anus verwijderd hebben. Ik heb nu een eindstandige ileostoma en mag niet natuurlijk bevallen. Bij mijn zoontje was dat ook en het is heel goed gegaan. Het is voor ons al een heel groot wonder dat we twee kinderen krijgen, tot 5 jaar geleden was ik zo ziek dat ik niet wist of ik het zou overleven. De kans dat ik kinderen zou krijgen was eigenlijk uitgesloten maar gelukkig heb ik een hele goede arts die toch het risico wou nemen en het is heel erg goed gegaan. Mijn buik zit vol littekens en daar door heb ik vorige jaar een bbz gehad, en hebben ze de eileider verwijderd. De andere ligt zo verkleeft dat de kans op een normale zwangerschap minimaal is, maar niet 100% uitgesloten. Ik denk dat het daarom voor mij makelijker is om de beslissing te maken voor een steralisatie. Ik voel ook aan mijn lichaam dat dit het uiterste is en dat ik het zeker niet nog een zwangerschap aan zou kunnen. sorry voor het lange verhaal,
Och jee, Conny! Wat een heftig verhaal! Heb veel bewondering voor je! Ook al zo'n medische geschiedenis dus. En ook, net als ik, een bbz gehad. Ik heb geen idee wat een eindstandige ileostoma is, maar ik hoor van verhalen dat een stoma geen pretje is. Daar moet je echt mee leren leven, toch? Ik ben ontzettend blij voor jullie dat jullie een gezond kindje hebben en dat de 2e op komst is. Dat moet een heel mooi dankbaar iets zijn. Je hoeft niet sorry voor het lange verhaal te zeggen hoor. We vroegen er toch naar?! Vind het heel knap dat je het met ons wilt delen. Knuf voor jou! En weltrusten allemaal! Moet er morgen weer om 6.00 uur uit voor m'n werk. Leuk is anders... hihi. Tot morgenmiddag!
@sybje van harte gefeliciteerd met je nichtje! @ schildje; Sterkte! Kom ik vandaag thuis, busje volgeladen met spullen, alles naar zolder gesjouwd (onze 2 kamers ) willen we het wiegje in elkaar zetten.... zijn we de schroeven vergeten bij mijn moeder nu moeten we tot morgen wachten....zucht....
hee meiden, niet alles bijgelezen hoor... Ik dacht dus even boodschappen te doen. Nou dat even werd even alng MOest na het boodschappen doen direct bijspringen bij mijn man bij een klant, dat was een groot drama. Daarna naar de makro, we zouden daar eten. Is het ding in verbouwing en hebben ze het restaurant zoek gemaakt Daarna moesten we nog naar ikea, dus daar maar gegeten. Ben nu pas weer thuis. Ik ben op en ga zo lekker naar bed. Oh ja, ik heb vandaag maar meteen een afspraak bij de tandarts gemaakt... Ik kon donderdag al terecht en ze vond het verstandig om niet tot na de bevalling te wachten! Pfff Ik zie er zo tegen op
Hi dames, Heb alleen de laatste blz gelezen; @ Shildje heel veel sterkte! @ kersje las dat je niet seriues wordt genomen op je werk, wel door de arbo? Voor jezelf opkomen he! Ik ben hiert bijna niet, omdat ik nog steeds geen computer heb alleen als mijn vriend thuis is. MAAR dit heeft ook wat opgeleverd de babykamer is af! (Oke kasten zijn niet ingericht enzo maar de schildering etc is klaar). En daar ben ik echt heel blij mee. Mijn bekken gaat achteruit dus dit geeft wel heel veel rust! Dit wou ik jullie niet ontzeggen :-0 dus de foto's staan in mijn album het gaat om de poeh kamer! De andere kamer heeft een vriendin geschilderd 2 jaar geleden voor mijn zoontje! Hoop dat ik snel een computer heb dan ga ik weer echt meekletsen. Jooze
wat een geweldige kamer Jooze! Wat een werk moet dat geweest zijn! En wat super dat bootje-bedje Hoe kom je op het idee?
Wow Jooze, dat zijn erg mooie muurschilderingen, allebei de kamertjes! Doe maar weer rustig aan dan nu, je zal wel wat rust nodig hebben met je bekkenklachten idd. En even voor de goede orde voor iedereen: ik wordt in principe op mijn werk wel serieus genomen met mijn klachten hoor. Ik had vandaag gewoon ff een strubbeling die hopelijk morgen na het bezoek aan de arbo-arts voorbij is. @conny: jij hebt dan ook inderdaad een behoorlijke medische historie achter de rug, maar hopelijk dan zometeen wel 2 gezonde kids! Wat zou dat geweldig zijn joh! Verstandig dat je het hier dan inderdaad ook bij laat en begrijpelijk dat je dan die keuze voor sterilisatie meteen kunt maken. Dat we maar allemaal gezonde november-beebs op de wereld mogen zetten meiden! @tipp: slaap lekker, was een vermoeiende dag zo te horen. Ik ga ook lekker naar bed, morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen Slaap lekker allemaal!
Thanks, Het idee voor het bootje bed; Het bootje bed is door de opa van mijn vriend gemaakt (en door de vader van mijn vriend als bootje gebruikt toen hij 12 was maar bleek niet wtaerdicht ) Echt een familiestuk dus. Maar ik ben het nog aan het opknappen moet nog een zeil op. Het idee van de kamer kwam door de nemokamer dat idee is ontstaan doordat ik australie op vakantie was. Ik wou net zo iets maar dan in een ander thema. en dan maar plaatjes zoeken. Jooze
Schildje: Wat een moeilijke situatie zeg! Heel veel sterkte. Conny: wat een groot kado dat je met jou geschiedenis nu van en 2e kindje inverwachting mag zijn! Sybje: Van harte! Ik vind het zelf op het moment een heel raar idee als ik het kleintje van een ander zie dat ikzelf over 3 maanden mijn eigen kindje vast kan houden! Chebu: Dat is ook minder nieuws zeg! Hoe lang heb je al last van colitis ulcerosa? Slikte je ook al medicijnen voor je zwanger werd? Kersje: morgen weer een nieuwe dag he?