ik duik er zo ook maar in... tis ook alweer laat zie ik wel! mannetje laat straks de hond uit trustennn
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - :-# 30 oktober Maxje - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-# 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - : 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-# 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - het wordt een meisje 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X san79 - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - : zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje :-# Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje het wordt een meisje 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - Lelystad - 23 jr -1e kindje - : 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Noatje - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 29 november Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 57 november mama's! Totaal: 12 jongens, 11 meisjes, 0 tweelingen, 12 : (weet het nog niet) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 15 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 14 augustus Jootje- afspraak vk chebu- afspraak vk 15 augustus Jootje - pretecho 14:00 uur 19 augustus Jaki- afspraak gyn JsztD- afspraak vk en 3d echo 20 augustus whabbit-afspraak vk 21 augustus spotlight- afspraak vk 23 augustus Danili- 2d pretecho 25 augustus tipp42hgg- 5e afspraak vk 27 augustus MarielleB- pretecho 19:30 uur 28 augustus Jootje- afspraak vk 29 augustus spotlight- pretecho 2 september schildje- afspraak vk 14:30 uur 4 september whabbit-bloedprikken + injectie (resus neg.) 8 september JannyJansen- afspraak gyn + 30-wk echo 13.30 uur 9 september GerdienD- afspraak vk 13 september JannyJansen -Herhaling 3/4D echo 09.00 uur 15 september chebu- 30 weken echo 16 september Chebu met verlof 20 september Corien met verlof 22 september Gerdien gaat trouwen!! 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof 26 september Jootje met verlof 1 oktober Danili met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof 24 oktober lot23 met verlof spotlight met verlof 1 november Noatje met verlof 13 sept. 9.00 Herhaling 3/4D echo neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
knap hoor San! al 5 maanden gestopt! Mijn rug is nog steeds heel erg pijnlijk heb hetzelfde gevoel als toen ik spit had. Kan gewoon niks doen, grrrrr Mijn man is nu juist meer vervelend als bij de 1e... terwijl ik nu wel ergens last van heb, ook erg vervelend, hij snapt gewoon niet dat ik pijn heb
Hallo vanaf het werk. Moet vandaag weer tot 17.00. Zie er zo tegen op. Lig liever in mijn bed. En dan 1 dag rust en dan maandag weer tot 17.00. Ik denk dat jullie vanaf nu elke dag mijn geklaag aan moeten horen. Sorry @Tipp, die mannen ook. Grrr. De mijne kookt gelukkig elke avond. Heb ik echt geen fut meer voor. Maar de andere huishoudklusjes doe ik ook. Gaat trouwens ook sneller en efficienter als ik het doe. Behalve koken. Daar is ie echt een ster in!
Tipp nog een beetje lekker geslapen, hoe is het vandaag? rustig aan. Hier mag je gewoon thuis bevallen als je een normale trap heb naar boven en stromend water en bed op klossen, dat dat zo verschillen kan per regio. Chebu doe je rustig aan met werken. Maxje wel rustig aan doen hoor als je zoveel pijn heb, ik ken het gevoel dat je liever naar je werk gaat en niemand wil belasten met jouw zwangerschap maar het heeft nu meer pijn opgeleverd, rustig aan doen hoor. Toch hebben mannen het ook wel lastig met die hormonen van ons
Ik werk al minder. Nu 35 uur in plaats van 42. Minder werken heeft geen zin vanwege de reiskosten die niet vergoed worden. Nou ja, nog 4 weken....Dat zijn nog 20 dagen.
Jootje, dat klopt, ik draag laag dus onze uk ligt vaak tegen mn blaas of in mn lies. Ik draag het zelfde als mn moeder toen ze in verwachting was van mij Thanks ma ! hihihi Zo ik heb vandaag weer een drukke dag, straks eerst mn nagels laten doen, dan boodschappen en dan kan ik even rustig op de bank zitten en daarna weer naar een BBQ / verjaardag Pff wordt nu al moe als ik eraan denk.
Goedemorgen dames. @Tipp Is de lucht weer geklaard? Ik hoop het voor je! @Chebu Ik snap het niet. Wat maken je reiskosten uit voor je werkuren? Als je een dag niet werkt, heb je toch helemaal geen reiskosten? @All Blijkbaar ben ik meer met de uitzet bezig dan ik dacht... ik heb vannacht in m´n droom echt héérlijk geshopt, hahaha. Ik liep lekker door de V&D en de Bijenkorf, en kon gewoon alles kopen wat ik wilde zonder op de kosten te letten. En alles was afgeprijst! Ik werd helemaal happy wakker Whahaha, blijkbaar toch te veel bezig met "oh jee redden we het allemaal wel" en "oh, ik heb nog 10 weken om alles te halen". Ik heb het verder erg rustig. Huishouden doe ik zo min mogelijk, liever een vieze vloer dan (nog meer) pijn in m´n rug/bekken. Koken doet mijn man meestal, boodschappen net wie er thuis is maar hij draagt het wel naar binnen, etc. Tja, en verder is het erg behelpen, en probeer ik me niet te veel te ergeren aan de zooi.
