@Kreeftje ja het is en blijft vervelend dat je niet gewoon kan genieten.. je blijft die angst houden.. maar je hebt deze keer wel zelf het gevoel dat het goed zit.. toch? nog maar 2 weekjes wachten en dan ben je van de onzekerheid af! iets minder kwaaltjes, ach dan zou ik helemaal in paniek moeten zijn want ik heb echt nog nergens last van en bijlezen whoehahaha, onmogelijk! probeer het maar niet haha. toen ik er 3 dagen geleden bijkwam zaten we nog op 31 paginas en dat was nog een half uur werk om te doen lijkt idd een beetje op chatten hier, wel gezellie toch!
ik heb hier trouwens nauwelijks zon AmyR! het is wel warm, beetje drukkend. maar toch wel lekker, het huis is dan meteen een beetje opgewarmd en ik kan eindelijk weer eens met blote voeten en korte mouwen zitten!
Leuke site voor iedereen hier: http://www.ehd.org/resources_bpd_illust ... anguage=23 Mooi om te zien allemaal. Oh een half uur valt me nog mee, maar de tijd heb ik nu niet. Ik offer mijn slaapje op voor jullie haha.
haha Kreeftje, 't is supermoeilijk om hier af te sluiten! moet me echt ertoe zetten om eerst de dingen te doen in huis die gedaan moeten worden, anders blijf ik alleen maar hangen
haha kom maar lekker hierheen! over 2 maanden zit ik weer te puffen met een dikker wordende buik dat het zo heeeet is @Kreeftje een half uur toen he! nu zitten we al op pagina 75, niet te geloven, in een dag of 10!
nou tettertjes: ik ga weer even hier weg, ik ga mn zoon ophalen, ik denk haast wel tot vanmiddag( hoezo, ik ben verslaafd?) haha, tot later!
iedereen is weg zie ik, en ik ben moe! pannen en schalen staan afwassen, blegh.. ga even eten maken voor Hamza en dan kom ik nog wel even spieken..
Ik poets ff de badkamer en jullie zijn alweer 3 pagina's verder.... Saartje: ik ben 32, wordt deze maand nog 33 maar dan geef ik je wel weer een seintje. Wat ik me afvroeg (excuus dat ik niet terug ga lezen) je woont in Egypte en je spreekt nederlands, ben je Nederlandse met een Egyptische man of zit het anders? Klinkt in elk geval wel lekker dat weertje daar!
hallo allemaal! Feli aan de nieuwe november mama's... Ik heb bijgelezen en moet helaas nu alweer rennen.....tot later!