NOVEMBER 2008 MAMA'S 1 november Fio, 31 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje 2 november Beppie1976, 31 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ? Sophie, 34 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ene dag jongen en andere dag meisje Edithdeb, 34 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje 3 november Maxje, 25 jaar, 2e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje Sanna, 28 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje Sasgirl, 25 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje Mimi1981, 27 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf ?? weet nog niet Saartje, 24 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: hoop een meisje Aaltje, 29 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: ? H en J, 32 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: jongen 4 november Corien, 36 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf jongen Kreeftje, 31 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: jongen 5 november Hummel, 24 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: jongen AmyRose, 27 jaar, 3e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen Marisha, 27 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje Happyluna, 28 jaar, 2e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen 6 november Sybje, 23 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen 7 november Tatlim, .. jaar, .. kindje, kalender:.., denkt zelf:.. 8 november Bramtim, 32 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ? Seilenna, 25 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen 9 november Ukkepuk078, 28 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje Noortje30, 32 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje 11 november Waarom, 28 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ? 13 november Marlieke, 32 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje Er zijn tot nu toe 25 november mama's! AFSPRAKENLIJST: 10 maart Sasgirl vk, Edithdeb vk 12 maart Hummel vk 15 maart Saartje vk en echo 18 maart Marisha echo, Mimi1981 gyn termijn echo 15:00 uur, Seilenna intake vk 19 maart Sophie intake vk, Kreeftje echo 21 maart Maxje gyn voor echo 25 maart AmyRose vk, Sybje echo fert. arts 26 maart Maxje vk, Sanna echo, H en J vk 27 maart Corien vk. 31 maart Beppie1976 vk, Sanna vk 2 april Fio vk, Marlieke vk 3 april Ukkepuk vk, Maxje echo vk 16 april Noortje30 vk + echo
weet ik nog niet, staat in de koelkast te wachten tot Mo thuiskomt! hij komt wat later.. is het dat je het van tevoren even op kamertemp moet laten komen omdat de schaal kan barsten of om een andere reden? ik heb het nl in een stainless steel schaal...
ok. het is ws toch nog niet zo koud, heb het toch later gemaakt dan verwacht.. hoe ziet jouw avond eruit?
ga vanavond grote boodschappen doen met mn moeder samen, strijken (bah!) de kids douchen en een verhaaltje voorlezen en ze dan op bed leggen en daarna? weet ik nog niet, ligt eraan of mn man bj zn vrienden gaat klussen( die zijn pas verhuisd), zo ja dan zal ik wel op de pc zitten, zoniet dan is de avond voor manlief
morge meiden pppffff jullie hebben weer behoorlijk gekletst ! @marisha en waarom : oke op die manier , wij zitten nog 2 rondes van het prikken en etc .....had nooit verwacht dat het met de clomid zou werken .... @viseters": ik ben verslaafd aan vis .....heerlijk ..misschien bel ik zo effe mijn mannetje voor een makreeltje of een zoute haring ...of is dart raar voor je ontbijt ..? @mbt nachtdiensten ....zal het effe kort uitleggen : kom net uit een 5 maanden durende ziektewet mbt mijn knie , feit is kan nu niet geopereerd worden aan mijn knie over een jaar pas, heb hiervoor a,tijd als vaste nachtdienst gewerkt en dat vond ik altijd heerlijk dus heb flink zitten pushen bij mijn baas en nu heb ik eindelijk nachtdiensen gekregen en kom ik er achter dat ik zwanger ben ......tja ...nu ga ik haar niet vertellen dat ik zwanger ben .....ik had ook niet verwacht dat het zo zou tegenvallen die nachtdiensten ben gewoon heel erg moe ...maar nu heb ik nog geen klagen nog 1 nachtje en dan ben ik vrij ....eindelijk vakantie ....
hier geen grote plannen hoor! de strijk gaat hier sinds kort naar de wasserij (ja weer een van die heerlijke dingen van Egy, is zo goedkoop en doen het beter dan ik!). ik ga zo So You Think You Can Dance kijken, daar ben ik helemaal verslaafd aan, en dan de rest vd avond met Mo doorbrengen. gezellie. hoop wel dat ie niet al te laat komt
ohhh, lekker hoor vis! vooral gerookte paling! heerlijk! nee, je hebt gelijk, zal ook nog even wachten met vertellen dat je zwanger bent tegen je bazin. wat rot voor je van je knie!
oh hoi Sybje, jij ook weer wakker! haring mmmmm praat me er niet van ik krijg acuut trek! zou het lekker halen hoor, is goed voor je! pffff lekker dan die nachtdiensten.. errug vermoeiend! leven jij en je hubbie dan niet heel erg langs elkaar heen? en hoelang heb je strax vakantie?