November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hier schiet het groeien ineens ook erg op hoor... Ik zal binnenkort ook weer eens een buikupdate plaatsen :D

2. Niet meer actief

Hoihoi,

Ik lees vanalles over de prenatal doos, deze heb ik ook besteld maar wat is eigenlijk de richtlijn van wanneer ik deze doos kan ophalen? Volgens mij zit er nog aardig wat verschil in?

En welke verzorgingsdingetjes van zwitsal zijn écht nodig en wat is onzin? Als ik naar al die rijen met gele tubes en flesjes sta te kijken dan weet ik van gekkigheid niet wat ik mee moet nemen haha.

En ook hier zijn de slapeloze nachten begonnen :(
    De kleine is erg druk, vooral als ik op mn zij lig en dan kom ik écht niet in slaap. Ik ga dan maar op mn rug liggen maar dan gaat slapen ook echt niet lukken. :(

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    op de meeste uitzetlijstjes staat wel een selectie van verzorgingsspulletjes, kleinwonder...

Ik slaap gelukkig nog steeds prinsheerlijk :D

4. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Kleinwonder, 99% is onnodig en speciaal ontwikkeld voor kooplustige moeders. ;)
    Gewoon wasgel en evt. baby-olie kom je een heel eind mee. Heeft je baby een enorme bos haar dan is baby-shampoo fijn, anders is dat ook overbodig.

Ik heb de doos vandaag opgehaald, ´t ding weegt lood! Uiteraard ook weer gezwicht voor leuke dingen in de Prenatal.. een bruin vestje en een paar dierenvoet-slofjes :D

Ik woon idd in Den Haag (wie vroeg dat ook alweer) maar vond Sterre & Tijl tegenvallen. Of nou, ik vond ze vooral errug duur!

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb ook dierepootslofjes van Prenatal. Ze zijn zo leuk!

6. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    ik ben vandaag ook niet lui.. was het maar he. maar hele dag bezig opruimen en nu bijna klaar ach morgen weer verder afmaken hihi.

hee sybje, wat toevallig dat je over huilbui had. ik heb half uurtje geleden een huilbui. zomaar en mijn ventje en mijn schoonzus moesten wel ff lachen omdat ik huilbui maar ik moest zelfs ook mee lachen haha.. wel grappig.

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha

hee maxje! hoe is het met mijn buddy?

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    zozo echt een super mooi buikje meid! :D

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ik heb nog steeds geen breicht gehad van de blije doos. Volgens mij verschilt dat echt heel veel

10. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Hoi
    Wat is er weer veel geschreven.
    Hier gister een K*T dag. Moest weer werken na een weekje vakantie.
    Kreeg toen te horen dat 1 collega gaat scheiden na 32 jaar. Bij 1 collega is bij haar moeder kanker ondekt. En als klap op de vuurpijl kregen we s'middags te horen dat een collega op vakantie een flinke TIA heeft gehad. Ze heeft uitval links en een spraakgebrek. :cry:
    Wist niet meer hoe ik het had. Mijn moeder heeft vorig jaar namelijk zelf een hersenbloeding gehad en in maart is er bij haar darmkanker gevonden. Gelukkig gaat het nu goed met mijn moeder maar dit nieuws van mijn collega's was wel erg heftig. Heb mijn man een smsje gestuurd toen ik afgewerkt was dat hij even moest bellen om te kunnen uithuilen.
    Manlief zit nu op Lowlands namelijk. Hij belde toen ik net thuis was en was erg lief. Kon er daarna weer een beetje tegen.
    Het was nog niet alles, in de agenda op het werk zag ik dat ik morgen gewoon ingepland ben met een dienst van 4 uur. Terwijl ik met mijn baas had afgesproken dat ik dan vrij zou zijn. :confused:
    Als die dienst morgen namelijk doorgaat moet ik 5 dagen achter elkaar werken en dat gaat echt niet meer. ook al zijn het maar 6 of 4 uurtjes.
    Ben erg teleurgesteld. Mijn baas had op zijn minst even kunnen bellen voor die dienst ipv dat ik het zelf heb moeten ontdekken. Heb een briefje voor haar geschreven dat ze me morgen even beld, want zo veel werken kan echt niet meer.
    Heb vannacht bijna niet geslapen van de pijn en dat al naar 6 uurtjes werken na een vakantie. Zelfs naar mijn werk toe vanmorgen deed alles al zeer en verlangde ik naar een pijnstiller. Volgens mij is het dan echt niet goed.
    Hopelijk dat ze morgen beld en dat het dan opgelost wordt. Ik zou namelijk minder gaan werken. Heb hier nog niets van gemerkt.
    Baal hier van. Ik vind het toch al zo moeilijk om te moeten zeggen dat het niet gaat en dan word er uiteindelijk niets mee gedaan. Voel me een beetje in de steek gelaten door mijn baas.
    Zo dat moest ik even kwijt. Ga nu even eten koken. Heb zin in pannekoeken, hopelijk heb ik alles in huis.

groetjes MarielleB

11. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

Ook hier veel gekletst weer!
    @kleinwonder, ik zou inderdaad alleen de wasgel ofzo kopen. En iets om in te smeren na het badderen. Voor de rest ligt het zo aan je kind, heeft het veel haar, veel last van rode billen etc. Kan je later nog wel "laten"kopen. De kans dat je man uberhaubt op boodschappentocht wordt gestuurd is toch groot (vitamina k & d, tepelhoedjes ander dingetje dit of dat).