Chebu, Reiskosten krijg je toch aan de hand van de kilometers die je rijdt en nog niet aan de hand van je uren ? Ik rij elke dag 30 km heen en 30 km terug en werk nu minder maar mn km vergoeding blijft het zelfde.
san, dat heb ik ook wel eens ook hihi maar ik heb lijstje gemaakt wat ik nodig heb en wat ik heb al. dat is handig hihi. kleren kopen doe ik nog niet veel. ik doe paar wel. want na bevalling krijg ik toch veel kadootjes voor onze kleine dus haha.. en baby gaat snel hard groeien haha.. zonde he
@jaki onthoud wel dat de meeste mensen met pkjes aankomen in maat 62 ...... dat zie ik nu bij mijn schoonzusje ....
wij kregen ook vooral maat 62 en 68... Ik had dus bijna niks in 50/56, dat ben ik maar gaan kopen toen weer enigszins mobiel was
Ik heb een treinabonnement die me 218 euro per maand kost. Dat moet ik van mijn loon betalen. Er wordt niks vergoed. Kilometers zijn 160 km per dag. Als ik minder ga werken, dan is het treinabonnement ongeveer een kwart van mijn loon. Je hebt hier wel de zogenaamde ´Pendlerpauschale`. Dat is een vergoeding voor pendelaars maar die is 70 cent en wordt gerekend alleen voor een enkele reis vanaf 70 km. Dus iets van 7 euro krijg ik dan terug (als je geluk hebt en de belastingpapieren juist hebt ingevuld).
hee meiden... Toen ik boven kwam was ie wakker. Uitgepraat, geknuffeld en samen in slaap gevallen. Die stomme hormonen ook. Gelukkig was dit pas mijn 1e uitbarsting sinds ik zwanger ben. Best netjes toch Vandaag gaan we de stroom omleggen in de babykamer. Forse klus...
jep... had ook niet anders verwacht, maar het zat me gister echt niet lekker... Zo en nu ga ik aan de stroom werken Spreek jullie vanavond wel weer
Zo ik ben ook weer bijgelezen Hier nog geen woord gehoord over beneden moeten bevallen. Ik denk dat het idd aan de VK-praktijk ligt. Feitelijk is het natuurlijk ook handiger als het beneden kan, want jij wilt zelf ook niet meer van zo'n trap af als je al ver in je weeën zit en toch nog naar het ZH moet. Maar goed, dat is een keuze die niet iedereen kan maken natuurlijk. Wordt wat lastig op een flatje @Chebu: heb jij geen contract dan waarmee je gewoon FT uitbetaald krijgt? Werkt dat niet zo in Duitsland? Je bent toch ziekgemeld voor de uren die je niet werkt, dus die krijg je dan wel gewoon uitbetaald, en dan maakt het toch niet uit dat je ook die abo op de trein erbij hebt? Ik moet ook elke dag naar mijn werk voor 4 uurtjes ipv 8, maar krijg wel 8 betaald. Succes in ieder geval, je ziet er erg tegenop steeds, dat kan ook nooit goed zijn. Goed, hier ook een druk programma. Gisteravond hadden we een buurtborrel, was half 1 geworden. Mijn vriend stond om 8.15 uur naast mijn bed (kwam uit zijn werk) en wilde direct naar de Makro om mosselen te halen. Dus huppa, daarnaartoe. Vervolgens bij iemand langs gereden om wat af te geven. Net ff boodschappen gedaan. Nu ff 1 momentje van rust, maar zometeen op visitie bij vrienden die ff over zijn uit het buitendland, daarna kraamvisite en daarna mosselavond... Denk dat ik ergens tussendoor nog een bedje ga zoeken ergens, want dat hou ik natuurlijk nooit vol! Iedereen een hele fijne dag!
@Kersje, dat is logisch. Kijk, daar heb ik nu helemaaaaaal niet aangedacht! Ik ben ook stom..... Je hebt uiteraard gelijk. Zo werkt het hier natuurlijk ook. Ik heb een excuus: ik ben zwanger hihi.