November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    oww zo herkenbaar @tipp!

vreemd toch dat ons werd verteld dat ik op de beneden verd. moet bevallen.
    was ik ook gewoon van uit gegaan. dacht dat dat heel normaal was....niet dus!
    en ik heb toch echt geen overgewicht en hebben een gewone rechte trap.
    volgende keer toch nog maar eens naar vragen.

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja weet ik ook wel, maar het gaat om het principe... Hoe moeilijk is het nou om even wat voor je ZWANGERE vrouw te doen? Wat op die tv is zo belangrijk dat het voor alles schijnt te gaan? Ik kan daar echt niet tegen...

En ik weet ook wel dat die dingen ook wel morgen in de vaatwasser kunnen, maar toch... Stomme hormonen ook :(

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ga toch maar weer proberen te slapen. Morgen ziet het leven er vast een stuk beter uit :(

4. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Je mag alleen boven bevallen als je daar stromend water hebt. maar ik moet toch in het z'huis bevallen, het mag niet thuis omdat ik de vorige keer 2 liter bloed verloren ben, dan mag je dus niet meer thuis bevallen :(

Ik had beter niet kunnen gaan werken, het was wel rustig maar ik kon me niet bewegen van de pijn, en rustig aan doen kan niet (voor je gevoel dan..)
    Als ik na het weekend nog zo'n pijn heb (vast wel, t word met het uur erger) dan meld ik me voorlopig ziek.
    Echt veel harde buiken ook vandaag.
    pffff zit er even doorheen, en moet nog 11 weken :( Kan mijn dochter niet eens verzorgen :(

5. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Lieverd, waarom moet hij nou a la minute opspringen? Het kan toch ook straks nog of morgenochtend?
    Niet te veel ruzie maken, dat is een beetje afwas die hij niet binnen een half uur weg zet niet waard!

6. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Tipp: adem in , adem uit! ying yang...
    ik kan dat ook hebben hoor.. stoor me aan dingen die dan niet even voor me opgeruimd worden als ik het heel lief vraag.
    hormoontjes ook! ;)

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    nou van slapen komt niet veel... In bed was alleen een pijnlijke stilte, tot hij er ineens van alles bijhaalde waar het nu niet om ging... Zoals dat hij ook alles zelf moet doen met de bebykamer enzo... Nou sorry hoor dat ik zwanger ben :cry:

Misschien dat ik maar op de bank ga slapen ofzo...

8. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik ben ook bij Menzis verzekerd, maar had geen cape, tuttel en verzorginsprodukten, wel een klein aapje :(

Ben jij soms pakket 2 of 3 aanvullend verzekerd?

Boven bevallen mag niet bij mijn verloskundige praktijk, 1 van de redenen waarom wij kiezen voor een ziekenhuis bevalling. Bed op klossen moet dan toch nog voor een goede werkhouding voor de kraamverzorgende.

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    goh, ben dus toch niet de enige waar ze het ook tegen hebben verteld. toch vreemd dat de 1 wel boven mag bevallen en de ander niet...
    klossen is inderdaad voor een goede werkhouding volgens mij

10. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Tipp wat balen zeg! Ik herken zulke buien wel, is hier meestal als we alletwee moe zijn. Heb van de week m´n boeltje gepakt en ben in ´t logeerbed gaan liggen, maar toen kwam m´n man me toch maar snel terug halen. ´t Was zo´n ruzie waarbij de buurt met popcorn en klapstoelen zich klaar kan maken voor de voorstelling :oops:
    Jij bent zwanger, hij wordt vader, ´t is niet niks!

11. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    die mannen van ons kunnen het ook best zwaar hebben met ons en onze hormonen...haha

12. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik denk dat dit verschilt per verloskundige praktijk.

Bij mij op zwangerschapsgym waren ook een paar bij een andere verloskundige waar het ook echt niet boven mocht, het komt dus zeker wel meer voor.

13. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik begin me nu toch zorgen te maken. Ik zou het toch heel naar vinden als ik gedwongen wordt om een paar honderd euro aan ´t ziekenhuis uit te geven :(

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    zo'n scene probeer ik nu te voorkomen. :(
    hmpf... :( Hij is in slaap gevallen... Hoe kan je nou gaan slapen als je boos bent? Ik heb altijd van mijn moeder geleerd dat je dat niet doet :(

15. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Oooh, daarmee kan hij mij ook echt het bloed onder de nagels vandaan halen... gewoon in slaap vallen! Ik ga dan echt koken van binnen en moet moeite doen om hem niet wakker te houden om door te ruziën.
    Maar ´t kan soms wel lekker zijn om het pas de volgende ochtend na wat uurtje slaap weer goed te maken. Meestal stelt het probleem dan al niets meer voor ;)

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik denk dat ik hem toch echt zo wakker ga maken... Ik kan zo niet slapen en ik heb mijn slaap nodig...Lekker puh! Heel erg ego... maar ja, dat is in slaap vallen tijdens een ruzie ook :(

17. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Even advocaat van de duivel: hij is moe, krijgt staks (net als jij) een hoop verantwoordelijkheid er bij, is daar onbewust mee bezig en dat botste. Laat hem lekker slapen, pak een kop thee en een boek, kruip er over een half uur naast en praat ´t morgen uit.
    Wedden dat jullie morgen vinden dat ´t echt nergens over ging?

18. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Bleuh, ik moet de logeerhond nog uitlaten :( Even tot aan de hoek en terug. Tot straks, en anders sterkte en weltrusten!

Oh, en kleine mijlpaal: ik was vandaag precies 5 maanden gestopt met roken, joepie :D (heeft me na m´n positieve test 2 dagen gekost om volledig te stoppen)

19. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    wandelse San...
    nu je het zegt, onze hond moet ook nog uit... ;)

@Tipp: ik denk dat San wel gelijk heeft...is het verstandigst.
    maaar ik kan me jou heel goed voorstellen. ik kan namelijk zelf ook nooit slapen wanneer we ruzie hebben gehad en het niet is goed gemaakt voor die tijd.

20. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Zo, de hond heeft gewandeld en gegeten, tijd om de andere beesten hun eten te geven en dan duik ik lekker m´n bedje in.
    Weltrusten!

Deel Deze Pagina