grr ik probeer een foto van foto te maken van de 3d echoplaatjes..maar wil niet zoals ik wil..licht weerkaatst steeds dus heel onduidelijk.
hoi hoi, gisteravond wezen borrelen met wat oud-studiegenoten. Gezellig. Vandaag een superdrukke dag gehad. Ik ben pas een kwartier thuis. Ben nog aan het koken. Ik heb nu wel last van mijn buik en mijn rug. Pfff en van het weekend nog verder met de babykamer. Ik zie er zo tegenop Ach een goede nacht slapen zal wonderen doen... Hoe is het hier?
@tipp: zodra je met je babykamertje bezig bent komt het vast wel weer goed...komen die moedergevoelens weer boven
ik hoop het. Ik heb wel eluke dingetjes gekocht vandaag 2 rompertjes met lange mouw, een boxpakje, een paar slofjes, een mutsje en 4 slabbetjes Was bij de v&d allemaal afgeprijsd
is veel opruiming inderdaad viel me op ik heb vorige week ook een schattig boxpakje en een broekje en truitje van fleecestof gekocht. zag het hangen en kon het niet laten liggen
Jullie ook al aan het aftellen naar het verlof, pff ik moet er nog 7 werken. @ zonnetje ik heb ook een pijnlijke vagina laat ik het zo zeggen links mn schaambotje doet echt zeer met lopen en staan. Leuk he die opruiming, hier ook van de week 4 rompertjes gehaald van Petit Bateau bij de Makro, was nog geen 9 euro kwijt voor alle 4. Zie zoveel meer leuke dingen moet me echt inhouden, eerst maar is verder met de basis uitzet haha. Heb trouwens ook vandaag mn kraampakket binnen gekregen van de Menzis. Er zat als kadootje een badcape, tuttel en allemaal verzorgingsproducten van Natalis bij. Kent iemand dat product?
hmm nee. ken het niet... klinkt leuk al die extra dingetjes die erbij zitten ik moet mijn kraampakket ophalen, krijg hem niet thuis gestuurd. ben benieuwd of ik ook wat leuks erbij krijg!
Het merk Natalis ken ik wel. Ik krijg geen kraampakket, ik ben niet aanvullend verzekerd, dus ik ga even prijzen vergelijken van de thuiszorg en de prenatal.
ik ken het merk natalis ook , lekker spul is dat ! heb mijn kraampakket vorige week gehad of zo ....het enige watleuk zou moeten zijn was de paarse luierrugtas ....vind hem verschrikkelijk heb de blije doos van de week ook opgehaald ...er zaten wel grappige dingetjes in ....had alleen een gele zwitsal doos verwacht en kreeg een witte/doorzichtige doos van pampers ....
De gele zwitsal doos zit in het pakket van de Etos. Hebben jullie allemaal de bon van de Prenatal al gehad? Ik heb nog niets gezien. Krijg wel het tijdschrift, dat dan weer wel.
ja tijdschrift krijg ik ook... Bon nog niet gezien. Wel mijn ophaalbon voor de kruidvat. Maar die mag ik pas vanaf 6 sept ophalen. Natalis ken ik ook wel. Lekker. Ben benieuwd wanneer ik mijn kraampakket krijg...
mmhh heb me nog maar een keer ingeschreven voor de etos ....voor de kruivdat had ik mijzelf ook ingeschreven maar niks meer gehoord
ik heb die van de etos ook al...krijg je inderdaad de gele zwitsaldoos. volgende week kan ik die van de kruidvat halen. prenetal heb ik nog niks van gehoord. wel aangemeld. ook geen tijdschrift (?) van ontvangen...
@jootje als het goed is krijg je de wij jonge ouders van prenatal ? zo niet dan is er iets niet goed gegaan ...de afhaalcoupon hiervoor zit bij het tijdschrift ..... @all ging dus net even naar kruidvat .nl .....mezelf inschrijven ...ben ik al ingeschreven dus ik ga naar de afhaalcoupon kijken ....is tie er al ..vanaf 12 - 8 kon ik hem ophalen .....shitzooi ...zou ik nu te laat zijn ?
Oww ik ken het niet, Natalis. Maar het hele kraampakket is er zowat van. Zaten in iedergeval 6 of 7 producten voor de baby bij dus dat is wel leuk! Ik heb ook nog niks van de prenatal gehoord, kruidvat kan ik met 2 weken ophalen.
oww ja joh...tijdschrift? heb niks ontvangen. nog maar eens aanmelden. gewoon afhalen hoor die box van de kruidvat. zoveel te laat is dat toch niet!