Oh ja, sybje: wat rot joh die suiker. Hopelijk krijg je een goede behandeling waarmee je er weinig tot geen last van hebt/krijgt. Ik zit net weer ff te kijken en nu ben ik echt helemaal in de war, je hebt shelters, lodgers en wrappers en aan elk van die dingen zitten wel voordelen... Ik heb 2 van dat soort dingen van mijn schoonzus gekregen, maar welke dat dan pcies zijn... Maar eens ff opsnuffelen binnenkort Er is trouwens helemaal NIETS op tv
ja idd, bizar he, moet er maar niet teveel over nadenken... Had dus echt noooooit verwacht dat het gewoon een fout van het z'huis kon zijn... Sybje, jeetje, wat vervelend zeg, suiker, hopen dat je je me medicijnen beter voelt, of geven ze erniks voor?
Morgen weer naar de gyn. Een andere dan mijn eigen want die is op vakantie. Eens zien wat ie zegt en hoe het met me is. Anyway, ik ben verschrikkelijk moe. Nu nog even de boekhouding en dan mijn bed in! Trusten!
We hebben vanavond de pret echo gehad het was echt weer super om de kleine weer te zien. Hij/zij blijft eigenwijs op iedere echo lag het met de handjes bij het gezicht zo ook vanavond dus moesten aardig geduld hebben voordat de handjes even weggingen dus wel een mooie foto van het gezichtje maar de meeste beelden met handjes bij het gezicht nu al een voorkeurshouding. De kleine weer mogen bewonderen nu 15 weken zonder te kijken dat duurt wel lang we hebben tot nu toe iedere 4 a 5 weken wel een echo gehad dus nu geduld hebben.
goedenacht... hier weer terug van een avondje werken. heb weer aardig last van mijn bilspier. morgen toch de vk maar even vragen.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - :-# 30 oktober Maxje - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-# 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - : 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-# 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - het wordt een meisje 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X san79 - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - : zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje :-# Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje het wordt een meisje 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - Lelystad - 23 jr -1e kindje - : 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Noatje - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 29 november Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 57 november mama's! Totaal: 12 jongens, 11 meisjes, 0 tweelingen, 12 : (weet het nog niet) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 15 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 14 augustus Jootje- afspraak vk chebu- afspraak vk 15 augustus Jootje - pretecho 14:00 uur 19 augustus Jaki- afspraak gyn JsztD- afspraak vk en 3d echo 20 augustus whabbit-afspraak vk 21 augustus spotlight- afspraak vk 23 augustus Danili- 2d pretecho 25 augustus tipp42hgg- 5e afspraak vk 27 augustus MarielleB- pretecho 19:30 uur 29 augustus spotlight- pretecho 2 september schildje- afspraak vk 14:30 uur 4 september whabbit-bloedprikken + injectie (resus neg.) 8 september JannyJansen- afspraak gyn + 30-wk echo 13.30 uur 9 september GerdienD- afspraak vk 13 september JannyJansen -Herhaling 3/4D echo 09.00 uur 15 september chebu- 30 weken echo 16 september Chebu met verlof 20 september Corien met verlof 22 september Gerdien gaat trouwen!! 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof 26 september Jootje met verlof 1 oktober Danili met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof 24 oktober lot23 met verlof spotlight met verlof 1 november Noatje met verlof 13 sept. 9.00 Herhaling 3/4D echo neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
goeiemorgen meiden, Ik was erg laat thuis gisteren. Het was super gezellig. Ik ga zo nog wel even teruglezen... Zometeen naar de tandarts
maxje wat een verhaal... hopelijk zijn ze in amersfoort beter! Toch worden er best vaak (domme) fouten gemaakt... Bij een collega van mijn moeder hebben zijn bij haar keizersnee wat laten zitten... Ze heeft er maanden lang last van gehad. En dat in het ziekenhuis waar ik wilde bevallen Nou nee dank u... Gelukkig heb ik hier de keuze uit 3 ziekenhuizen die even ver van mijn huis liggen Maar inderdaad (ik weet even niet meer wie het schreef ), de tijd gaat snel... Het is al half aug. Over 4 mnd zijn bij ons ook de laatsten bevallen... Ik herinner me mijn test nog als de dag van gisteren
goedemorgen... ben ik eens vroeg word er bijna niks getypt de tijd gaat inderdaad erg snel...ongelovelijk eigenlijk. herriner me nog goed dat we hier aan het praten waren tijdens de eerste cruciale 12 weken...en hoe we daarna uit keken naar de 20 weken echo's. ziekenhuizen kunnen inderdaad soms grove fouten maken. Mijn schoonzusje heeft na haar keizersnede bijna een jaar thuis gezeten door zo'n fout. Ze hadden haar spieren mee gehecht aan de wond van de keizersnee waardoor veel later weer onder het mes moest om dat weer te herstellen. al met al een dik litteken en erg veel last gehad.
