November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hoeveel staat het dan? En tegen wie spelen ze?

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Het staat nu 1-0 tegen Engeland. Nog 5 minuten te gaan.

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    1-0 maar....Dat houdt niet over.

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Nou met dit spel moeten ze er bijna blij mee zijn. Wat een slechte wedstrijd... Het is gelukkig voorbij, je wilde er bijna niet meer naar kijken. De beide keepers waren super maar de rest... Gelukkig hebben we altijd de strafcorners nog ;)

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    En hoeveel is het uiteindelijk geworden

6. 078mama

078mama Niet meer actief

1-0 gewonnen, komen we goed weg!

7. Niet meer actief

Wat een reddingen van die keepers zeg, jeetje!
    Ik voetbalde altijd maar ben ook zodra ik hoorde dat ik zwanger was gestopt. Trainde 5 dagen in de week + wedstrijden dus de verloskundige waarschuwde mij al dat ik niet moest schrikken van snelle gewichtstoename ;) Vooral mn benen waren altijd erg gespierd nou daar is weinig meer van over!

Wat een slechte prestatie van die roeiers zeg, moest wel lachen om die coach hij snapte er echt helemaal niets van.

Ik vind de OS echt geweldig, kijk zoveel mogelijk. Alleen boogschieten, kleiduifschieten etc kan me niet echt boeien.

8. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik ben ook weer terug van ons weekendje weg, gisteravond teruggekomen en vanmorgen weer om 6:15 op om te gaan werken, pfffff.

Gister bij de vk geweest, ze denkt dat ik mijn bmm gescheurd heb bij mijn bevalling door een fout van het z'huis, ze hebben ws de vacuumpomp niet gecontroleerd en hebben een stuk van mijn bmm weggetrokken, :evil: ben daar best van onder de indruk, stelletje idioten, en me dan ook nog hechten zonder verdoving, de vk vond het ook heel erg raar allemaal.
    Heb nu dan ook afgesproken in het andere z'huis te bevallen (amerfoort) en met en ruggenprik!

hier nog bijzonderheden?

9. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

Thanks voor de complimenten van het kamertje. Ben er ook echt heel blij mee ;)

@shelters, wrappers en bunkers. Wij gaan voor de shelter. Heb ooit een wrapper nagemaakt. Het nadeel vond ik dat je je kindje wakker maakt als je het in of uit de maxicosie haalt. Het is wel lekker dat je ook altijd een soortr van speelkleed hebt.
    De bunker is volgens mij meer geschikt voor oudere kinderen en is meer echt alleen een voetenzak.

@Maxje, wat een verhaal, kan me voorstellen dat je nu voor wat zekerheid gaat (ander ziekenhuis en ruggenprik). Lekker dat het nu al geregeld is en dat vk er achter staat.

@ hokey is toch wel echt off topic hoor haha!

Jooze

10. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    hai hai,

Zo wat hebben jullie weer veel geschreven. Ik ben om half 3 lekker naar huis gegaan, even een half uurtje op de bank gelegen en toen mn ventje opghaald van het werk. We hebben het niet meer over de ruzie gehad vergeten en vergeven.

Merk wel dat ik nu al minder moe ben dan dat is gewoon 8 uur werk.

een van mn katten is verkouden, echt zielig, ze loopt de hele tijd te snotteren en te niessen... echt zielig

11. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @Beatrice: Ik denk dat ik dan maar gewoon ga zwemmen. Maar het leek mij inderdaad gezellig met meerdere dikke buiken rond te dobberen. En je kreeg er ook nog theorie bij. Aangezien ik verder geen zw.cursus ga volgen, leek mij dit wel een leuke combi.

@Chebu: Ik weet niet of ik een andere cursus wil gaan doen. Ben er zelf niet zo'n type voor. Heb wel al rondgeneusd naar wat er allemaal is, maar het lijkt me niet iets voor mij allemaal. Daarbij komt nog dat hier in de regio weinig aanbod is.

@Maxje: Tjee zeg, wat een domme fout! Kan me voorstellen dat je niet meer naar dat zh wil! En ja, ik miste je berichtjes al, maar je was dus een weekendje weg! Leuk gehad?

12. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Juist ja... heb even een uurtje geslapen en ben nu weer helder! Je hebt helemaal gelijk hoor: de shelter kan ook in de maxicosi, de wrapper juist niet (zitten geen gaten in voor de veiligheidsriemen).
    Maar de shelter daar zijn ze dus vrij snel uit gegroeid, terwijl de bunker langer meegaat. Ik heb dus begrepen dat de bunker (hoewel hij er niet voor is bedoeld) wel in de maxicosi past. Onze babies zijn midwinter nog op hun kleinst dus zou dat misschien nog wel lukken?
    De wrapper ziet er ook prachtig uit, maar die gaat dus echt niet in de maxicosi, kan alleen als inwikkel-en speelkleed gebruikt worden. Ook leuk, maar vind ze best prijzig dus wil graag 1 kiezen waar we zoveel mogelijk plezier van hebben.

13. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ja erg leuk gehad! waren naar zeeland een paar dagen in een huisje, vrienden zaten daar en hadden ons uitgenodigd.

De bunker en wrapper passen volgens mij niet in de mc, je kunt het ondestuk van de gordel er niet doorheen halen, en anders kunnen de gordels niet strak.
    Ik gebruikte de wrapper altijd als dekentje in de wagen, was wel makkelijk, het was toen april en af en toe best lekker warm, dan kon je hem gewoon openslaan

14. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ik lees net dat de laatste juli-mama's ook bevallen zijn. De augustus mama's zijn druk bezig met bevallen, dan hoeven alleen nog maar de september en oktober mama's nog maar! Dan zijn wij al aan de beurt! Frapant he? Gaat het toch nog hartstikke snel! En dan te bedenken dat de eerste van ons over 2 maandjes in oktober al zullen bevallen. Erg apart, ben er nog helemaal niet zoveel mee bezig. Maar 2 maandjes is 8 weken en dat klinkt zo weinig!

15. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik wil ook in oktober hoor ;)
    ben de 30e uitgerekend

16. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    De wrapper kan inderdaad niet: daar zitten geen gaten in, de bunker wel: die is tenslotte ook voor in de buggy geschikt (voor 3 of 5 punts gordel). Hij is alleen natuurlijk een stuk groter (met name ook langer) maargoed, dan hou je aan het voeteind een stuk over. Dat kan toch geen kwaad? Of zie ik dit nu te optimistisch in?

17. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    oh ja dat is waar ;)

18. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Zo, Kersje heeft de dag zonder te vallen doorbracht :)
    Als je maar genoeg opziet tegen iets, valt het altijd mee he. De arbo-arts was een prima vent die helemaal begreep dat ik niet FT kon werken. En hij heeft ook direct zijn conclusie getrokken dat dit de rest van mijn zwangerschap gaat duren, dus meer dan 50% zit er niet meer in tot aan mijn verlof.
    Superfijn en hopelijk neemt het UWV dat advies gewoon over, maar vooralsnog heeft mijn werkgever in ieder geval duidelijkheid nu.

Fijn dat jij het UWV ook hebt 'overtuigd' Beatrice. Stom dat dat nog nodig is hoor!

@maxje: welkom terug en fijn dat jullie het leuk hebben gehad!
    Wat een bizar verhaal ook weer van jouw vorige bevalling. Hopelijk zijn ze in Amersfoort beter idd!

Ennnn onze babykamer is zo goed als af qua schilderwerk, jippie! Mijn vent kan nu volgende week ergens de vloer erin leggen en dan nog 1x wat houtwerk schilderen en dan kan alles erin, jeej jeej jeej!

Zo, ik ga lekker op de bank hangen. Eens ff kijken of de tv nog wat te bieden heeft vanavond. Dag dag!

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    zo hey jullie hebben een hoop geschreven vanavond ....

ik heb nu over 2 weken een afspraak bij de internist ....en dan hoor ik meer over een evt behandelplan

ik heb ook al een een aantal keren naar die shelters en wrappers staan kijken ziet er intressant uit ...

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik ga lekker bankhangen! iedereen een hele fijne avond en tot morgen!

Deel Deze Pagina