Mensen morgen echt geen comp dus tot later maar weer een keer..

Jooze

12. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Zie nu een mailtje van prenatal dat ik de box kan ophalen tot 13 sept. Ben benieuwt ernaar. Kijken wanneer ik even op en neer kan.

groetjes MarielleB

13. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    @ Marielle, pa sop jezelf hoor, als je al behoefte hebt aan pijnstillers voro je begonnen bent. Wordt het echt tiojd om je ziek te melden. Wat mijn bedrijfsarts tegen me zei (ik wou even overleggen hoeveel ik zou blijven werken zei stuurde me direct naar huis) was; Je moet ook nog bevallen. daar moet je energie voor overhouden. Als je kapot je zwangerschapsverlof in gaat, gaat het niet goed komen, bevallen is top sport. En achteraf gezien heeft ze zeker gelijk!

Jooze

14. Ik kreeg ook een badjes voor de kleine bij mijn kraampakket, best grappig!

Ik heb de bon voor de blije doos via de mail gehad, niet bij het tijdschrift. Vorige week kreeg ik de mail en gelijk opgehaald, zaten leuke dingen in.
    Die van de Etos had ik al voor 20 weken binnen en de kruidvatdoos ook vorige week opgehaald. Toch leuk al die gratis kado's.

Ik kijk ook enorm uit naar mijn verlof, moet nog 5,5 week, 12 diensten. En ik begin steeds nieuwsgieriger te worden naar de kleine, mijn man ook. Het kan me soms niet snel genoeg gaan, alleen vind ik het ook wel lekker dat we nog even hebben ivm spulletjes kopen etc.

Maxje; wat vervelend dat je zo'n pijn hebt. Inderdaad goed om jezelf denken, vind ik ook wel eens moeilijk, je hebt toch een verantwoordelijkheid. Maar als het niet gaat, dan gaat het niet.

Schildje; gecondoleerd en sterkte!

MarielleB; ik zou me ziek melden als ik jou was! Daar heb je recht op, en zo kun je toch echt niet werken!

Ik lees dat de meesten ook zo ontzettend moe zijn? Ik heb daar ook veel last van nu. Het voelt echt weer als in die 1e drie maanden. Maar ja hoort erbij.

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    De babykamer is weer een stuk verder af. De electra is, op 1 klein ding na, af. De muur is ook weer dicht :D

Ik zal vanavond (na het eten :D ) even het verhaal en de foto's ervan op mijn babysite zetten (link: knop 'website')

16. zonnetje77

6 jul 2008
    95
    0
    0
    hoi!

vinden jullie het ook niet een beetje snel om nu alweer zo moe te zijn? ik had echt verwacht dat de middelste 3 maanden vol energie zouden zijn (dat hadden ze tenslotte beloofd in de boekjes hihi) maar volgens mij had ik pas met een week of 18 of 19 of 20 m'n energie weer terug... en nu gaat ie dus weer keihard achteruit! best snel vind ik zelf, maar goed, als ik 't zo bij jullie lees hoort 't er idd bij. de baby groeit nu volgens mij ook enorm hard...niet zo raar dus eigenlijk.

@sandra, ja duur he, bij sterre en tijl! wel leuk om ideetjes op te doen! ik kom er zo af en toe en word er wel altijd weer enthousiast.

@marielle, ga jij normaal ook altijd naar lowlands? ik wel en ik zit echt al het hele weekend te balen dat ik er nu niet ben! heb al oppas geregeld voor volgend jaar HAHAHA!

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja zonnetje, mijn energie begint eigenlijk nu pas op een hoogtepunt te komen....

De foto's en het verhaal over de babykamerverbouwing staan op mijn babysite!

18. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    tipp, heee ben je in enschede geboren?

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja :D

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Hee heeft iemand een tip... Ik wil de muren van de babykamer 2 kleuren schilderen. Bovenste helft ander kleur dan de onderste. Maar nou twijfel ik over de hoogte van het onderste stuk. Zal ik de bovenrand van het bedje aanhouden? Of net eronder/erboven?

Deel Deze Pagina