November 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Zonnebeertje, Feb 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Als het onderwerp zich er voor leent om te vergeven en te vergeten zou ik dat zeker doen. Misschien is zo'n heftige uitspatting maar net was jullie nodig hadden om weer alle prioriteiten op een rijtje te zetten...

2. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

Jan 6, 2008
    1,153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Beatrice, idd om er dan op door te gaan lost ook niets op. Heb hem net aan de telefoon gehad en hij was al aardig bedaart... Dus komt weer helemaal goed.
    Volgende week ga ik zeker weer zwemmen :D

3. GerdienD

GerdienD Actief lid

Feb 28, 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    @ukkepuk bah zeg! wat vreselijk voor je! heel veel sterkte en een dikke knuff!

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    klinkt allemaal erg positief uk! Fijn! En gefeliciteerd met je mijlpaal!

5. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Ukkepuk gelukkig klinkt weer een beetje positief hopelijk komt het weer helemaal goed!

Jooze wat leuk die wanden zeg en dat bedje vind ik ook een erg leuk idee!

Conny dat is niet niks allemaal, hopelijk komt met jullie kleintje alles goed en knap dat je dan gelijk de sterilisatie laat doen.

schildje nogmaals sterkte!

6. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

Jan 6, 2008
    1,153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Even iets heel anders...

Ik heb vorige week slofjes met een berenpoot erop gekocht bij de prenatal, afgelopen weekend zag ik op tv dat ze hiervan ook wantjes hadden. Heb bij de prenatal gekeken hiervoor maar daar hadden ze ze niet. Weet iemand van jullie toevallig waar je deze zou kunnen kopen ?

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Misschien even bellen met de prenatal superstore in Rotterdam? Die zit dacht ik aan de Jan kwakplaats. Die is echt super groot dus goede kans dat je het daar wel kunt vinden. Als je er niet naar toe kan rijden kan ik ze ook nog voor je halen. Ik werk er behoorlijk dichtbij dus ga best vaak even kijken...

8. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

Jan 6, 2008
    1,153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    goede tip Beatrice, ik ga er achteraan. Misschien dat ik vanmiddag wel even lang rij. Ik werk zelf op de heijplaat in Rotterdam dus kom er ook prakties langs als ik naar huis ga.
    In ieder geval bedankt voor het aanbod.

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    @ Jootje!

Ook wij hebben de oma's gevraagd mee tegaan naar de 3D echo 30 Aug. Nou ze begonnen bijna te gillen van blijdschap! haha ;)

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Het is bij de drogist gewoon te koop. Staat bij de tandenpoetsspullen. Het werkt perfect. Succes!

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    @ Corien Wat vervelend meid dat je zo'n rot nacht heb gehad. Hier ook een rot nacht.....pfff Verschrikkelijk maagpijn heb lang wakker gelegen en ben vanmorgen maar iets langer blijven liggen ik was echt gebroken!
    Dikke knuffel voor jou!

@Uk klinkt allemaal positief! Ben blij dat hij weer thuis komt!

12. Jaki

Jaki Bekend lid

Apr 17, 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    goedemorgen,

ukkepuk, pff wat ellendig heb jij nacht gehad. maar gelukkig is weer goed gegaan. natuurlijk thuis blijft lost inderdaad niet op. lekker afleiding. vanavond lekker ff knuffelen met je ventje.

Schildje. wat erg zeg.. sterkte... ik kan me voorstellen dat je niet wil erbij staan. ik begrijp jou het heel goed. doe maar rustig aan,gelukkig steun veel jou terwijl je zwanger ben.

ik ga vandaag stof gordijn halen. en daarna gaat mijn schoonmoeder voor mij maken:D

enne gefeliciteerd met mijlpaal. ikke donderdag 28 weken eindelijk te halen.

13. 078mama

078mama Niet meer actief

Oke top! dan kan je daar zelf dus even kijken. Volgens mij gaan ze daar bijna de deuren sluiten om te verhuizen naar de superstores bij het alexandruim...maar nu zijn ze nog open

14. Niet meer actief

Goedemorgen,

Ben blij dat de ruzie goed is gekomen Ukkepuk , straks maar even lief zijn voor elkaar? Het is ook niet altijd makkelijk een man combineren met je hormonen hoor! :p

Ons ventje is heel erg rustig gisteren al en deze ochtend ook al, haalt waarschijnlijk een hoop slaap in want de dagen ervoor was meneer echt hartstikke druk in mijn buik.
    Vanochtend wel heel even moeten lachen, ik lag op mijn zij en ineens voel ik écht in mn zij 2 voetjes drukken en helemaal in mn andere zij voel ik een hoofdje/armpjes ofzo (in ieder geval zachter :D ) zo schattig haha. Toen besefte ik me ook hoe groot die 'kleine' al wel niet moet zijn :D

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    lijkt me een grappig gevoel kleinwonder :D

16. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ukkepuk : weetg het niet zeker ... maar die hebben ze daar volgens mij ook niet ...ik had er ook al naar gekeken

17. KersjeB

KersjeB Bekend lid

Apr 23, 2008
    820
    0
    0
    Jakkes Uk, dat soort dingen kun je er nu niet echt bij hebben. Fijn dat jullie eruit kunnen komen, klinkt wel als een heel heftige ruzie.

Ik ben vandaag ff lekker helemaal thuis! Heb heerlijk geslapen, maar zit ook weer in de 'constant-moe-modus'. Hoe lang je ook slaapt, je blijft moe. Ik ben er om 11 uur maar uit gegaan. Zometeen naar de arbo-arts en vanavond komt die vriend van ons weer verder schilderen in de babykamer. We zijn er nu al zo gelukkig mee, staan elke avond ff stralend in die kamer, terwijl het nog lang niet af is :)
    Hoe is het met jouw meubeltjes afgelopen Beatrice? Happy?

@kleinwonder: gaaf is dat he, als je zo duidelijk voelt waar ie zit? Die meid van ons is echt superdruk, elke dag weer, ik voel ook echt aan alle kanten getrappel, heerlijk is dat! Maar hopelijk is ze wel wat rustiger als ze straks geboren is, hihi. Ik had al van mijn moeder begrepen dat mijn broertje ook zo druk was in de buik, maar een heel rustig kind, dus ik heb nog hoop :)

@jaki: veel plezier en succes met gordijnen zoeken!

18. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden ...

ik heb zo weer een apk keuring bij de gyn ....kan zijn dat ik niet direct reageer want als het te lang duurt ga ik gelijk werken ....
    hoop dat die botte gyn nu wel een keer luistert ....

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Succes meid!

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33