Ik ben zeker happy met de spullen. We hebben gisteren het bedje en de comode in elkaar gezet en vanavond gaan we denk ik de kast even doen. Dan kan ik alles lekker schoon gaan maken en in gaan richten. Ik kan niet wachten! Volgende week zal ik foto's online gaan plaatsen. Dan heb ik denk ik ook wat meer kunnen doen in de kamer. Het zijn nu een beetje drukke tijden. Lekker dat je een dagje thuis bent gebleven! Ik kan me voorstellen dat je even op bent. Dat heb ik ook een beetje. Ik ben vorige week bij de Arbo geweest en dat stelde echt helemaal niets voor. Gewoon mijn verhaal gedaan en klaar. Niet eens even kijken naar je klachten ofzo. Heel vaag en nutteloos maar oke, het moet! Succes
Dat denk ik wel. Volgens mij moet je dat altijd omdat het UWV alleen dossiers van de Arbo aanneemt ofzo...
@ sybje, succes bij de Gyn. ik zal eerst wel even bellen naar de prenatal, dan kom ik niet voor niets. @ KersjeB, vervelend dat je weer zo moe bent, lekker een dagje thuis uitrusten. @ Beatrice, ben heel benieuwd naar de foto's van de babykamer. Lekker helemaal happy the peppy met je meubeltjes
op de foto's van ons kamertje moeten jullie nog even wachten hoor... Die is (als alles volgens plan verloopt) pas eind sept af
Fijn dat je happy bent met jullie kamer Beatrice! Lijkt me zo'n tegenvaller als je alles dan in huis krijgt en het toch net anders is dan je had gedacht. We wachten rustig de foto's af @wendy: je zult idd waarschijnlijk ook nog naar een arbo-arts of een uwv-arts nog moeten, dat hoort bij je (gedeeltelijke) ziekmelding. Alhoewel ik ook met een verklaring van mijn VK/HA had afgekund, maar wellicht dat die van een fysio dan weer net niet voldoende is... @sybje: succes bij de gyn! @tipp: dan heb je iig nog iets om te doen aan het einde van je zwangerschap. Wij gaan straks allemaal klagen dat we ons zo vervelen, hihi. Ik ben op zich ook niet zo huiverig voor de arbo-arts, maar heb nooit zo'n hoge pet van ze op en je hoort nog wel eens verhalen van meiden waarbij dat dus niet als een soort formaliteit ging, maar waarbij hij dus gewoon bepaald had dat ze best wat meer konden werken. En mijn vorige ervaring met zo'n arts was dus helemaal niet best (die vent is ook ontslagen na mijn beklag), dus gelukkig gaat mijn vent ook lekker ff mee. Kan ie hem in elkaar rammen als dat nodig blijkt...is ie ook echt het type voor...NOT haha.
Ach ja we machten maar af. Kan de brief toch pas over twee weken aan mijn baas geven hij is nog in Italie. Ik heb juist op aanraden van de VK een brief gevraagd bij de fysio. Omdat de VK dacht dat een brief van hem niet voldoende zou zijn haha wat een gedoe allemaal he en dat alleen maar omdat wij aan ons kleintje en onszelf denken!
goedemiddag... hier eindelijk goed geslapen. heb mijn voedingskussen er maar even bij gepakt. die kleine van ons maakt een hele show wanneer ik op bed ga en wakker word. buik lijkt dan wel een golfslagbad voelt wel heel apart. trouwens wat kletsen jullie veel af op zo'n morgen. ik geloof dat ik toch echt een langslaper aan het worden ben. @ukk: schrok wel even hoor van je bericht dat je ruzie had gehad. ben zo blij dat het toch nog goed komt. had naar kunnen aflopen. heb wonder boven wonder juist weinig ruzie/woordenwiseling op het moment. terwijl ik juist heel koppig kan zijn.
je kersje, dat is ook wel waar... Maar ja... Ik wil zo graag NU wat doen, maar door mijn man zijn werk kunnen we echt alleen in het weekend werken
@wendy: mijn VK is ook mijn HA, dus vandaar dat dat genoeg is ws. Mss dat de verklaring van een fysio ook wel goed is dan, haha! @jootje: als je er zo laat in ligt, dan kan het ook niet anders dan dat je laat wakker bent natuurlijk Wel gezellig toch, ff bijlezen in de morgen zo?
Moge Jootje, truste Tipp! Trouwens, zijn er hier nog meer dames die straks ook zo'n lekkere anti-D spuit krijgen!?
Wij hebben gelukkig ook bijna tot nooit ruzie, laatste keer is zeker wel 8 maanden geleden. Maar als we dan ruzie hebben hebben we het ook wel goed en heftig. Ik ben zeker de laatste tijd rustig en heb vaak zoiets van ja zal wel en er dan niet op reageren, maar helaas gister ging dat niet. Ikzelf ben gister ook wel geschrokken hoor. Ahahah ons meisje bepaalt zelfs al op welke zij ik ga liggen, als ik rechts lig gaat ze in mn zij schoppen en moet ik me gewoon ondraaien... hoe klein zo ook zijn ze hebben al een eigen willetje.
ik ben niet de enige dus met een zijtrapper... soms best vervelend, weet soms niet hoe ik moet zitten omdat de kleine me dan zeer doet in mijn zij. uk: zo gaat dat ook bij ons...als we ruzie hebben, dan is het ook een beste ruzie. tja..lig de laatste tijd zo en zo laat op bed. ben gewoon niet eerder moe. maar ja wat wil je ook als je smorgens heel lang ligt het plenst hier...en moet nog met de hond wandelen. 1 uur zou ik bij een vriendinnetje zijn... en dan weer werken tot 23:15 uur. dusssss dat word morgen ochtend weer veel bijlezen lig wederom laat op bed vanaaf. fijne dag allemaal!
Ben dus niet de enige. Heel stom maar ik zie er best wel tegenop Brr.. Bij mij staat nog geen data vast maar dat zal na de volgende afspraak met de VK wel anders zijn want hij moet in week 30 geloof ik?