November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Wat hebben julli veel geschreven de afgelopen twee dagen zeg. Dit is voor mij teveel om allemaal na te kijken. Ik wilde alleen maar even melden dat het voor mij opa over is. Hij is gisteren om 6:00 uur 's morgens gestorven :cry: , wel met een glimlach op zijn gezicht. Dit vertelde mijn vader want hij was er bij met mijn broer.

Hij is 79 jaar oud geworden. Het was gisteren ook een hele emotionele dag. Zeker omdat iedereen er naar toeging en gewoon thuis bleef. Ik had dat echt niet aangekunt. Nu wordt hij a.s. woensdag begraven in zijn woonplaats. De afgelopen 4 dagen zijn als in een roes voorbij gegaan. (schrijf je dat zo?) Nu heb ik vanacht heel erg goed geslapen maar ondanks dat wordt je toch suf wakker. Is het wel echt en zo.......
    Maar dan denk ik aan de proefdruk van de rouwkaart en weet je gewoon dat het echt is.
    Ik praat misschien zo alsof mijn ouders gestorven zijn maar mijn opa is de eerste van de naaste familie die nu gestorven is. Dus vandaar.

Ik kijk de komende dagen wel als ik de tijd en puf er voor heb. Gelukkig voel ik de kleine nog volop in mijn buik en dat vind ik wel weer een geruststelling. Ook heb ik nog zeker 12 weken te gaan (als het goed is) voor de bevalling dus dan kan ik mij tegen die tijd mijn gedachten op de a.s. bevalling zetten.

Iedereen een fijn weekend.

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Maar het is wel zo: of ziek melden of volledig 35 uur. Heb net ff nagekeken.

3. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Haha Chebu, heeeeeeeeeeeerlijk die zwangerschapshormonen. Zo zijn we hier allemaal op zijn tijd best wel domme acties aan het uitvoeren ;)

Maar dan is het mss wel handig om even te overleggen met je baas of je niet nog iets anders ingedeeld kunt worden, zodat je gewoonweg minder uren maakt op een dag. Want dit werkt gewoon niet joh, de hele dag ertegen opzien om tot 17 uur te blijven.
    Ik vind het zelf wel fijn om nog elke dag naar mijn werk te gaan, omdat ik thuis ook tegen de muren op zou vliegen, dus dat zou je dan wel nog kunnen doen, gewoon ff een paar uurtjes per dag werken, ondersteunend. Als je zelf met wat opties aankomt qua werkzaamheden, dan laat je ook je goede wil weer zien.

Veel succes ermee in ieder geval!

Ik ga nu weg, baai baai allemaal!

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Schildje, gecondoleerd...:( Heel veel sterkte en een dikke knuffel..

5. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    schildje gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd! Het is nu denk ik wel moeilijker allemaak met een kindje in je buik...

Chebu, lastig hoo, raar dat je in Duitsland geen km vergoeding krijgt! Ik krijg ook niet veel, 65 euro of zo per maand, maar werk nu natuurlijk maar 2 keer, ik rijd 50 km op een dag

6. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Schildje: gecondoleerd en sterkte gewenst!

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    schildje gecondoleerd meid! heel veel sterkte!

@ all goede middag!

8. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

@ Schildje, gecondoleerd doe rustig aan!
    @ Tipp, fijn dat het snel was opgelost, en je hormonen ach nog een paar maandjes is dat ook weer over kan je weer klagen over ongesteld worden haha.
    @Maat pakjes, je kan ook gewooon vragen om bepaalde maten pakjes hoor! Wij hebben heel bewust mensen die in de eerste week kwamen pakjes maat 50-56 gevraagd. En later maten groter. Ze bellen toch om een afspraak te maken en vragen vaak wat je wilt hebben. Als je daar duidelijk in bent heb je er heel veel aan! Scheelde ons heel veel geld, daarbij kregen we dingen die we zelf nooit zouden kopen maar die best leuk waren (tegen verwachting in).

En bij mij.. Mijn bekken wordt steeds slechter, maandag een afspraak met de fisio ben benieuwd wat hij ervan zegt. Ben trouwens wel jaloers op jullie hoor, julllie kijken allemaal uit naar het verlof. Ik ben al vanaf week 7 geloof ik ziek thuis. Toch heel vreemd dat ik dat gevoel niet kan delen. Ik zou zo graag willen, ik weet alleen dat in de tijd dat ik met verlof zou gaan waarschijnlijk helemaal geen kant op kan (dus voor die tijd hoop ik alles rond te hebben, maar daar ziet het wel naar uit)...

