Maat 16-18 geloof ik Kleinwonder. Ik ben me ook op slofjes aan het orienteren. Zag hele leuke van het merk Toddler met auto's erop. Die kunnen tot 6 maanden.
ik heb het even in een ander topic nagevraagd: sokjes kun je de 0-6 mnd kopen. Schoentjes/slofjes zijn pas vanaf 2 mnd nodig en dan hebben ze mt 15/16
Oohhh ik kijk er naar uit. Moet nog wat dingen over het internet bestellen: - box -wallaboo luiertas - 2 polokraag rompertjes van Petit Bateau - slofjes. Hihi, heb er al zin in!
@ tipp slaap lekker Wij hebben net mijn ouders vertelt dat we een zoon krijgen... Niet met beschuit met blauwe muisjes maar met: Deze is trouwens ook in het roze (K3) verkrijgbaar....
Soo ik kom net uit mijn uber saaie vergadering. Ik ga nu snel naar huis! Lekker even liggen... Ik heb eigenlijk geen schoentjes voor de eerste periode. Ik dacht, daar heeft ze toch niets aan. Misschien nog eens over nadenken. Staat wel schattig natuurlijk!
Kersjeb. ja lijkt wel op dat gescheurd is dat is ook bedoeling. maar ik probeer het ook nit veel stil zitten of liggen. maar wel als ik gaan slapen moet dan maar. vanzelf he. hihi dank je wel. komt wel goed ik zet wel door. Noatje wat leuk wat zeggen jou ouders ervan? hihi.. zo lekker druk met wassen,strijken en noem maar wat nu ff rustig aan doen
hey meiden .... hebben jullie eigenlijks al alles gekocht voor de baby mbt hydrofiel luiers en zo en pampers en zwitsal spulletjes ? ik moet feitelijk nog steeds alles kopen ...maar wou het pas doen als de kamer af is ....
Sybje. ik heb nog eigenlijk niet alles. maar ik moet nog ff kijken wat ik moet nog halen. haha. daar ben ik ook lijstje maken wat ik heb al in het huis voor onze baby. ja ik wou ook dat babykamer alles klaar is. maar plankjes en gordijn en zovoort moet nog halen (stof als mijn schoonmoeder klaar gemaakt) dus ach komt wel goed. ik moet ook nog reistas kopen haha.
@sybje: ik moet nog een boel dingen kopen hoor, als ik zie hoeveel iedereen hier al gekocht heeft..wel de basics..wieg, ledikant en wandelwagen.. @noatje: eerste kleinkind van je ouders? Brrr..ik kreeg van mijn man een verzoek die niet zo goed is voor mijn zwangerschapshormonen..we wonen nu in Belgie en hij vroeg mij om uit te kijken naar huurwoningen in de buurt van Amersfoort, dichter bij zijn werk..per januari.. Dat betekent dat ons kleintje een maandje in Belgie is (en het kamertje moet nog geschilderd..voor 1 mnd?!) en dan gaan we weer verhuizen! Voor hem is het heel prettig, voor mij minder.. Ik had mij zo verheugd op een mooi kamertje en een gezellige kerst hier, met z'n allen
Sybje: Ik ben nu even gestopt met dingetjes kopen, anders ben ik bang dat ik straks niets meer te doen heb haha. Zwitsal, luiertas, leuke hebbedingetjes ik wacht er even mee, ik heb nog 14 weken en 4 dagen te gaan Noatje: Wat een leuk idee zeg! En hoe reageerden je ouders? Chebu: Ik heb ook erg veel van Petit Bateau, erg leuk merk. Ook Ducky Beau is trouwens leuk. En in maat 50/56 heb ik heel veel van Feetje. Ik hou van rustige/lieve pakjes. Niet te stoer, lekker baby zijn en vooral erg comfortabel.
@Marbo, jij eerste kleinkind, ze worden jong opa & oma, ze zijn namelijk 42 en 47. @ Klein wonder, ze vonden het heel erg leuk... @Sybje, ik heb wel wat hydrofiel luiers maar sokjes en rompertjes hebben we nog wel wat nodig, en was & verzorginsspulletjes ook wel... maar ik heb nog 15 weekjes Ik heb net lekker veel last van me hormonen gehad, mega huilbuien... lucht wel op
Marbo, kom je gezellig bij mij in de buurt wonen Maar snap dat je er niet op zit te wachten om te verhuizen met een kleintje! Noa; wat een klote opmerking zeg. Snap dat jullie daar kwaad om worden! Ik heb al een hoop spulletjes, kleertjes, flesjes enz. Maar moet ook nog het eea hebben hoor! Veel spullen hebben we natuurlijk al van onze dochter, zoals voedingskussen, wipstoel, box plus kleden. Dat scheelt wel kopen!
he bah marbo... Leuke manier van vertellen noatje. Hoe reageerden ze (of heb ik daar overheen gelezen ) Nee sybje, van de practische dingen heb ik nog niks in huis... Wacht ik nog even mee...
hoihoi hier ben ik weer! Maar ik moet vanavond op visite helaas haha we hebben er allebei geen puf voor maar ja ff doorbijten. Als ik jullie niet meer spreek dan tot morgen meiden! Fijne avond! xxx