Meiden, ik kan jullie niet meer bijhouden er wordt teveel geschreven. Soms lees ik een paar blz tussendoor, maar echt niet meer alles. @Sybje balen van je suiker en veel sterkte ! @Maxje, jeetje wat een stomme fout zeg. Idd hopenlijk wordt Amersfoort beter... Ik ben vandaag 28 weken Jeuj mijlpaal ! Voel me over het algemeen goed, heb alleen veel last van brandend maagzuur en een lage bloeddruk (95\50 gem.) en daardoor erg flauw en duizelig.
Goeiemorgen vanuit mijn slavernijwerk. Vanmorgen weer vroeg op. Dat is altijd zo zwaar. Vanmiddag naar de gyn. Een mannelijk. Ben benieuwd. En dan nog vrijdag en zaterdag werken BAH. Die laatste 4 weken gaan echt zooooo langzaam! En we duimen natuurlijk weer voor een paar gouden medailles hihi.
tatlim weer een mijlpaal bereikt heerlijk. Maxje dat is zeker een fout. Ik woon in de buurt van amersfoort. Chebu ik heb ook niet zoveel zin om te werken vind het heerlijk thuis te zijn en lekker wat dingetjes te kopen en klaar te maken voor de kleine moet alleen nog tot 24 oktober werken. Zit deze week thuis met mijn rug kan dus niet zoveel. Het behang is binnen dus mijn oom mag best beginnen
WHAHAHAHAHAHAHAHA Ik weet niet wat de kleine man aan het doen is, maar het lijkt wel een aardbeving. Volgens mij is ie aan het trappelen. Ok, dat zijn echt momenten waarvan ik geniet. En dan is het werk niet zo zwaar.
Goedemorgen Ik ben vandaag weer begonnen aan een vermoeidende en pijnlijke dag. Alles doet zeer en mijn ogen vallen dicht. Ik weet nog niet hoe ik vanmiddag 3 uur moet gaan halen. Ik ben gisteren voor de tweede keer bij de zwangerschapscursus geweest en daar moet je voor oefeningen op een matje liggen...nou dat liggen is al niet echt fijn maar ik kom bijna niet meer overeind! Verschrikkelijk gewoon! Als ik daar ben geweest dan heb ik ook echt zoooo'n pijn wat dan de volgende dag ook nog zo is! Nou dat was weer mijn gezeur van de dag! Goed om te horen dat de rest allemaal nog wel veel zin heeft
@Beatrice, balen zeg! Wat je allemaal al niet voor je baby doet he. Je laten afbeulen op een cursus. Ik denk dat ik na de mijne ook wel spierpijn zal hebben.
Whahahaha aardbevıng ! Ik begrıjp wat je bedoelt hoor. Idd erg leuk als je kleine zo erg tekeer gaat. Alleen de afgelopen dagen vond ik het wat minder omdat ik buikgriep had en dus toch al buikpijn en misselijk
hey meiden ... ik weet niet meer wie het vroeg maar ze kunnen het wel behandelen hoor dmv een dieet of spuiten .... ik baal er alleen zo ontzettend van dat ik pas over 14 dagen terecht kan ..... terwijl ik gister al aangegeven heb bij de gyn voordat ik uberhaupt wat wist over de bloeduitslagen dat ik me zo nu en dan totaal niet lekker voel ....... dus heb ik net weer gebeld of het wat eerder kan en dat kan niet .....ik heb ook helemaal geen ingo mee gekregen of zo zodat ik kan nalezen wat ik moet doen om te voorkomen dat ik me niet lekker voel en zo .... nou weet ik zelf wel iets er van ...maar niet genoeg .... dus nu moet ik 2 weken wachten en ondertussen me niet lekker voelen ......... ben ik nou zo'n zeikerd ? het is toch normaal dat iemadn informatie over zoiets wil hebben ?
idd het bijlezen is niet meer bij te houden als je niet 3x per dag online kan komen Vanmorgen ben ik naar de VK geweest, alles was prima, ze vond dat ik erg dik aan het worden ben (en iedereen zegt juist tegen mij wat ben je nog dun ) Onze vent had geen zin in de doptone en schopte hem weg hihihi Gister nog wat idioots meegemaakt; waren druk aan het shoppen voor de babykamer, dus liep o.a met enorme prental tas. Liepen we een winkel in en op het hoekje voor de wikel stond een vrachtwagen. Ik dacht dat ik één van de kijkende heren hoorde zeggen "Die zijn erg stout geweest", maar dacht dat heb ik vast verkeerd verstaan. Liepen we de winkel uit zei de ene tegen de andere, daar heb je die zwangere trien, en niet echt bepaald zacht maar we achter onze rug om. Vond het zo asociaal. (bij mijn man kwam de stoom ook bijna uit z'n oren ) Gister de commode en ledikantje in elkaar gezet, en beetje opgemaakt, ziet er zo mooit uit... ons thema is boederij en heb gister bij een boetiekje hier klompjes van het merk lief! gekocht, blauwe met de kreet "Stoer!" staan zo lief bij onze indeling. Zal als het kamertje ver af is deze week foto's posten! @ Chebu lekker hé die aardbevingen in je buik de onze kan er ook wat van, soms denk ik dat hij 90% van de dag wakker is ipv slaapt