Jooze

9. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Schildje: heel veel sterkte!

10. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    Schildje. gecondoleerd en heel veel sterkte.

11. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Schiltje, gecondoleerd met het verlies van je opa, sterkte de komende tijd.

Ik heb van alle maten een paar pakjes in mn kast hangen, als ik iets leuks zie dan koop ik het en heb ook al heel veel kleding gekregen.

Heb vanmorgen mn nagels opnieuw laten doen, is voorlopig de laatste keer, zij is 31 weken zwanger en gaat vervroegt met zwangerschaps verlof, ze heeft nu al +/- 2 cm ontsluiting.
    En toen ik thuis kwam had mn ventje de box al in elkaar gezet.... raar zo nu al de box in de kamer, kunnen de katen gelijk afleren dat ze erin gaan liggen.
    Nu ff op de bank hangen en dan weer naar een BBQ / Verjaardag.

12. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    @Schildje
    Sterkte meid! Mijn oma is al 9 jaar overleden en ik mis haar nog steeds regelmatig, ik vind het dan ook heel logisch dat je het er moeilijk mee hebt!
    Neem wel afscheid vd week ook al zal het zwaar zijn, je kunt het niet meer overdoen :(

@Jooze
    Aan het aftellen zelf mis je niet veel hoor ;)

13. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    bij ons heeft eigenlijk niemand gevraagd wat we wilde hebben, nou ja een paar wel.
    Denk dat ik op het geboortekaartje een site zet waar je verlanglijstjes kan maken, dan kunnen ze afkruisen wat ze gaan geven.
    zat te denken aan bijvoorbeeld nijntje boekjes, leren slofjes, speelgoed

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Schildje gecondoleerd en sterkte van de week!

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @schildje : gecondeleerd meis .......
    1 ding is zeker je opa is in vrede heen gegaan ...ik heb al ontzettend veel mensen zien sterven en niet veel hadden een glimlach op hun gezicht ...
    sterkte meis ook voor je familie

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Schildje, gecondoleerd en heel veel sterkte meis...

De electra schiet goed op... Vandaag gaan de leidingen in de muur, morgen de bedrading erin. Dan dicht maken en dan kan ik eindelijk de babykamer gaan schilderen :D

17. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Maxje, Zo'n verlanglijstje is zeker handig! Wij hebben vorige keer gelukkig niet heel veel troep gehad! En dat wou ik deze keer zeker voorkomen, dus wie weet doe ik het ook. Opvallend dat het niet aan je gevraagd was. Bij mij vroeg bijna iedereen wat ik wou hebben.
    @ Tipp, lekker hoor dat het opschiet met de kinderkamer. Is zo leuk om mee bezig te zijn, zeker het afwerken, want elektra ja je ziet er zo weinig van he!
    @ San, ja dat is misschien waar dat ik aan het aftellen niks mis, maar nu is het ook wel erg leeg hoor! Heb veel minder contacten (geen collega's enz). vond het vorige zwangerschap een leuk gespreksonderwerp (hoeveel dagen moet jij nog werken... Dat mis ik nu wel. En ik mis de laatste weken waarin ik vorige keer gewoon veel gedaan heb. Dat zal nu gewoon niet gaan lukken. Heb 1 positief ideee, van Tycho beviel ik te vroeg dus ik hoop dat dat weer het geval is haha!

Jooze

18. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Jooze, ik kan het me wel voorstellen, op je werk heb je toch even afleiding, maar ik ben blij als ik gestopt ben :p Alleen denk ik dat ik nu niet veel meer akn werken, en ik vond de vorige keer die 6 weken zoooooo lang duren, voel me nu hetzelfde als toen met 34 weken...
    Hoop dat je nu dan ook een paar weekjes eerder bevalt!

19. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

@ schildje gecondoleerd en veel sterkte

@ corien ik heb idd extra verzorgd 3, wel apart dat er verschil moet zitten in kraampakket, we betalen genoeg per maand aan ziektekosten.

Vandaag weer eens wezen shoppen voor de kleine, ze hadden bij de V&D in Arnhem echt zo veel kleertjes van Ducky Beau en echt heel goedkoop 3 euro per stuk. Dus ff wat ingeslagen, dus mocht er iemand in de buurt van Arnhem wonen zou ik daar zeker ff kijken want er ging echt heel veel nog.

20. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    DIV medewerkster tot eind van het jaar
    Soesterberg
    haha ik ook zoiets, toen ik de test in mijn handen had heb ik van schrik nog 2 sigaretten opgerookt. Dat waren mijn laatste :D

Deel Deze Pagina